10. POGLAVLJE

9.8K 591 3
                                    

Klara

Ne znam da li me Suzan voli ili mrzi. Brajanova sestra je teška za pročitati. Njene ćerke me obožavaju i njen suprug, ali ona...

- Hvala što ste doveli devojčice – bila je ljubazba.

- Nema na čemu.

- Da li želite da uđete?

- Ne Suzan kasno je, a ja sutra rano imam snimanje.

Da sa golim ženama.

- U redu, onda se vidimo prekosutra – nasmešila se Mii.

- Za moj rođendan – Mia je zagrlila.

- Laku noć.

- Laku noć.

Ostavimo cure i krenemo kući. Za divno čudo Mia je zaspala pozadi i Brajan je samo odneo do njenog kreveta.

Sipam nam vino i sačekam da on siđe.

- Hvala – umorno je seo, a ja pored njega.

- Koja je fora sa tvojom sestrom?

- Sa Suzan? Zašto?

- Mislim da me ne voli.

- Tebe? Mislio sam da tebe svi vole.

- Rugaš mi se – zaključim.

- Izvini. Suzan je takva, povučena, tvoja sušta suprotnost.

- Da, uopšte nije zabavna.

- Ne znam. Ja sam bio taj koji je bio svojeglav. Nisam želeo da idem u školu. Rok muzika je bilo jednino što me je zanimalo, žurke, izlasci... ona je bila ono dete koje je moralo da bude zlatno, poslušno, vredno... Znam da je zatvorena, ali je divna osoba.

- Verovaću ti na reč.

- A sad važno pitanje. Beba. Zar ne misliš da o tome treba prvo da razgovaraš sa mnom?

- To nije moja ideja, kunem se.

- Ovo je sve prebrzo.

- Meni pričaš? Do pre mesec dana sam izlazila sa društvom, a danas sam mama i čitam Hajdi.

- Mia te obožava – kaže mi značajno.

- Znam. I ja nju volim, ona je neverovatna, prava mini ja.

- Mi smo dobro zar ne? Imamo stabilan odnos? – pita me.

- Valjda, u braku smo – istaknem očigledno.

- Tačno. Ovo je pravi brak, živiš ovde, super se slažeš sa mojom ćerkom i očigledno planiramo bebu.

- Znači i ti želiš bebu?

- Želim da znaš da je to obaveza za ceo život. Ja već imam dete i znam kako to ide, ali ti ne znaš. I dalje ti je glava u oblacima.

- Moja glava nije u oblacima. Ja sam jednostavno takva, a što se tiče bebe... ne znam. Slažem se sa tobom, jednostavno je prebrzo. Ne želim da te ponovo gađam tanjirima, i još sa stomakom do zuba. Ali veselim se vežbanju.

- Ja nemam problem sa tim što smo u braku. Dopada mi se kako ovo funkcioniše, ali mislim da ti ne shvataš ovo dovoljno ozbiljno.

- Da pogodim... To je zato što ne želim da budem fina sa novinarima i da dam intervju?

- Između ostalog.

- Vidi... kad sam saznala da sam još uvek udata za tebe želela sam razvod istog trenutka, ali kada smo proveli neko vreme zajedno shvatila sam da je sve isto, samo sa mnogo manje seksa.

Udata za rok zvezdu i njegovu ćerkuWhere stories live. Discover now