အပိုင္း(၃၂)

3K 231 0
                                    

[Zawgyi]

"က်န္႔က်န္႔ ကိုကိုလိုက္ပို႔ရမလား ရံုးကိုေနာက္က်မွသြားလည္းရတယ္"

"စိတ္မပူပါနဲ႔ က်န္႔က်န္႔ကိုကေလးက်လို႔ ျပီးေတာ့ က်န္႔က်န္႔ကေကာ သူတစ္ခုခုလုပ္ရင္ျငိမ္ခံေနမယ္ထင္ေနလား "

"အင္းပါ အာ့ဆိုလည္း ကိုကိုသြားေတာ့မယ္ေနာ္ "

"အင္းးးမြ..တာ့တာ"

"အင္းးမြ"

...
...

"ေရွာင္က်န္႔ကိုမီရီေတာင္းပန္ပါတယ္ ခြင့္လြွတ္ေပးပါေနာ္"

"ငါ့ေခါင္းကိုတုတ္နဲ႔ရိုက္ခိုင္းျပီး ဝမ္ရိေပၚကိုအတင္းလုယူ ငါ့ကိုမ်ွိဳခ်ိဳးမ်စ္ခ်ိဳးေျပာထားျပီး ေတာင္းပန္ရံုနဲ႔ငါကခြင့္လြွတ္ေပးရမွာလား"

"မီရီတကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အခုကိုယ့္အမွားကိုယ္သိပါျပီ အကိုရိေပၚကို အတင္းလုယူဖို႔ျကိဳးစားခဲ့တာကိုလည္း တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

"မင္းငါခြင့္လြွတ္နိုင္ေအာင္ ဘယ္ေလာက္ထိလုပ္ေပးနိုင္လဲ "

"အကိုေက်နပ္မယ္ဆို ဘာပဲလုပ္ရလုပ္ရလုပ္ေပးပါ့မယ္ "

"ေကာင္းျပီေလ အာ့ဆို မင္းမျပန္ခင္ ငါတို႔မဂၤလာေဆာင္ကိုတက္ရမယ္"

"ရွင္...မီရီက.."

"ေအာ္ေဟာ့....စကားမျဖတ္နဲ႔...ျပီးေတာ့မင္းကိုယ္တိုင္ ငါတို႔ကို ဂုဏ္ျပဳပန္းျကဲေပးရမယ္ စိတ္ရင္းအမွန္နဲ႔ ဘယ္လိုလဲလက္ခံနိုင္လား"

"..."

"ဘာေတြေဝေနတာလဲ...မင္းပဲဘာလုပ္ရလုပ္ရဆို ဘာလဲမလုပ္နိုင္ဘူးမလား "

"လုပ္...လုပ္ေပးပါ့မယ္ မီရီစိတ္ရင္းနဲ႔လာျပီး ဂုဏ္ျပဳေပးပါ့မယ္ အဲ့လိုဆိုခြင့္လြွတ္ေပးမယ္မဟုတ္လား"

"မင္းဘက္ကလုပ္နိုင္ခဲ့ရင္ေပါ့ "

ဟန္မီရီက်ေနတဲ့မ်က္ရည္မ်ားကိုသုတ္ကာ
ျပံဳးျပလိုက္ျပီး

"ဟုတ္ကဲ့ ေသခ်ာေပါက္ လာခဲ့ပါ့မယ္ အကိုေျပာတဲ့အတိုင္းျဖစ္ေစရပါမယ္"

"ေကာင္းျပီ...ငါသြားမယ္"
...
...

"ဘာ..မင္းကသူ႔ကို ပန္းျကဲေပးခိုင္းတယ္.."

မင္းအခ်စ္ကကိုယ့္အတြက္ပဲျဖစ္ပါရေစ (Completed)Where stories live. Discover now