BİÇIS SELAM
Oyları çoğaltın nütfen :3
...
Denki:"Vaov Ren çok iyi sörf yapıyor ya."Izuku:"Katılıyorum"Denkiyle ben Reni dikizlerken Kirishima ve Kacchanda muhabbet ediyolardı.Sanırım?
Renle göz göze geldiğimizde ona hayran bi şekilde baktığımı fark etmiş olacak ki yüzüne büyük bi gülümseme yerleştirdi sonrada göz kırptı.Tam el sallıyacaktım ki Denki koluma dirsek attı.
Izuku:"Auv!Denki napı-"
Denki:"Bakugouyla,Kirishimaya bak!"
Izuku:"Ney?"Kafamı onlara doğru çevirdim.İkiside bize korkunç bi şekilde bakıyodu.Anlaşılan biraz kıskanmışlardı.Aslında biraz değil baya...Kısa bakışmalardan sonra Kacchan bize doğru yaklaştı.
Katsuki:"Biz eve dönüyoruz.Siz birazcık daha şu boktan arkadaşınızla takılın.Pikaçu Dekuya sahip çık.Bişi olursa kafanı patlatırım...Yürü kiri gidiyoruz."
Kirishima:"Tamam bro."Kacchan bizimle konuşurken Kirishima kendi eşyasını ve Kacchanın eşyasını çoktan toplamıştı bile.Biraz üzülmüştüm,belkide Renle beraber geldiğim için sahilden gidiyordu.Denkiye bunları söylerken Kacchanlar çoktan uzaklaşmış,Ren gelmişti.
Ren:"Hey,diğerlerinin gitmesi üzdü.Bakugouyla anlaşacağımı düşünüyordum."Ren yüzüne büyük bi sırıtış koydu.
Denki:"Dostum onla anlaşabilceğini düşünmem korkunç!"
Izuku:"Denki!"
Denki:"Afedersin!Anlaşırsın Ren ehehe."
Ren:"Her neyse...Eee siz yüzmüyorsunuz?Bende tek yüzmekten sıkıldım.Yemek mi yesek?Hem kahvaltı bile yapmadım."
Denkiye baktım.Bakışlarımızla konultuktan sonra gitmemeye karar verdik.
Izuku:"Evet.Ay y-"
Ren:"Pekala hadi hazırlanın gidelim.Ben şurda sizi bekliyor olacağım."
Izuku:"Ama,ama..."Ben konuşmaya çalışırken ren çoktan çantasını alıp oraya geçmişti bile.Denkiye döndüm ve 'batırdım' anlamına gelen utangaç gülümsememi gösterdim.Denkiyse elini kafasına vurdu.Sonraysa konuşmaya başladı.
Denki:"PffBugün evde bizim çalışma günümüz ve evdekiler yemek için bizi bekliyo olucaklar...Hem Bakugou sana sahip çıkmamı istedi evede tek dönemem.Sanırım senle beraber yemeğe gelmek zorundayım...Neyse dışarda yemek fena olmaz aslında ehehe.Ama şartım var!Eve gidince yemeği sen yapıcaksın."
Izuku:"Denkiğ!"
Denki:"İyi o zaman Rene gidip yemiyeceğimizi söyleyelim."Aslında Renle yemesemde olurdu ama ağzımdan laf çıkmıştı bi kere.
Izuku:"Pff iyi,tamam.Kabul."
Denki:"O zamaağn YEMEK YEMEYE GİDİYORUZ!VUHUĞ."Denkiye gözlerimi kısıp baktığımda yapmacık bi şekilde öksürdü.
Denki:"Yani şey demek istedim...Ehm,çok yemeyelim Izuku!"
Ren:"Hadi bee!Gelin artık!"
Denki evdeki yemekleride bana kiletlediği için aşırı mutlu bi şekilde Rene doğru ilerledi.Vazgeçsem mi diye düşündüm ama sonra dışardan yemenin daha iyi olacağını düşünüp vazgeçtim.
***
Denki:"Karnım ağrıyoooğr!"Denki karnını tutmuş,ovalıyordu.
Denki:"Ren,sen niye sadece salata yiyorsun!"