Multi : mavi saçlı ismini bilmediğim kız bnem 💙
'~
Gözlerimi araladığımda odamda olmadığımi fark ettim. Gözlerimi kapatıp olanları hatırlayınca aklıma anonimin Baran olduğu düşüncesi gelince kalbim hızlanmaya başladı.
Sen aşık olamayacak kadar acımasızsın.
Aklıma gelen şeyle yüzümü buruşturdum. Ortaokulda hayatımın ilk ve sanırım tek aşkına açıldığimda aldığım cevap..
Ondan sonrada kendimi erkeklere kapatmıştım zaten. Çocukluk arkadaşlarım bana yeterdi hatta artardı bile.
Aklıma gelen şeyle yerimden doğruldum tam kalkacakken elimdeki acıyla inledim.
Kaçmayayım diye beni yatağa kelepçelemişti !!?
Sinirle etrafa bakındığımda sağ komidinin üstünde duran telefona gözlerimden kalp çıkacak gibi baktığıma emindim.
Hemen telefonu aldım. Telefonun üzerinde not vardı.
"Uyandığında bununla beni ararsın. Benden başka kimseyi arayamazsın boşuna deneme güzelimm.
~Baran"Sinirle soluyup Baran'a tehditkar olmasını umduğum mesajlar atmaya başladım. Aramak yerine.
"Bittin olum sen.."
"Ağzına sıçıcam senin..""Bremın uyanmış :) ?"
"Yok hâlâ uyuyorum amk salak mısın ?
"Bak bi süre benimlesin iyi geçin benimle."
"Geçinmessem,"
"Ne,"
"Olur ?""Ceza alırsın ;)"
"Senden nefret ediyorum."
"Zamanla seversin merak etme."
"Ulan ailen bile sevmemiştir seni."
"Yapma."
"Neden zoruna mı gitti?AİLENİN BİLE SENİ SEVMEMESİ HA ?"
"Haklısın ailem beni sevmedi.. Çöpmüşüm gibi karakolun yanındaki sokağa bıraktı. Mutlu musun ?"
"Şimdi sesini kes ve gelmemi bekle."
Ağzım açık ekrana bakmaktan başka bişey gelmemişti elimden. Ben pislik bi insandım..?
Resmen terk edilmiş birinin yüzüne terk edildiğini vurmuştum.
"Günaydın." Deyip içeri geçen Baran'la düşüncelerden kurtuldum ve özür dilemek için ağzımı açmıştım ki Baran beni durdurdu.
"Özür dilemesi gereken kişi sen değilsin güzelim."
"Neden burdayım." Diye soru sordum konudan alâkasız.
"Çünkü sana deli gibi aşığım ?"
"Bu bi sebep değil ?"
"Büşra bi insan bi insana kolay kolay aşık olmaz tamam mı ? Bi insan hayatinda sadece bi insana aşık olur ve üzgünüm ben o şansımı seninle kullandım."
"Ya yürü git büyü felan yap erkeklere güvenmiyorum ben. Hepiniz aynı boklarsınız."
"Bu düşüncenden seni zamanla kurtarıcam. Hadi şimdi yemek zamanı.." Deyip beni kaldırdi..
"Yemek ne ?"
"Patates kızartması. Başka yapabildiğim yemek yok bununla yetineceksin küçük hanım."
"Küçük hanım demişken kaç yaşındasın sen Baran ?"
"21. Söylemiştim sana." Demesiyle göz devirdim.
"1. si seni asla ciddiye almadım. 2.si 17 yaşındayım ben bok herif."
"1.si üzgünüm ama beni hep ciddiye aldın. 2.si aramızda 4 yaş var sadece?"
"Ulan ben ilkokul bebesiyken sen ortaokuldun. Boru değil 4 yaş."
"Buda seni sevmeme engel değil ?"
"Off zamana bırakıyorum tanıdıkça sende nefret edersin.."
"Sen öyle sanmaya devam et Büşra."
~~
Anıl'ı sevenlere Baran'ı nasıl sevdiririm bilmiyorum ama Baran çok kral çocuk. Sevin onu skwjksmwismwjs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...