17. POGLAVLJE

9.1K 574 1
                                    

Brajan

- Letiš odmah? – pita me Mič.

- Da, moram.

- Srećno buraz.

- Hvala.

Jebeno sam umoran. Ovaj dan je bio toliko loš da se bojim kako će početi naredni. Moram da objašnjavam još jednu nezgodu ženi, ali mislim da ovaj put neće biti dovoljno posuđa u kuhinji.

Otključam vrata i mislim kako mi treba dobar tuš, i dalje sam znojav od koncerta. Kasno je i pitam se ima li koga u kući.

Odem kod Mie i nje nema. To me uplaši zato krenem redom i pronađem je u Klarinoj sobi, spavale su zajedno u njenom krevetu. Naslonim se na zid i pritisnem koren nosa palcem i kažiprstom. Sačekao sam da me umor savlada pa onda krenuo na tuširanje.

***

Budi me sunce, ali i glasovi.

Ustanem iz kreveta i prvo se sredim, a onda izađem iz sobe.

- Ne to nije dobra ideja Nik – ugledam Klarina leđa, razgovarala je telefonom.

- Ne samo želim razvod, čist bez ikakvih komplikacije, Brajan i ja nećemo ništa da delimo.

Znači želi razvod.

- Moram da idem. Vodim Miu kod doktora na poslednju kontrolu pa u školu – okrenula se i ugledala me.

- Da učini tako. Zovi me – prekinula je vezu u pogledala u mene.

- Dakl,e ovako se završava – kažem naglas.

Krenula je ka meni i zaustavila se tačno ispred mene.

- Odličenje odraslih, zar ne? Mia došao je tvoj otac! – pozvala je Miu i onemogućila naš dalji razgovor.

Mia je došla gore, a Klara je iznela kofer iz njene sobe.

- Ćao tata.

- Nema zagrljaj?

- Klara odlazi – ljuta je.

- Vidim.

- Uprskao si tata, uprskao si – okrenula se i otišla dole.

Krenem i ja dole i vidim da su tu tri kofera. Svi Klarini.

- Mia ostavi me sa Klarom – pogledam u ćerki i ona se povuče.

- Možemo li da razgovaramo? – pitam je.

- Da – okrenula se ka meni.

- Da li mogu da ti objasnim šta se dogodilo?

- Šta god rekao neće biti dovoljno. Svi su bili u pravu, ovo nije za nas.

- Brak nije za nas.

- Očigledno nije, propali smo u dva pokušaja. Dva puta – namrštila se.

- Moj advokat će započeti proceduru oko razvoda, i znam da si na turneji i da Mia ide u školu i ako se slažeš može da ostane kod mene dok se ne vratiš. Volim je i ona voli mene i veoma bih volela da budem deo njenog života.

Potpuno drugačija Klara. Nema tanjira, nema vikanja, nema ničeg.

- Slažem se, imate lep odnos i ne želim to da kvarim.

- Dobro, vratiću se danas u moj stan i Mia ima zakazano kod doktora.

- Odvešću je ja – moja je ćerka i uvek sam se sam starao o njoj.

- Dobro, dovedi mi je kad kreneš natrag.

- Hoću.

Oboje se okrenemo i ugledamo Miu na stepenicama. Plakala je.

Udata za rok zvezdu i njegovu ćerkuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora