20,,

1K 116 43
                                    

Not : Baran romantik biri deil o yüzden kızmayın çocuğuma sakın.

Baran'dan Dewamke..

Büşra'nın uyumuş olduğunu umup odasına girdim. Tahmin ettiğim gibi kitap okurken uyuya kalmıştı.

Kitabı elinden aldım ve örtüyü kaldırıp yanına uzandım. Uykusu derin olduğu için uyanmiyacağını bilip kolumun arasına aldım ve kokusunu içime çektim.

Bu koku herşeye bedeldi sanırım..

Büşra'dan..

Gözlerimi araladığımda kalkmak için yeltendim fakat kalkamamıştım. Bi kol -düzeltiyorum- Baran'ın kolu beni haps etmişti.

"Baran !" Dedim uyanmasını umut ederek. Fakat uyanmadı. Hızlıca kollarını sallamaya başladım.

"Kızım bi dur ya."

"Ne dur diyosun oğlum. Nasıl yanıma yatarsın. Allah kahretsin ya izin aldınmı sen benden !?" Benim bağırarak konuşmama yaptığı tek şey yüzünü buruşturmak ve kollarını bedenimden almak oldu.

"Aferin. Şimdi odadan çık." Deyip çatık kaşlarımla ona baktım.

"Yavrum aslında burası güzeldi."

"Baran gidiyomusun yoksa... Imm yoksa.. Of ne diyeceğimi bulamadım siktir git." Son kez sırıtıp bana baktı ve odadan çıktı.

Bende lavaboya girdim rutin işlerimi halledip üstümü giyindim ve aşağıya indim.

"Günaydın." Deyip kendime kahve yapmaya başladım.

"Günaydın mı bu saatte mi ? Pekâlâ." Demesiyle dışarı baktım. Neden karanlıktı ?

Gece olduğu için olabilir mi ? Hmm. Yok canım ne alâkası var.

İç ses kes sesini !

"Yavrum kahve taşıyo." Hemen gözlerimi kırpıştırıp kahvenin altını söndürdüm.

"İstiyo musun Baran ?"

"İstiyorum Büşra." Başımı sallayıp kahveyi fincanlara koydum ve mutfaktaki sandalyelerden birine oturdum. Kahveleride masaya koydum tabii.

Kahveden bi yudum aldım ve yüzümü buruşturdum. Baran'ında yüzünü buruşturduğunu görmemle tek kaşım kalktı. Baran patavatsızca sırıttı ve,

"Bu bi nevi seninle evlenmek istiyorum falan demek mi yavrum ?"

Kahretsin şeker ve tuzu karıştırmıştım.

"1. si sugar yazan kapta tuz olması benim problemim değil. 2.side geçmişte kızlar ona gelen görücüye onu beğenmediğini göstermek için tuzlu kahve yaparmış. Bilmiş ol." Deyip sinirle odama gittim.

Rezil olmuştum.

Baran'dan..

Baran :  kanka kardeşin bana tuzlu kahve yaptı haberin olsun.

Boran : kanka Büşra söylemesi ayıp maldır. Yanisi karıştırmış olmali.

Baran : hoş mu ?

Boran : çook.

Bana tuzlu kahve yaptı kesin bana aşık..

"Baraaan !" Büşra'nın bağırtısını duyup hemen odasına koştum. Odasına girince bi yerine bişey olmayan Büşra görünce rahatladım.

"Ne oldu kız ne bağırıyon ?"

"B-böcek var yerde."

"Eee ?"

"Ya git öldür bişey yap Baran korkuyorum." Sırıtıp cevap verdim.

"Büşra üzgünüm ama işini kendin halletmelisin."

"Lan ne işi böcek var diyorum Allah'ın cezası ?"

"Ay bak sen Allah'ın cezası demesen yardım edecektim he."

"Şey ben sana hiç Allah'ın cezası dermiyim ? Sana demedim." Telaşlı konuşmasına gülümseyip Büşra'ya döndüm.

"Bana aşık olduğunu itiraf etmelisin güzelim."

"O niye be ?"

"Çünkü o yerdeki siyah şey böcek değil bükülmüş siyah toka. Hani benimle vakit geçirmek için böyle şey yapan çok kız varda senden beklemezdim be." Büşra sinirle yatağındaki yastığı bana fırlattı. Bende yastığı havada tutup ona attım. Son olarakta göz kırpıp odadan çıktım. Büşra eminim ki delirmiştir şimdi.

Ona bu kadar alışmışken bırakamazdım..
Bana aşık olucaktı.. Olmalıydı..

İnternet Kafe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin