Gözümü açtığımda yatağımda olduğumu gördüm. Kendi yatağımda. İyi de ben buraya nasıl gelmiştim? Kalkıp banyoya doğru ilerlerken üstünde bir ipli altımda da sadece şort olduğunu görmemle üstümü değiştiren kişinin kim olduğunu merak etmem bir oldu. En son hatırladığım arabada son sürat giderken kusmamak için uyumaya çalışmaktı ve sanırım başarılı olmuştum. Bir dakika dün flaş patlamadan önce bay playboy bana ismini söyleyecekti öyle değil mi ? Ah sizi pislikler beş saniye daha bekleseydiniz ne olurdu sanki ? Koşarak banyoya attım kendimi vanilyalı duş jelimle kendime masaj yaptım, rahatlamaya ihtiyacım vardı ve bu gün pazartesiydi. Lanet olsun, okul var!
"Acele etmezsen geç kalacağız Yağmur." Hasret'in seslenmesiyle saatin geldiğini anladım benim yüzümden onların geç kalmasını istemiyordum.
"Siz gidin ben ilk derse yetişemem ikinci ders görüşürüz."
"Peki, o halde acele et. İlk haftalardan dünyanın devamsızlığını yaptın zaten." Hayatımda en nefret ettiğim şey erken kalkmaktı. Sabahın köründe kalkıp okula gitmekte neyin nesiydi ? Çinliler bile acıyıp işkence yöntemine bunu koymazken biz hepimiz yaşıyorduk. Mantığımla ve Meb'le savaşı kesip duştan çıktım. Kızlar çoktan gitmişti. Hazırlanmak için dolabın önüne geçtim ve siyah büstiyer ile bir de salaş mavi eteğimi kombin ettim. Saçımı kurutup ısıya dayanıklı sprey sıkıp düzleştirdim. Ne olur ne olmaz hava bu diye yanıma da deri ceket aldım. Altıma da zaten uzun boylu olduğum için babet giymenin yeterli olacağına karar verdim. Dolabımda istediğim babetleri bulduğumda ayağıma geçirip evden çıktım.
Asansöre binmemle biri tekrar asansörü durdurdu. Acelem vardı ve ben şu anda birinin binmesini bekliyordum. Ama karşımda gelen kişiyi gördüğümde bu kişinin binmesini beklemiyordum. Asansöre bindi ve düğmeye bastı. Asansör şimdi yavaşça bizi aşağı kata doğru indiriyordu. Ne geçmek bilmeyen dakikaydı bu. Son bir kat kaldığında kurtulmam için asansör durdu. Birinin binmesini beklerken asansörün boşlukta olduğunu fark etmemle dudaklarımdan bir inleme çıktı. Hala uyanmadım rüyadayım öyle değil mi? İç sesim korkmaya başlamışken bir el belimi sardı ve beni aynaya yasladı. İç sesime eşlik ettim. Hala uyanmadım rüyadayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANKEN
ChickLit"Bir küçük hayal kırıklığı hikayesi" "Yeri gelmisken söylemeden geçemeyeceğim, sen çocuk sarılmaktan korkma."dedi ve gitti Kaan. O gün hoş geldi Yakışıklı.. Ve geri kalanlarla başı belada Yağmur'un. Yağmur kim mi ? Komedi ve karmaşıklığın sonunda k...