Brajan
Klara tamani piletinu bez pardona, ona čak ima i sistem po kojem je gricka. Naravno, sve vreme ona priča i zasmejava me, umalo se nisam udavio koka kolom. Spontana je, vesela, zabavna i otvorena. Zadovoljna je svojom karijerom i voli svoj život, a ja ne mogu da prestanem da se smejem.
- Prestani da se smeješ – naređuje mi.
- Evo prestajem.
- Gde sam stala?
- Kod punude za film.
- Da, dakle ponudili su mi da igram klizačicu naravno. Bila sam zainteresovana, ali kada sam čula šta sve moram da radim odustala sam, a i glavni glumac je bio ružan. Možda je to i presudilo.
- Sad si mogla da glumiš.
- Ma daj! Nije to za mene, novinari i ja smo na ratnoj nozi. Neću da im se smeškam, gamad.
Ne mogu joj reći šta je čeka.
- Kad smo kod novinara treba da damo neku izjavu.
- Baš me briga. Neću nikome da se pravdam kako živim svoj život.
- Izjave pomažu, ostave te na miru. Ovako će te proganjati dok ne progovoriš.
- Hoćeš da se kladimo?
- U redu - polako, shvatiće vremenom.
- Kasno je. Zar ne treba da odeš po Miu.
- Spava kod mojih roditelja, dovešće je sutra kad se probudi.
- Najiskrenije, ne znam kako si mogao da napraviš tako zabavno dete.
- Ni ja ne znam.
- Zašto surogat? Ne razumem.
- Živim između gradova i tako mi prolazi život. Želim da imam decu i unuke, oni da me pamte, a ne samo obožavaoci. Onaj osećaj kad dođem kući, a ona mi skoči u naručje je neprocenjiv. Ne bih to menjao ni za milion gremija.
- Mislim da se sjajno držiš s obzirom na njenu narav.
- Pa hvala.
- Gotova sam. Spreman sam za drugu partiju?
- Još hrane? – umalo ne zinem.
- Ne! Seks! Znaš li ti koliko kalorija sam unela u sebe? Treba to sve sagoreti.
- Pa kad već insistiraš... Račun moliću!
***
Za promenu smo otišli u njen stan jer sutra ima trening sa nekom decom. Njen stan je ličio na nju, svetle bolje, trofeji i medalje na sve strane, puno slika.
- Imaš puno uspomena – zaključim.
- Znam, nikako da ih se rešim. Imam negde i prsten kojim si me zaprosio samo ne znam gde sam ga zaturila.
- Onaj plastični prsten? – setim se. Kupio sam ga u prodavnici igračaka. Toliko sam imao para.
- Sa ružičastim cvetom na vrhu.
Nasmejem se glasno na ovo.
- Šta kažeš da ti pokažem spavaću sobu? Ona je posebno uređena – nasmešila se zloćkasto.
- Voleo bih da vidim tvoju sobu.
- Ovuda.
***
Budi me telefon, negde. Otvorim oči i vidim da sam sam u krevetu. Koliko je sati uopšte?
Izađem go i potražim telefon.
ESTÁS LEYENDO
Udata za rok zvezdu i njegovu ćerku
HumorPre petnaest godina Klara i Brajan su bili u vezi sedam dana i tačno četrdeset osam sati u braku. Ljubav je planula kao hepo kockica između dvoje jedva punoletnih ljudi a ugasila se uz puno psovki, buke i slomljenih tanjira. Danas on je rok zvezda i...