Brajan
- Jebao ga dan Osam!
Čujem Klaru kako psuje u sobi. Navikao sam da neretko opsuje nešto, ali ovaj put to sam bio ja. Nakon moje turneje stvari su poprimile drugačiji oblik. Svi smo kod kuće i život je lepši i bez ikakvih problema, osim trenutnog psovanja. Setim se dana Osam pre više od mesec dana kada smo Klara i ja bili na odmoru, bilo je jako teško dostići taj broj ali uspeo sam, jedva, ali shvatio sam da postoje stvari u kojima više uživam. Volim ja seks sa svojom ženom, obožavam, ali osam puta dnevno? Klara je u pravu, starimo, hormoni više ne divljaju kao nenormalni.
- Daga? – polako odgurnem vrata i uđem u njenu sobu jer iako živimo zajedno i spavamo zajedno skoro svake večeri, ona i dalje ima svoju sobu. Navodno joj treba prostor.
- Jebao te dan Osam – ponovo psuje.
- Ok. Šta sam sad uradio? – obično sam ja kriv.
Podigla je štapić i nasmešila se.
- Dete nam se neće zvati Osam – ističe.
- Trudna si? – pitam sa osmehom.
- Da – potvrdila je i zgrabio sam je u naručje. Volim decu i oduvek sam želeo nekoliko komada.
- Polako!
- Rekao sam ti da je osam značajan broj.
- Možda nismo tad napravili bebu.
- Možda i jesmo jer si nedelju dana nakon toga bežala od seksa kao đavo od tamjana.
- Pa... ja sam felerična - škljocnula je zglobovima.
- Rekao sam ti da to ne radiš – uvek me štrecne.
- Znam, zato to i radim.
- Klara?
- Molim?
- Dobićemo dete – nasmejem se.
- Dobićemo dete – i ona se nasmejala.
- Ko će reći Mii? – pitam je.
- Pustiću tebe, ipak si se ti namučio – prevrnula je očima slatko. Obožavam ovu ženu. Jednostavno je obožavam.
Poljubim je u obraz pa viknem.
- Mia! O Mia!
Klara
- Ludak – prokomentarišem kad Brajan izleti iz sobe.
Dođam malo sebi jer... trudna sam pa tek onda krenem dole.
Već na vrhu čujem razgovor Mie i Brajana.
- Hoće li biti devojčica? – Mia pita.
- Ne znam.
- Neka bude prvo devojčica – kaže u svom maniru pa grli oca.
- Uspeli smo tata!
Sad se i ja nasmejem.
- Mama mi je Klara Dejvis i dobiću sestru. Smem li da je zovem „mama"?
- Mislim da Klara neće imati ništa protiv.
- Tata mogu li i ja da se venčam sa nekim kao ti sa Klarom pa da se nakon mnogo godina sretnemo, naravno kad on postane uspešan, i da pravimo bebe?
- Ne! – viknuo je.
- Ali Klara i ti delujete srećno – primećuje pametno.
- Zato što smo Klara i ja... pa mi.
- Ne razumem.
- Ona je Klara Dejvis – odustaje od daljeg objašnjenja.
- Tu si u pravu. Idem da kažem svima da ću dobiti sestru.
- Ne, ne, ne. Idemo prvo kod doktora. U redu?
- Tata nisam bolesna.
- Ne ti, Klara, da vidimo bebu.
- Onda može i ne brini tata ja ću je čuvati kada vi niste kod kuće. Svemu ću je naučiti, obećavam.
- Toga se i bojim.
Srce mi se ispuni milinom.
- Bićemo najbolje prijateljice, obećavam.
Siđem dole spremna da zagrlim mog supruga i njegovu, zapravo našu ćerku.
Kraj
....
To bi bilo sve. Za one koji žele PDF ove knjige, biće dostupan danas na fejsbuk stranici Trofej knjiga.
Uskoro se družimo u najavljenoj priči "Trenutak promišljene slabosti".
Do tada sve najbolje.
Andrea Kingston
ESTÁS LEYENDO
Udata za rok zvezdu i njegovu ćerku
HumorPre petnaest godina Klara i Brajan su bili u vezi sedam dana i tačno četrdeset osam sati u braku. Ljubav je planula kao hepo kockica između dvoje jedva punoletnih ljudi a ugasila se uz puno psovki, buke i slomljenih tanjira. Danas on je rok zvezda i...