Bu bölümü atana kadar canım çıktı mk
Biraz
Fazla oydan bişi olmaz bnce :D :3
Kacchan'a yetişebilmek için valizimi baya dağıtmıştım.Arada bi onun odasınada bakmayı ihmal etmiyordum.Ben valizde mayomu ararken o çoktan balkona çıkıp giyinmişti bile anlaşılan beni beklicekti.Onu bekletmemek için hızlıca mayomu buldum.
Tam giyinmek için şortumu indiriyordum ki onun balkonundan benim odamında gözüktüğünü hatırladım.
Birden kafamı balkona doğru çevirdim.Kacchan bana bakıyordu.Yüzümün kızardığını hissedince elimle yüzümü kapadım.Parmaklarımla biraz aralık bırakarak balkonun perdesini örtmek için ilerledim.Tabi Kacchanada bakmayı ihmal etmiyordum.Bana baktığını gördükçe kızarıyordum.Hatta sırıtışı beni mahvediyordu.
En sonunda perdeyi kapatıp.Derin bi şekilde nefes verdim.Hemen şortumu indirdim ve boxerımı çıkardım -bu ayrıntıyı vermezsem olmazdı-ardındanda hızlıca gri şortlu mayomu giydim.Üstümede salaş beyaz bi tişört giydim.Tişört bol geliyordu ve şortumda biraz kısaydı.
Tamam,baya kısaydı.
Beyaz bacaklarım kabak gibi ortadaydı.Bu biraz canımı sıksada pek aldırmadım.Havlumu kollarımı çiçek yapıp arasına sıkıştırdm.Tek elimle kapıyı açtım ve hemen yandaki odanın kapısına vurdum.Çok kısa bi süre bekledikten sonra Kacchanı önümde dikilmiş bi halde buldum.Yine fazla yakındık.Bana balkondaki sırıtışıyla bakıyordu.Benden 7,8cm uzundu.Bu kendimi küçük hissetmeme sebep oluyordu.Kafamı eğip;
Izuku:"B-ben hazırım."
Katsuki:"Bu kadar mı?"
Izuku:"E-evet."
Bu neydi ki şimdi.Gerekli olan havlum değilmiydi sadece.Açıkçası şuan bunu düşüncek durumda değildim.Bu yüzden umursamadım.
Kirishima:"Biz hazırız Bro!"
Ben valizimden mayomu arayana kadar Denki ve Kirishima çoktan hazırlanmıştı bile.
Katsuki:"İnin geliyoruz."
Kirishima bi gözünü kırpıp kafasıyla onayladı.Kacchanda ona 'defol git' bakışı attı.Bunların konuşma tarzı bazen bana garip geliyordu.
Kirishima Denkinin birden belinden tutup yanına çekti.Denkinim şaşkın yüz ifadesini görünce sessizce kıkırdadım.Tabi bu kıkırtımı Kacchan duymuştu.
Kirishima:"Çantayı ben tutarım"diyip Denkiden aldı.Onları sevimli halleri biraz kıskanmama sebep oluyordu.
Onlar merdivenden inerken Kacchan hızlı bir şekilde bileğimi kavradı ve beni odasına doğru yöneltti.Beni yatağa sertçe oturtturdu.İki bileğimide elleriyle kavradı ve beni olduğum yerde sabitledi.Ben ona şaşkın bi şekilde bakarken,o bana çok çekici bakıyordu.
Katsuki:"O yarım piçi kıskanıyorum."
Niye kıskanıyordu ki? O zaten mükemmeldi.Todorokiyi kıskanması saçmalıktı.
Sorup sormamak arasında kaldım.Ve çekindiğim için sormadım.
Biraz bakıştıktan sonra ellerini sabitlediği bileklerimdem çekti.Sonra arkasına dönüp havuz için hazırladığı çantayı açtı.Çantasına bir şeyler sokuştururken komuşmaya başladı.
Katsuki:"Sadece havlunu mu kullanıcaksın?"
Izuku:"İ-ivet"