BU ARALAR OY KITLIĞI ÇEKİYORM SANKİ
HAYALET OKUYUCULAR SİZİ SEWRM SİZDE BENŞ SEWİN VİĞEĞE YORUM YAPIP VOTE ATIN EHEHE :3
DİĞERLERİNİ ZATEN ÇUOĞK SEWİOM ;3
NESE HADİ OKUYUN YORUM YAPIN
BENM BU İSTEKLER BİTMİCK SÖLİM :D LDMDPSW
...
Katsuki:"Boktan saçlı,pikaçuyu öp."
Kirishima:"Ne?!Neresinden öpcem!?"
Kaminari:"Durun ne!?"
Katsuki:"Götünden.GERİZEKALI YANAĞINDAN ÖP."
Kirishima:"Denki..."
Kirishima birden Denkiyi öpünce Denkinin yüz ifadesi kahkaha atmama sebep oldu.
Ben gülünce Todoroki ve Kacchan hariç herkes gülmeye başladı.
Denki:"BİRDEN ÖPÜLÜR MÜ ÖYLE!?HABER VERSEYDİN KEŞKE."
Mineta:"Napsın çocuk heyecanlandı herhalde."
Kirishima:"NE SAÇMALIYON MİNETA."
Mineta:"Biri bana kızların memesini elle desin!"Mina Minetaya bakınca;
Mineta:"Dalga geçiyordum eheh."
Uraraka:"Izuku oynamicağına emin misin?"
Izuku:"Ehm şey...Riske girmek istemiyorum."
Mina:"Pekala."Mina bana bunu sırıtarak söylemişti.Açıkçası beni korkutmuştu.
Bi kaç tur attıklarında şişe Mina ve Kacchan'ı gösteriyordu.Sorucak kişi Minaydı.
Mina:"D,c?"
Katsuki:"C."
Ben Minada herkes gibi ne sorcağını düşünür diye düşünmüştüm ama resmen bu anı bekliyormuşcasına cümlesini 'şak' diye kurdu.
Mina:"Bunu kulağına fısıldamam gerek."
Mineta:"Bizede söyleyin!"
Denki:"Eveet!"
Katsuki:"Kesin lan az sonra öğrenirsiniz zaten.Mina sende ne halt yersen ye hızlı ol."
Mina,Kacchanın kulağına fısıldadığında ikisininde bana baktığını fark ettim.Bende onlara bakınca Mina gözlerini kaçırdı.Kacchana baktığımdaysa bana sırıtıyordu.
Katsuki:"Kolaymış!"
Mina:"O zaman yap."
Kacchan birden oturduğu yerden kalkıp bana doğru ilerlemeye başladı.
Dibimde dikildi ardından ben daha idrak edemeden beni kucağına aldı.Sonrada az önce oturduğu yere doğru ilerledi.Beni hala kucağından indirmemişti. O şekilde geri oturduğunda hala ne yaptığını anlayamıyordum.
En sonunda kendime geldim ve;
Izuku:"Aa-K-KACCHAN NAPIYORSUN!?BEN OYNAMIYORU-"
Kirishima:"Sen oynamıyorsun ama bakugou oynuyor.MİNA SEN ÇOK AKILLISIN.BİZ NİYE DAHA ÖNCE IZUKUYU KULLANMAYI AKIL EDEMEDİK!"
Herkesin jeton yeni düşmüştü.Ben minaya ölümcül bakışlar atıyodum ama o tam tersine bana sırıtıyordu.
Mineta:"Ne yani böylemi durucaksınız?PUAHAHAAH."
Mineta birden böyle gülünce elimle yüzümü kapadım.Kızardığımı görmelerini istemiyordum.
Katsuki:"GÜLME LAN ÜZÜM KAFALI. KOMİK Mİ?!OYUN GEREĞİ BÖYLE DURUYORUZ! LAN SENİ HOŞAF YAPARIM HEMDE AMCIK HOŞAFI SONRADA MİLLETİN A-"
Todoroki:"Kızlar var katsuki bakugou!"
Katsuki:"TCH.UMRUMDAMI SENCE BURDA KIZLARIN OLMASI!?"
Izuku:"Kacchan,tamam sıkıntı değil."
Katsuki:"Tch."Ortam gerilmişti.
Todoroki bana korkunç bi şekilde bakıyordu.Ondan bakışlarımı kaçırıp kucağında olduğum Kacchan'a iyice gömüldüm.
En sonunda gergin ortamı dağıtan Denkinin kahkahasını duyulunca herkes ona döndü.Kirishimada dayanamayıp gülmeye başlayınca ardından Minada eşlik etti.Biz onlara tip tip bakarken onlar kahkalarını tutamıyordu.Denki kahkahayla karışık kekeleyerek 'Üzüm,hoşaf,Mineta'diyip duruyordu bunları söyledikçe kahkaları çoğalıyordu.Kacchan dayanamayıp;
Katsuki:"ÇEVİRİN LAN ŞİŞEYİ BEN BİRİNE SOKMADAN ÖNCE."
Kacchan böyle gürleyince kahkahaları kesildi ama hala pis pis sırıtıyorlardı.
Tekrar şişeyi çevirip oyunlarına devam ettiler.Oyun en sonunda sıktığında herkes dağıldı.Todoroki görüşmek istediğini söyleyip evden ayrıldı.Kapıyı kapattığım sırada yukardan bi kol uzandığını fark ettim.Arkamı döndüğümde Kacchan beni yine sıkıştırmıştı.
Katsuki:"Odamda beklicem."
...
İlham yuok :c