Brajan
Smejem se kao lud dok gledam snimke koje mi Mia pokazuje. Igra, peva, snima Klaru, njene roditelje, nosi čudnu odeću i uživa.
- Znači lepo si se provela? – pitam je.
- Tata bilo je sjajno, ali stvarno sjajno. Najbolji put ikada.
- A šta je sa našim odlascima u Diznilend?
- Pa i to je bilo zabavno – smušila se.
- Dok sam bila dete.
- A sad nisi.
- Žao mi je tata, ali ja rastem. Uskoro ću imati dečka.
- Ma nemoj! – namrštim se.
- Da, sad sam popularna u školu – sva je važna.
- Aha.
- Da, šta ću? Postala sam zvezda.
- Jesi? - Nasmejem se od srca.
- Da, slava je teret – izdahnula je i ustala.
- Gde ćeš?
- U krevet, sitra idem u školu – podseća me.
- Tako je, zaboravio sam.
- Laku noć tata.
- Laku noć bebo.
- Tata!
- Dobro! Poznata.
- Tako već može.
Krenula je ka stepenicama.
- Klara! – viknula je kao da ima megafon u ruci.
- U spavaćoj sobi sam! – a ova odgovara kao da ima dva megafona.
***
Klara je odvela Miu u školu, a ja sam otišao po nju. Usput sam sakupio i sestrine ćerke kao i svu opremu za klizanje.
Klizalište je bilo zatvoreno, ali je Klara rekla čuvaru da nas uvede. Sačekao sam da se devojčice presvuku i krenuo sam za njima.
Klara je trenirala ekipu, a osim nas čekali su i drugi roditelji. Delio nas je stakleni zid. Okrenem se oko sebe i skontam da su tu sve muškarci. Okrenem se ka klizalištu i ugledam Klaru kako izvodi piruetu, a zatim to isto traži i od devojčica.
Ona pokazuje one prate, ona skače i one takođe. Shvatio sam u čemu je problem. Klizanje je najseksi sport na svetu, a Klara na sebi nosi plavu haljinicu koja pokrtiva samo guzove, i veš joj je plave boje. Ona je seksi!
- Sjajna je – Emili tapše.
- Znam – moja ćerka skače uzbuđeno, a muškarci samo gledaju bez komentara.
Ovo mi se ne dopada. Ona je previše seksi. I elegantna! I prelepa! I ovde nije jezičata!
***
Čekam dok roditelji sakupljaju ćerke. Naravno, svi mamlazi popričaju sa Klarom, nasmeše joj se, ili bulje u nju kao debili. Zgodna je! Znamo! Produži dalje!
- Došle ste – nasmešila se devojčicama. Napokon.
- Ulazite unutre. Stivene molim te zaključaj – obratila se čuvaru.
- Važi Klarice.
- Klarice? – okrenem se ka njoj.
- Ćao dragi – doklizala je do mene i kratko me cmoknula. Ljut sam.
- Opusti se – namignula mi je.
- Da vidim šta znate cure i bez glupiranja, želim da vidim samo osnove!
KAMU SEDANG MEMBACA
Udata za rok zvezdu i njegovu ćerku
HumorPre petnaest godina Klara i Brajan su bili u vezi sedam dana i tačno četrdeset osam sati u braku. Ljubav je planula kao hepo kockica između dvoje jedva punoletnih ljudi a ugasila se uz puno psovki, buke i slomljenih tanjira. Danas on je rok zvezda i...