Diğer bölüm kısa olmuştu.Üzgünüğüğüm:3
Katsuki'nin ağzından:
Piçaçuyla Dekuyu yalnız bırakmak istemiyordum.Nede olsa bu aralar eskisine göre daha çok samimilerdi.Kapının önünde onları dinlemeye başladım.Sessizlerdi.Biraz daha beklemeye devam ettim ama ses gelmeyince bekliyecek sabır kalmadığı için odama girmeye karar verdim.Kapıyı tam kapamıştım ki Boktan saçlı aniden kapımı açtı.Hayatımın kaydığı o an ve burnumun aldığı darbe benim geriye sendelememe sebep olmuştu.
Katsuki:"NAPIYOSUN LAN!?KAPI ÖYLEMİ AÇILIR HAYVAN!"Yüzündeki o büyük gülümsemeyi silmeden cevap verdi.
Kirishima:"Kusura bakma kanka.ÇOK ERKEKSİ BİR ŞEY YAPTIM!"
Katsuki:"Tch.Alkışlıyım mı napıyım?"
Kirishima:"Ya olum dalga geçme ya."
Katsuki:"Anlat,zamanımı harcıyorsun."
Kirishima:"Şimdi ben Denkiyle sohbet felan ediyodum.Hani baktım çok tatlı konuşuyor,çok tatlıda.Aldım onu kendime çektim.Öptüm."Hala gülümsemesi devam ediyordu.
Katsuki:"O naptı?"
Kirishima:"Öptüğm onuğh!"
Katsuki:"LAN O NAPTI?"
Kirishima:"O PUDRA PEMBELİ DUDAKLARINA ÖPÜCÜK KONDURDUM LAN.ÇOK İYİYDİ...TEKRAR İSTİYORUM."Bu sefer gülümsemesi iyice büyümüştü.
Katsuki:"Soruma cevap ver lan göt!"Tekrardan o boktan cümleleri söylemeye başladığında sinirlenip onu kapı dışarı ettim.Kapıyı kilitleyip yatağıma uzandım.Telefonumu cebimde çıkarıyordum ki Boktan saçlının sesini duydum.
Kirishima:"Bakugou,kanka,AÇ KAPIYI.LÜTFEN!"
Bilerek ses çıkarmadım.Tabi gözlerimi devirmedende edemedim.Telefonumu açıp takılmaya başladım.Onu takmadım ama hala usanmadan yalvarmaya devam ediyordu.
Susmadığı için sinirlerim iyice bozulmuştu.Telefonumu kapatıp yataktan kalktım.Kapıyı açtım.Salak yalvarırken bile gülümsüyordu.
Katsuki:"Ne lan,ne?"
Kirishima:"Bak,ben sana Izuku için yardım ediyorum senin bana yaptığına bak!"Birden böyle diyince paniklemiştim.Nede olsa Izuku yan odadaydı duyabilirdi.Hemen onu içeri çektim ve kapıyı kapadım.
Katsuki:"Aptal.Duyduysa senin kafanı patlatırım."
Kirishima:"Duymamıştır."Hala gülümsüyordu.
Katsuki:"Kirishima mal mal sırıtma sinirlerim bozuluyor."
Kirishima:"YA SANA DENKİYİ ÖPTÜM DİYORUM.HANİ KAMİNARİ OLAN.ÇOK TATLIYDI LAN."Aslında kirishima için seviniyordum ama bunu pek belli etmekte istemiyordum.Nede olsa bu egoma ters düşerdi.Ama yinede merakıma yenik düşüp sordum.
Katsuki:"Onun tepkisi nasıldı?"Sonunda takmıştı.
Kirishima:"Kaçtı..."Bunu söylerken gözlerinde ki ışık söndü.
Katsuki:"Pffftt."
Dayanamayıp kahkaha patlattım.
Kirishima:"Niye gülüyon bro ya?"
Katsuki:"Naptın lan?Çocuğu öpcem diye yemeyemi çalıştın!?"Güldüğüm için ağzımı kapatan elimden dolayı söylediğim cümle boğuk çıkmıştı.
Kirishima:"Nalaka ya?"
Kendimi toparlayıp cevap verdim.
Katsuki:"Ya o pikaçunun seni sevdiği belli boktan saçlı.Demek ki çocuğu öperken korkutmuşsun ondan kaçmış başka açıklaması olamaz."
Kirishimanın bana anlamsız bakışlarını gördükçe bu çocuğun ne kadar mal olduğunu düşünmeden edemiyordum.
Kirishima:"Pff."
Katsuki:"İşin bittiyse hadi git."
Kirishima:"...Izuku için dediğim taktikleri kullandın mı?"
Yüzümün yandığını hissettim.
Katsuki:"Sussana."
Kirishima:"İşe yaradımı bari?"
Katsuki:"Kirishima sana burdan uçarım.Hem sanane lan işe yarayıp yaramamasından!?"
Kirishima:"Hğm,Todorokiyle konuştun mu?"
Katsuki:"O yarım piçle muhattap olmuyorum."
Kirishima:"E peki çıkıp çıkmadıklarını öğrendin mi?"
Katsuki:"Evet."
Kirishima:"Çıkıyolarmıymış?"
Katsuki:"Hayır."
Kirishima:"Siz çıkıyomusunuz?"
Katsuki:"Evet."
Kirishima:"Sence Tod Izukuya hoşlanıyormu?Bence evet ve deku saf olduğu için farkında değil."
Deku gerçekten saftı.Ve yarım piçte bundan faydalanıyordu.Arkadaş ayağına yatıyordu ama ondan hoşlandığına emindim.
Katsuki:"Eveet."
Kirishima:"Peki Izukuya nas-"
Katsuki:"Nesin sen magazin spikeri felan mı!?"Ona pis bi bakış atmıştım.
Kirishima:"Tamaaam.Ben çıkıyorum.Ha,bu arada,az sonra aşşağıya gel evle alakalı program yapmamız gerek."
Katsuki:"Çık odamdan!Kafa dinlemek istiyorum lan!"
Kirishima:"Gelcem dedin diye duydum tamam ben diğerlerinede haber vercem bekliyoruz seni!"Tam cevap vericektim ki kapıyı kapatıp gitti.Ama cevap vermekten kaçınmadım;
Katsuki:"ŞEREFSİZ"
Kirishima'nın kahkahalarını duyabiliyordum.Aptal...
...
HELLÜ MCPWLW YA BAKIN YAFRULARIM,bu hikayede kimsenin fikrini kullanmıyorum çünkü hikayenin akışını felan önceden belirlemiştim.
Amaaa öpüşme bölümlerinde veya smutta siz nasıl isterseniz o şekilde yönlendirebilirim :D ;)
Oylarda azalmış böyle olunca oyların çoğalmasını bekliyorum sonra hem aktif olamıyorum hem oyların çoğalmasını bekliyorum ve yb geç atıyorum.İyi bok yiyorum.Demek istediğim oy verin mk :3