20. POGLAVLJE

9.6K 578 7
                                    

Klara

Ništa ja ne verujem ovoj rok-zvezdi od mog muža. Možda ja jesam zaljubljena u njega, ali pamet nisam izgubila. Možda ljubav jeste lepa, ali ja imam oči i na potiljak. Dok ja to ne proverim uzduž i popreko taj neće imati mira. Ma banuću u pola noći kod njega u sobu. Gospodinu će postati jasno sa kim je u braku. Nisam baš oduševljena što moram da plaćam avionske karte za šetkanje, ali imam njegovu karticu i zato će on snositi troškove. Na kraju krajeva, sam je kriv za to, zato je i obećao da će osoblje hotela u kome bude boravio biti obavešteno o mom prisustvu. Moram da nabavim neki dokument sa njegovim prezimenom.

Prvi dan sam ga pustila, doduše imala sam i ja puno posla, ali drugog dana nazvala sam sestru da pričuva Miu preko noći da bih ja mogla da banem u njegovu sobu nakon koncerta, dakle u dva ujutru, a to što ću sutra biti mrtva umorna pa... brak zahteva odricanja od sna.

Nikad nisam uhodila momke, ali Brajan je muž i zaslužuje izuzetak i bolje bi mu bilo da mi je veran.

Moja sestrica mi je naravno izašla u susret, a ja sam zapalila za Nebrasku. Nije baš blizu Kalifornije, ali ljubav ne broji kilometre.

***

Ovaj put imala sam sreće jer je Brajan bio u holu hotela, razgovarao je sa menadžerom, još jednim muškarcem i Sofijom, onom što kao štije kostime, a u stvari pipka mog muža.

- Klara? – Mič me je prvi primetio i svi su se okrenuli, Brajan se nasmejao, zna zašto sam ovde.

- Ćao Mič. Dragi – poljubim ga.

- I ćao Sofija – ipak sam ja prividno fina.

- Ćao – Brajan me i dalje drži oko struka.

- Tomase ovo je moja supruga Klara, Klara ovo je jedan od organizatora koncerta – upoznaje me sa tipom koji liči na Toma Kruza.

- Drago mi je Tome – nasmešim mu se.

- Gospođo Kolt vreme za posetu Vam je čudno – nasmešio se zabavljeno.

- Molim te ne persiraj mi i radimo na natalitetu, a moja jajna ćelija ne razlikuje dan i noć – odgovorim slatko i oduševim tipa.

- U tom slučaju pretpostavljam da je stvar hitna.

- Da hitnija ne može biti – našalim se.

- Onda neću zadržavati Brajana.

Muškarci izmene još par rečenica vezane za nastup i krenemo ka sobi.

***

- Dakle radimo na natalitetu, a? – smeška se i zatvara vrata.

Spustim torbu i okrenem se.

- Ne mogu reći da te proveravam, mislili bi ljudi da sam luda – logično.

- A ti si inače normalna?

- Ja sam izuzetna – stavim ruke na njegova ramena, a on me zagrli oko struka.

- Da, jesi – potvrdio je.

- Očekivao sam te juče.

- Ne možeš da me očekuješ! Ja sam kao inspekcija, dođem nenajavljena.

- Dođi kad god poželiš – poljubio me i znam da je razgovoru kraj.

***

Ova inspekcija i nije tako loša. Za nedelju dana bila sam kod Brajana tri puta, moram reći da me veoma raduje što položi svaki put. Račun za karticu raste, ali koga briga kad ljubav cveta. Kad je spojio dva neradna dana povela sam i Miu i super smo se zabavili.

Udata za rok zvezdu i njegovu ćerkuOù les histoires vivent. Découvrez maintenant