Klara
Ja sam u ekstazi. Moja sestra, Lili i ja smo bile fine dok je tu bila Mia, ali prošlo je njeno vreme i odveli su je u krevet, a onda smo se opustile. Teče alkohol, muzika svira, a on peva. Ne znam zašto nisam posećivala Brajanove koncerte nakon raskida. A da, zato što je bivši. I da, više nije bivši on je moj muž i ne da je bilo dobro slušati ga ponovo uživo...
On je zgodan, on gori na bini, žene viču, padaju u trans, a ja...? Ja bih sve da ih sakupim na gomilu, polijem benzinom, uzmem hepo kockicu i zapalim ih. O da, zato smo se razveli,. Ovaj, zato sam ga gađala tanjirima.
Ne mogu reći da se on ponaša nedolično, čovek peva vidi se da to voli, ima minimalnu interakciju sa publikom, ali da ga jebem očigledno zbog rok muzike žene lude. A kada na redu dođe balada one sve Ooooo ili Aaaaa i to sve zajedno, a ja? Ja pijem. I igram.
Brajan čas po čas pa pogleda u mom pravcu, čas po čas pa mu se ja nasmešim. Čas po čas i mi flertujemo. Jebote!
- Ti si luda ako se razvedeš od njega – sestra mi šapuće.
- Molim te ne staj mi na muku – tačno se sećam zašto sam se udala za njega. Tačno.
- Uspori – Alex mi uzima vino.
- Hej! – Pobunim se.
- Imaš sastanak kasnije – podseća me sestra.
- Sastanak. On ne želi na sastanak sa mnom. Želi njegova ćerka, a on joj ispunjava sve želje.
- Pa? Potrudi se malo. Zavela si ga jednom, zavedi ga ponovo.
- Tačno, slažem se – Lili se meša dok joj noge idu u iks.
- Jel ti se piša? – pitam je.
- Ne, samo održavam ravnotežu.
- Ha.
- On je prelep – pokazuje prstom ka bini.
- Znam. I dobar je otac i definitivno je sazreo – istaknem.
- Ali ja sam ludački ljubomorna – priznam.
- Zato smo se i razišli.
- Onda se primiri – sestra mi udara čvorugu.
- Jesi li ti to stvarno uradila? – ne mogu da verujem.
- Jesam, i oči tamo, želim da uživam.
- Hm.
***
Nakon što je otpevao poslednju pesmu Brajan se povukao uz negodovanje publike, želeli su još. E pa ne može! On ima sastanak sa mnom.
Dok smo se cure i ja dogovorile kako će koja i ko će platiti, došao je neki ćelav tip koji se predstavio kao obezbeđenje i želeo je da me odvede kod Brajana. Naravno da sam pristala.
Zamolim ga prvo da piškim i to ga malo zbuni, ali nije pravio problem. Odem u toalet, sredim se, popravim sve što se razmrdalo, raščupam se još malo, ispipam sise koje su male i naravno piškim. Šta ću kad mi slaba bešika.
On je imao prikolicu! Pa naravno, rok zvezda! Ćelavko ode i ja uđem sama ignorišući dvojicu nabildovanih.
Zastanem jer ugledam Brajana bez gornjeg dela odeće, bio je znojav od koncerta, kosa mu je bila mokra i bukvalno se presijavala. Bacio je majicu koju je držao u ruci.
- Pa ovo je već viđeno zar ne? – okreće glavu ka meni i uputi mi onaj pogled.
Stavim desnu ruku na bok i bez pardona mu dam na znanje da sam primetila kako me skenira.
DU LIEST GERADE
Udata za rok zvezdu i njegovu ćerku
HumorPre petnaest godina Klara i Brajan su bili u vezi sedam dana i tačno četrdeset osam sati u braku. Ljubav je planula kao hepo kockica između dvoje jedva punoletnih ljudi a ugasila se uz puno psovki, buke i slomljenih tanjira. Danas on je rok zvezda i...