Multi : Büş
Büş'ten..
Counter Strike oynayıp şovumu yaptıktan sonra yerimden kalkıcakken yanıma adının Anıl olduğunu bildiğim çocuk geldi.
"Selam ben Anıl." dedi gülümsemeyle. Aslında gideri vardı ama benden büyük olduğu apaçık ortadaydı.
"Büşra bende." dedim gülümseyerek. Flört etsem sorun olmazdı değil mi ?
"Sizin gibi bi güzellikle L.O.L oynamak isterim."
"Bu yakışıklılığa daha fazla karşı koyamicam." benim dalgayla söylediğim şeyler Anıl'ı tatmin etmişti ve hemen çarpık gülümseme ile yanımdaki bilgisayara çökmüştü.
Biz oyuna başlicakken bi çocuk Anıl'ın omzuna elini koyup,
"Bugün döner alma sırası sende." demişti. Anıl önce sinirle omzundaki elin sahibine, sonrada mahçupça bana bakmıştı.
"Sorun değil Anıl. Tanıştığıma memnun oldum." deyip gülümsedim. Anıl'da bende memnun oldum gibi bişeyler gevelemişti ama çok ilgilenmemiştim.
Ben oyuna başlamak için bilgisayara oturucakken Anıl'ın omzuna elini koyan çocuk Anıl'ın yerine oturmuştu.
"Hayırdır ?" en souk tavrımla bu soruyu sormuştum fakat çocuğun karşısında erimemek mümkün değildi.
"Oturamaz mıyım küçük hanım ?" Sen kim köpek bana küçük demek hayvan !
"Küçük hanım ?" diye çocuğa bakmıştım soran gözlerle.
"18 yaşında felansındır. Bende 20li yaşarda felanım. Yani senden büyük. Yani sen küçük ben büyük. Anladın ?" demişti benimle dalga geçerek. Çok sinirlenmiştim.
"20li yaşların umurumda bile değil ! Ama bana küçük hanım diyemezsin." dudakarında muzip bi gülümseme belirdi. Ve elini uzattı. Kardeş b12 eksikliğin mi var ?
"Baran ben. Memnun oldum." dedi. Benim hala sinirim geçmemişti.
"Ben memnun olmadım !" deyip yerimden kalktım. Buranın sahibi olan Ahmet Amca'ya parayı ödeyip 'iyi işler' dedikten sonra sinirle eve gitmek için yol aldım..
,.,.,.,.,.,.,.,.,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...