14,,

1.1K 125 66
                                    

Multi : Var mı böyle delikanlı wmsjkakak

~

"Baran lanet olsun çek şu elini." Deyip nefes almaya çalıştım fakat göbeğimdeki kolla pek mümkün değildi.

Biz aramıza yastık koyup uyumuştuk. Fakat yastıklar şuan nerdeydi ?

"Barann nefes alamıyorum Allah'ın cezası."

"5 dakika daha."

"Salak ne 5 dakikası kalk." Deyip kolunu tutup sarstım.

"Böyle kırılmadı kolum Büşra. Al kır." Deyip elini bana doğru uzatınca sinirle bağırdım.

"Lan yastıklar nerde !?"

"Nerden bilebilirim Allah aşkına ?"

"Tamam kalk." Deyince çapkınca sırıttı.

"Niye ya iyiydik böyle." Deyip göz kırpınca tüm hücrelerime kadar sinirlendim.

Benim odamda kuralım çiğnenmişti.

Elime geçen ilk yastığı alıp Baran'a yastıkla vurup bağırmaya başladım.

"Benim odamda bel altı espri yapmak yasaktı." Deyip bi süre daha vurmaya başladım -yastıkla- Artık sıkılmış olacak ki o da bi yastık alıp bana vurmaya başladı.

"Ateşkes." Diye bağırıp durdum. Benimle beraber o da durdu. Tam kalkıcakken.

"Iyy saça bak iguana gibisin." Diyen Baran'a öldürücü bakışlar attım.

Ben ? İguana ?

"Baran seni gebertirim sen önce kendi tipine bak köpek."

Dedim ama yalan yok dağılmış saçıyla oldukça yakışıklıydı pislik.

"Tamam tamam kızdırmayalım daha fazla küçük enişteyi." Deyip burnuma vurdu ve benim ona atmak üzere olduğum terlikten profesyonelce kurtulup kaçtı.

Pisliiiik !

~

"Abi sen Baran'ı çok mu aradın ? Hani başka insan mı yoktu arkadaş olarak ?" Diye soru yönelttim kahvaltı yaparken.

"Ben neciyim ?" Diyen Anıl'a döndüm.

"Evet seni unutmuşum. Sen düzgünsünde bazı arkadaşlar..." deyip Baran'a dönünce bana 'sen görürsün' bakışı atıp,

"Ne varmış bende ?" Muzipçe gülümsedim.

"Sorunumuz sende hiçbişey olmaması Baran. Iıı mesela beyninin olmasını çok isterdik ama ne mümkün." Baran bu söyledigime sadece sırıttı. Sonrada abime dönüp,

"Ben artık gideyim kardeşim. Size afiyet olsun." dedi.

Tam arkamdan geçerken sandalyemi tutup geriye çekmesiyle sırt üstü -sandalye ile- yeri boylamam bir oldu.

"Şerefsiz piç." Diye bağırsamda Baran umursamayıp göz kırptı ve evden çıktı.

~~

Baran favorim kajskakakwksk

Baran mı ? Anıl mı ?

İnternet Kafe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin