23,,

916 98 132
                                    

Tuğkan'dan şarkı sözü bırakın:)
="Yolumuza taş koymadan duramıyorlar..."

~

"İnanamıyorum Onur nasıl kaybedersin ?" Diye fısıldadım Onur'un kulağına.

Aptal kaybetmişti. Daha doğrusu pes etmişti. Neymiş burnu kırılırmış.

"Kızım burnumu mu kırsaydı ?" Diye fısıldadı aynı şekilde.

"Keşke kırsaymış." Deyip Baran'a döndüm. Sinirli bi şekilde bana bakıyordu.

Kaçtığım düzeltiyorum kaçmaya çalıştığım için hâlâ sinirliydi.

"Arkadaşlarınla vedalaşabilirsin Büşra." Diyen Baran'a başımı salladım.

"Bu ne anasını satayım sanki Survivor'dan elendi kız." Diyen Sinan'a göz devirdim ama sonra gülümseyip sarıldım.

Sıra Mert'e gelince zaten açmış olan kollarına sıkıca sarıldım. Tam ayrılacakken Mert kulağıma fısıldadı.

"Baran gibi çocuğu kaçırırsan Evleneceksen Gel'e yollarım seni."

"Mert ya." Deyip kahkaha attım.

Son olarak Onur'a sarılacakken Baran kolumdan çekip yanına aldı beni.

"Ona sarılamazsın" Oflayıp Onur'a el salladım.

"Görüşürüz." Deyip dudağımı büktüm. Onur'un gözleri hemen dudağıma kaydı ama Baran hemen atladı,

"Gözlerine baksana lan. Hatta gozlerinede bakamazsın. Büşra'ya bakma. Neyse vedalaşmanız bitti siktir olup gidebilirsiniz !" Deyip beni kolumdan tutup içeri girdi. İçeri girincede beni koltuğa oturttu.

"Neden ?" Kaşlarımı kaldırdım.

"Ne neden Baran ?"

"Neden kaçmaya çalıştın neden bize şans vermiyosun. Neden seni bu kadar çok severken beni istemiyosun ? Neden lan neden !!? Seni sevmek dışında başka bişey yaptığım yok ama sen kaçmaya çalışıyosun. Lanet olsun neden ?"

"Biz diye bişey yok Baran ! Ben seni hiç sevmedim. Sevmicemde.. Alış buna.. Üzgünüm. Benim hayatımda bi erkeğe yer yok..!"

"Ama sen benimle konuştun film izledin ben sandım ki-" Hızlıca sözünü kestim.

"Ne sandın seni sevebileceğimi mi ? Eğer öyle düşündüysen ben şimdiden söyleyim seni sevmiyorum Baran." Hayal kırıklığıyla yüzüme baktı ve başını sallayıp yukarı çıktı.

Üzgünüm Baran ben buyum.
Gelecekte hayal kırıklığına uğramamam için seni sevemem..

~~

Aga be yak yak 🚬

Bi an Baran'da kendimi gördüm amk.

Çokça amin değil.

Abv Büşra.

#TeamBaran hıh.




İnternet Kafe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin