22

1.9K 240 200
                                    

Ya ben bölümü baya bi geciktirdim bu sefer affınıza sığınıom yine :3

Bölümü unutan yawfrular olursa anlarım çnkü ben bile bi önceki bölm ne yazdığımı unuttum ÖSPXMWPZLWL
...
Midoriya'nın ağzından:

Uykum gittikçe hafiflemişti.Kacchanla beraber uyumak bana terapi gibi gelmişti.Çok iyiydi.Gözlerimi aralayıp Kacchana baktım.Çok şirin uyuyordu.Yataktan onu rahatsız etmeden kalktım.Dağılmış saçlarımı iyice dağıtarak düzeltmeye çalıştım.Lavabodaki işlerimi hallettikten sonra aşşağıya indim.Denki ve Kirishima çoktan uyanmışlardı.Yada ikiside uyumamaştı.İkiside çok yorgun gözüküyordu.

Izuku:"Günaydıın."

Kirishima esneyerek cevap verdi;

Kirishima:"Günaydın."

Denkiyse koltukta yüz üstü uzanmış boğuk sesle günaydın dedi.

İkiside çok komik gözüküyordu.Kıkırdayarak sordum.

Izuku:"Uyumadınızmı siz?"

Kirishima birden kendini toparlayarak cevap verdi;

Kirishima:"Ne?Yoo nalaka canım?"

Denki:"Bende uyudum."

Izuku:"Hımm,peki!"Kıkırdayarak koltuklardan birine oturdum.

Kirishima:"Kahvaltı hazırladık."

Denki:"Manyak sabahın köründe kaldırdı beni."

Denkinin o an ki kirishimaya bakışı beni bile ürkütmüştü.Tabi sonrasında dayanamayarak bi kahkaha patlatmıştım.

Kirishima:"Tam seni uyandırmaya geliyorduk ki sen kalkmılsın zaten.Bari Bakugou'yu uyandırıyım."Gözlerim birden açıldı ve aklıma Kacchanın benim odamda uyuduğu geldi.Hemen oturduğum koltuktan kalktım ve konuşmaya başladım;

Izuku:"Yo-Yok!Ben gidiyim,çüü-çünküğ hani bendem nefret ediyo ya.Şimdi ben gidersem belki biraz samimi oluruz?"Her türlü şekle giren elimi en sonunda ensemde tutmayı başarmıştım.

Denki:"Ayneen,aynen."Birden eğilip denkiyi sarstım.

Denki:"Hee,tamam"Elimi kafama geçirdim ve kirishimanın cevabını bekledim.

Kirishima:"Pekaala..."

Izuku:"Huh!Sağol."

Koşarak odama doğru ilerledim.Belli olucak diye baya korkmuştum.Odama geçtiğimdeyse o mükemmel manzarayla yine karşılaştım.Hala uyuyordu.Biraz dikizledikten sonra kendime geldim ve onu uyandırmaya çalıştım.Ama nafile,bi türlü uyanmadı.Tabi ben kacchanı uyandırmaya çalışırken kirishimada bizi çağırıp duruyordu.

Kirishima:"Izuku hadi!Bak ben gelcem uyandırmaya!"

En sonunda aklıma bi fikir geldi.Biraz utancaktım ama yapcak başka bir şey yoktu.Neredeyse uyandırmak için her türlü şekle girmiştim.

Kacchanın üstüne çıkıp dudağına küçük bi öpücük kondurdum.

Yine uyanmamıştı.Kirishima tekrar seslenince panikleyip tekrar öptüm.Ama bu sefer hem uzun öpmüştüm,hemde alt dudağını dişlemiştim.

Kacchan birden alt dudağını ısırdığım için boğuk bi şekilde inlemişti.Uyandığını fark ettiğimde hemen mesafe koymuştum.Eliyle ağzını tutuyordu.Şaşırmıştı belliki.Kızcağını umuyordum ama öyle olmadı;

Birden belimden yakaladı ve beni öpmeye başladı.Uzun süre öpüştüğümüz için Kirishimaya cevap veremiyordum.En sonunda Kacchandan ayrıldım.

Katsuki:"Günaydın inek."

Izuku:"Günaydın kacchan."

Kirishima:"IZUKU!BAKUGOU ÖLDÜRMEDİ DİMİ SENİ!BAK ENDİŞELENİYORUZ!...SES VERSENE!"
Ağzımı açmış kirishimaya cevap veriyordum ki;

Katsuki:"NE VAR LAN!BİRAZ BEKLEYİN!SESİNİ DUYARSAM SENİ PATLATIRIM KİRİSHİMA."

Kirishima:"..."

Kirishimanın sesini duymamıştım.Yada kulaklarım uyuştuğu için duyamamıştım.

Izuku:"Kacchan ben gidiyim yoksa anlarlar..."

Katsuki:"Biraz beklemesini söyledim deku."Nolduğunu çözemeden kacchan beni altına almıştı.Aynı hızla bol gelen üstümün yakasını biraz açıp öpmeye başlamıştı.Sonraysa ısırdı...İnlemek istemiyordum ama elimde değildi.Bir kaç ısırık ve inlemeden sonra durdu.Dudaklarıma atıldı.Sonu gelmiyeceğini fark ettiğim an öpüşmeyi bitirdim ve yataktan sızdım.

Katsuki:"Kaçak,bunun devamıda olucak.Şuan sadece mola verdik."

Izuku:"Bekliyorum seni aşşağıda!"Merdivenlerden inmeden önce nefesimi düzene soktum.Merdivenden indikten sonra Kirishima ve Denkiyi karşımda buldum.İkisinin yüz ifadesi başta sinirli gözüksede sonradan sırıtışlarını fark ettim.

Denki:"Izuku?"

Izuku:"Efendim?"

Kirishima:"Dudağın kızarmış?"...

...

Ağlcm.Bölümğ harbi geç attım mk.Nese affedin bu son olsun :D epdmwplswp

Hadi bakalım oyları alıyım :33

~Tatil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin