12

2.4K 271 225
                                    




Kolumdan sarsılmamla ağırlaşmış göz kapaklarımı araladım.Üzerimde büyük bir yorgunluk vardı.

Denki:"Şükür uyandın.Geldik hadi kalk,daha yerleşicez.Yine şükür ki valizleri görevliler getircekmiş"

Denkiye bir şey demeden kollarımı hızlıca iki yana açıp uzatabildiğim kadar uzattım.Fazla uzatmış olucam ki elim denkinin yanağına değdi.

Denki:"O kadar kaldırmak için uğraşıyım,sen bana tokat at!"

Tamam belki çarpmış olabilir.

Kıkırdayarak özür diledim.Ayağa kalktım servisten indim.Gördüğüm manzarayla gözlerim büyüdü.Düşündüğümden dahada güzeldi.Yazlıklara bakmamla ağzımdan bir 'waow' kelimesi çıktı.Çok büyük gözükmüyorlardı ama küçükde değillerdi.Ama içinin geniş olduğundan emindim.Gerçi hepimiz bir yazlığa nasıl sığacaktık.

Mina:"Heeeeey!Çocuklaar."

Mina ellerini havada sallayarak bize doğru koşuyordu.Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Arkasındanda Aizawa sensei geliyordu.Mina senseiden önce varıp hepimize selam verdi.Çok kısa bir sohbetten sonra.Senseide yanımıza geldi.

Aizawa:"Gördüğünüz gibi yazlıkların bir tanesine sığmayacağınız için iki gruba ayrılcaksınız.Kim kiminle kalıyor karar verin.İki dakikanız var.Süre geçerse ben sizi yerleştireceğim."

Kirishima:"Ben Kaminari,Izuku ve Bakugouyla kalırım."

Izuku:"N-ne"

Katsuki:"Umrumda değil.Uğraşamam siz halledin."

Mineta:"Bana uyar nede olsa evde karı var"

Uraraka:"Minetaa!"

Mina:"Bana fark etmez!"

Kaminari:"Banada uyar"

Gözlerim Todorokiye kaydı.Hiç bir şey söylememişti.Oysaki sabahtan beri beni Kacchandan korumak isteyen oydu.Şimdide bir şey demeden aynı evde kalmama izin mi veriyordu? Birden bana bakınca gözlerimi kaçırdım.Tekrar bakıyormu diye gözlerimi ona diktiğimde göz göze geldik.Bu sefer o gözlerini kaçırdı ve konuşmaya başladı.

Todoroki:"Anlaşılan herkes memnun."

Mina:"Aynen!Sensei karar verdik!"

Aizawa:"Pekala.Şimdi şurdaki iki yazlığa doğru ilerleyin ve nasıl gruplara ayrıldıysanız o şekilde yerleşin.Odalarınız hazır zaten.Az sonra yazlıkların anahtarlarını getirirler.Kaybetmezseniz iyi edersiniz"

Herkes senseiyi onayladıktan sonra yazlıklara doğru ilerledik.Açıkcası biraz heyecanlamıştım.

Denki:"Hala yürüyüş yapabilcek modda olduğumu sanmıyorum Izuku."dedi ve esnedi.

Kıkırdadım.Benimde halim olmadığını söyledim.Yazlığın kapısının önünde biraz bekledikten sonra bir görevli geldi ve hepimize birer anahtar verdi.Kirishima kendi anahtarıyla kapıyı açtığında içeri sürü halinde girdik.

Yazlığın içi baya genişti.Oysaki dışardan daha küçük ve dar gözüküyordu.Salon ve mutfak birleşikti ve salon oldukça genişti.Kocaman bir televizyonu,geniş
bir televizyon sehpahası vardı.Televizyonun karşısında bir tane kanepe ve yanlarındada birbirine bakan iki tane tekli koltuk vardı.Televizyon sehpahasının yanlarında süs olsun diyede iki tane büyük sahte bitki vardı.Kısacası mükemmeldi.Gözlerimi salonda gezdirmeye devam ederken yukarı doğru uzanan geniş basamaklı bir merdiven gördüm.Ben hala kapının önünde eve bakarken denki ve kirishima çoktan kanapeye yayılmış kumandalarla uğraşıyorlardı.Kacchansa mutfağın tezgahına yaslanarak su içiyordu.Bana bakınca hemen gözlerimi kaçırdım.

Denki:"Hangisi televizyon kumandası hala çözemedim."

Kirishima:"Şu işte.Bak gördün mü,açıldı."

Denki:"E bu ne işe yarıyor o zaman."Denkinin kumandaya basmasıyla salonun duvarlarına dekore edilmiş ledler yanmaya başladı.Çok güzel duruyordu.

Kirishima:"Waow!Çok iyi!"

Denki:"Katılıyorum!Her gün coşarız artık!"

Katsuki:"Aptallar.Ben uyumaya gidiyorum.SESSİZ OLUN!"merdivenlerden yukarı çıkıyorduki göz göze geldik.Durdu ve bana pis bir şekilde sırıttı.Gözlerimi kaçırdım ve onun yukarı doğru çıktığını belirten adımlarını dinledim.

Kirishima:"İyi geceler bro"

Denki:"Bende uyusam fena olmaz."

Kirishima:"Pekala herkes uyusun o zaman"

Denki:"Izuku uykun varmı?Yolda baya uyudun çünki."

Izuku:"Ehm...bilmiyorum.Uyumasam bile odamda takılırım sizi rahatsız etmem."dedim ve gülümsedim.

Kirishima:"Dostum saçmalama rahatsız olmayız."

Denki:"Aynen"

Gülümsememi büyüttüm.İkisinede iyi geceler dedikten sonra odalarına çıkmalarını bekledim
çok uzun sürmediği için kendimi kanapeye attım.Biraz uzandıktan sonra tekrar oturma pozisyonuna geçtim.Odamı merak ediyordum ve kanapeden kalkıp yukarı çıkmaya karar verdim.

Yukarı kata geldiğimde buranın çokta büyük olmadığını gördüm.Dört oda vardı.İki tanesi solda iki tanesiyse sağdaydı.Sağdaki iki kapıda ve soldaki bi kapı kapalıydı.Bende kapısı açık olan oda benimdir diye içeri girdim.

Düşündüğüm gibi oda benimdi. Yatak rahatmı diye kontrol etmek için kendimi yatağa attım.Yatak gayet rahattı.Yataktan kalkıp yatağın üzerindkei yorganı kaldırdım.içine girdim sonra cebimdeki telefonu çıkardım.Diğerleri rahatsız olmasın diye telefonun sesini kısıp bir şarkı açtım.Dinlerken beni rahatlatıyordu.Göz kapaklarım yine ağırlaşmaya başlamıştı.Anlaşılan bugün cidden yorulmuştum.Yarının güzel geçmesi umuduyla gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim...

~Tatil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin