16. POGLAVLJE

9K 599 13
                                    

Klara

Nedostaje mi kurvar. Nakon tri dana bes me je prošao i sada mi samo nedostaje, a naravno izašla je i vest gde je on demantovao natpise medija kao i Kristi, rekla je da je malo više popila i da se Brajan poneo džentlmenski. Sad mi je bilo krivo što sam ga gađala u kuhinji.

Razmišljam šta da radim i Mia me provali.

- Tužna si – sela je pored mene.

- Nedostaje mi tvoj otac.

- Zašto ne odeš da ga vidiš?

- Pa... ne možemo, ti ideš u školu sutra.

- Ja. Ti nemaš trening. Možeš da me ostaviš kod bake.

- Vidi ti malu – nasmejem se.

- Idi, pomiri se sa tatom. Sigurna sam da će mu biti drago što te vidi.

- Volim te – zagrlim je.

- I ja tebe volim.

- Ali ovo će biti iznenađenje, ne smeš nikome reći.

- Časna reč.

Rezervišem kartu i odvedem Miu kod bake. Rekla sam joj da planiram da iznenadim muža i ona mi se samo nasmejala.

***

Taman sam pomislila da će let biti dosadan kada je pored mene seo Kris Hemsfort, ne stvarni već tip koji liči na njega. Ala me hoće ovi Krisevi...

- Ćao – pozdravio me.

- Čao – uzvratim pozdrav i odmah se dohvatim časopisa koji sam kupila za usput. Ne želim da gledam koliko je lep.

Avion je poleteo, a ja sam uveliko prelistavala novosti u svetu umetničkog klizanja.

- Izvini?

Okrenem se ka Krisu.

- Da nisi ti možda Klara Dejvis?

Podignem obrve.

- Skijanje pre četiri godine, odsela si sa sestrom u mom hotelu. Vitax.

- Da, bila sam sa sestrom na skijanju, ali ne sećam te se, izvini.

- Stigao sam tog dana kad ste vi otišle, posvađala si se sa novinarima i ja sam intervenisao.

- Jao da... sad se sećam. Nisi li bio sav umazan nečim? – tada nije bio lep.

- Da, imali smo problem – nasmešio se i pokazao mi savršene zube.

- Lukas - pruža mi ruku.

- Klara – prihvatim je.

- Pa Klara, više ne kližeš?

- Ne takmičim se više, sad treniram curice.

- Za državno takmičenje?

- Da.

- Onda se vidimo na polukvalifikacijama za mesec dana kod mene. Moj hotel će ugostiti juniore.

- Zaista?

- Da.

- Nisam znala, hvala na obaveštenju.

- Još uvek je nezvanično – nasmešio se.

- Verujem.

Pokušao je da izvadi nešto iz torbe i ispao mu je telefon.

- Sranje! – opsovao je.

- Nije slomljen.

- Nije to, to je telefon od bivše, ne znam kako je završio u mojoj torbi - promešao je još malo.

Udata za rok zvezdu i njegovu ćerkuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora