အပိုင္း(၃၈)

2.7K 208 7
                                    

[Zawgyi]

"ကေလးကဆြဲျကိုးေလးေျကာင့္ငိုတာလား "

"ဟုတ္တယ္အားရီ..သူ႔ေျကာင့္ေပ်ာက္လို႔ သားကစိတ္ဆိုးမယ္ထင္လို႔တဲ့ေလ"

"ကေလးရယ္ အားရီေမးတာကိုဘာလို႔မေျဖရတာလဲ ဆြဲျကိုးေလးကမေပ်ာက္ပါဘူးကြယ့္"

"ဟမ္...အားရီ...တကယ္ေျပာတာလား ကိုကို႔ဆြဲျကိုးေလးတစ္ကယ္မေပ်ာက္ဘူးလား"

"မေပ်ာက္ပါဘူး ကေလးကိုယ္တိုင္ အဲ့ဆြဲျကိုးေလးကို နာမည္ထြင္းဖို႔အပ္ထားတာေလ ေမ့ေနတာလား"

"အာ...ဟုတ္သားပဲ...သားနာမည္ထြင္းဖို႔အပ္ထားတာ ေမ့သြားတာ သားကေန႔လယ္ကျခံထဲမွာေပ်ာက္ခဲ့ျပီထင္တာ အားရီကသားကိုဘာလို႔မေျပာရတာလဲ"

"အားရီကေမးတာကေလးမွမေျဖပဲ အားရီလည္းတျခားကိစၥေျကာင့္လို႔ထင္တာေပါ့"

"ဟူးးးးးေတာ္ပါေသးတယ္..."

"ကဲ...အခုေတာ့ မ်က္ရည္ေတြအလကားထြက္ကုန္ျပီ ကိုကို႔မွာေတာ့ က်န္႔က်န္႔ငိုေတာ့ ေသမတတ္ခံစားလိုက္ရတာ "

"ဟီးးးးးေဆာရီးးးက်န္႔က်န္႔ေမ့သြားတာ"

"ေနပါအံုးက်န္႔က်န္႔ကဘာ နာမည္ထြင္းမလို႔လဲ ကိုကိုလည္းမသိရပါလား"

"အင္း ဆြဲျကိုးေလးမွာ 一战 ဆိုျပီးေရးထားမလို႔ေလ "

"ဘာစိတ္ကူးေပါက္လို႔လဲက်န္႔က်န္႔ရဲ႕"

"ေဗဒင္ဆရာကေျပာတယ္..တန္ဖိုးအထားရဆံုးပစၥည္းကို နွစ္ေယာက္လံုးနာမည္ေလးထိုးထားရတယ္တဲ့ ဒါမွ ထာဝရေပါင္းဖက္ရမွာတဲ့"

"ကိုကိုတို႔က ဘယ္ေတာ့မွ မခြဲရပါဘူးကြာ အဲ့လိုေတြမလိုပါဘူး"

"လုပ္ထားတာမလြန္ပါဘူး...ျပီးေတာ့ အခန္႔မသင့္ရင္ ကေလးေတာင္ရနိုင္တယ္တဲ့.."

"က်န္႔က်န္႔က ကေလးလိုခ်င္လို႔လားး"

"မဟုတ္ပါဘူး  ရလာေတာ့လည္းအျမတ္ေပါ့ "

"ဟားးးဟုတ္ပါျပီ...ကေလးလိုခ်င္ရင္ ကိုကိုကေန႔တိုင္းျကိုးစားေပးမလို႔ကို"

"ကိုကိုေနာ္....မညစ္ပတ္နဲ႔ ေအာ္ငိုပစ္လိုက္မွာ "

"မငိုေတာ့မငိုလိုက္ပါနဲ႔ မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္..."

မင္းအခ်စ္ကကိုယ့္အတြက္ပဲျဖစ္ပါရေစ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora