25,,

937 94 93
                                    

! ARKADAŞLAR GÖZ BEBEM'İN SON BÖLÜMÜNÜ OKUMAMIŞ GİBİ OKUYUN BURAYI. ONDAN BAĞIMSIZ. !
~
Baran'dan..💦

Üstümde yatan Büşra'yı üstümden çekip yatağa yatırdım ve üzerini örttüm.

Sana bişey deyim mi ?

Deme.

Şuan çıplak.

Kes.

Dün seviştiniz.

Kes diyorum amk iç sesi kes.

İyi be.

Evet dün Büşra ile birlikte olmuştuk. Benim içinde çok ani birşeydi ama hayatımda yaşadığım en güzel andı.

Ama sanki hızlı gitmiştik biraz ?

Herneyse bunu umursamayıp yatakta doğruldum ve eşofman altımı hızlıca üstüme çektim. Büşra hâlâ uyuyordu. Haklıydıda dün yorulmuştu.

Artık nasıl si-

Seni iç seslikten reddediyorum.

Artık nasıl sevdiysen diyecektim canım.

İç sesimi umursamayıp Büşra'nın kaldığı odaya gittim ve kıyafet aldım.

Utanmaması için o uyurken onu giydirmem lazımdı.

Utanmasını istemezdim.

Büşra'dan.. 💫

Gözlerimi yavaşça aralayıp açtım. Etrafa bakınca odamda olmamam gerçeği ile kaşlarımı çattım.

Ama bu 2 saniye felan sürdu çünkü fesat iç sesim hemen aklımi doldurmaya başladı.

Dün gece çok güzldi. Kız ya hamile kalırsak. 17 yaşındasın sen kendine gel !

Bilinçaltımda durmak bilmeyen sesle hızlıca doğruldum ve üstüme baktım.

"E ben giyiniğim ?" Diye bi ses çıktı sokuk ağzımın arasından.

Ve o anda odada kahkaha sesi geldi.

Baran..

Kendimi rezil etmiştim.

"Korkma güzelim dün oldu o iş." Deyip göz kırpınca utançla odada gezdirdim bakışımı. Sonrada sinirle ona döndüm.

"Benimle dalga geçmek içinmi yaşadık onca şeyi ?"

Evet derse ne bok yiceksin çooook merak ediyorum doğrusu.

"Aslında seninle dalga geçmicektim. Hatta utanmaman için üstünü bile giydirmiştim. Ama sen malzeme verince olanlar oldu." Dedi sırıtıp.

Bir anda ciddileşip duvarla bakışmaya başladım. Dün resmen herşeyi ben başlatmıştım. Ya ayrılırsak ? İlkim Baran'daydı ve pişman mıydım bilmiyorum.. Hepsi salak iç sesin gazı yüzünden.

Salağa bak hele ben sadece dudağına yapış dedim. Yatağa giren sendin.

"Hey Büşra ne düşünüyorsun ?" Baran'dan gelen ses iç sesle girdiğim kavgayı engellemişti.

Utançla ona döndüm. Ben bi salaktım. Ya dün istemediyse ?

"Ben dün için özü-" Devam edemeden Baran sözümü kesti.

"Kes sesini. Ben pişman felan değilim. Sende pişman olma. Ve utanma. Bu utanılacak birşey değil." Dedi kızgınca.

Kızmakta haklıydı. Özür dilemek ne demek ?

"Şey haklısın." Dedim yine utançla.

Sen Büşra Ziyagilsin kendine gel ! Ne bu utanmalar felan. Kenar mahalle çocuğuyuz kızım biz.

Doğru. 2 ay pardon 1 seviştik diye utanacak değilim.

"Tamam bu kadar utangaçlık bana yeter. Dün benden kurtuluyorsun felan dedin ne ayak ?"

"Hoş geldin davar Büşra." Gözümü devirdim.

"Eyvallah hadi cevap ver."

"Ya ben seni burada tutuyordum çünkü abinin bir kaç adama borcu vardı. Mafyadan bozmalar bu adamlarda. Herneyse abini seninle tehdit emişti. Bende o yüzden seni kaçırdım. İşime geldi bu tabiiki. Neyse abin borcunu ödeyince artık sorun kalmadı."

Salak abim. Heryerde salaktı. Buradada salak.

"He anladım."

"Ne borcu olduğunu sormayacak mısın ?"

"Hayır. Beni alâkadar etmez." Gözlerini devirdi.

"Neyse artık döneceğimiz için eşyalarını topla."

Biran içim burkulmuştu. Ondan ayrı mı kalacaktım.

"Peki sen ve ben ne olacağız? Yani biz ?" Diye sordum. Sırıttı.

"Evlenebiliriz ama şuanlık sevgili olmamız yeterli." Dedi göz kırpıp.

Bende yumruğumu karnına geçirip odadan çıktım.

Ne sandınız diğer salak watty kızları -başta Ayça olmak üzere- gibi utanacağımı mı ?

Eşyalarımı hızla toplayıp abime kışkırtıci mesajlar atmaya başladım.

Büş : biz Baran'la sevgiliyiz.

Büş: ağla

Büs : senin hiç sevgilin olmicak.

Büş : ağla.

Büs : biz dün Baran'la birlikte bile olduk ağla.

Büş : Birlikte olduk ne demek lan !?

Büş : yani sevgili olduk. Ne fesat şeysin sen öyle.

Üvey evlat : ne bileyim. Bir an korktum.

Üvey evlat : ben çevreye güveniyorum. SANA güvenmiyorum.

Büş : Hahahaha çok komik.

~~

BU BÖLÜMDE BÖYLEYDİ SJZJSJJZKSKS

Cemal Can'a oy vermekten elim koptu.  Daha şimdi elim kendine geldi o yüzden biraz geç yazdım :)

Neyseki Cemal şampuan oldu 🤩💫❤





İnternet Kafe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin