Multi : Acılara yürüyor korkmuyoruğm arada bi kalbimi yokluyorum cenneten çiçek mi topluyorum ğlksjsnsjjss
~
Benimki : Ne yapıyosun kız ?
Büş'üm💫 : Hazırlaniyorum.
Benimki : Sebep !?
Büş'üm💫 : çocuklarla buluşucaz.
Benimki : Neden benim yeni haberim oluyor ?
Büş'üm💫 : ne bilim sormadın.
Benimki : bende gelicem.
Büş'üm💫 : saçmalamaaa.
Benimki : Sayısı 2'den fazla olan xy kromozomluların yanına bensiz gidebileceğini sanman ne hoş. Hemde grupta seni seven bir erkek varken !
Büş'üm💫 : İyi tamam sustum. Abimde gelsin o zaman ?
Benimki : Nerede buluşucaksınız ki ?
Büş'üm💫 : Sinan'larda..
Benimki : skinim.
Benimki : sakinm
Benimki : sakinil
Benimki : ananskm. Sakin felan deilim.
Büş'üm💫 : kendine gel Baran. Salak salak haraketler yapma.
Benimki : tamam.
Benimki : şey,
Büş'üm : evet ?
Benimki : Biz Arda ile buluşacaktık. Geçen senin yüzünden yumruk attığım çocuk yani Ayça'nınki.
Benimki : onlarıda çağıralım mı ?
Büş'üm💫 : Onlar zaten gelicekti.
Benimki : çok güzel. Bi ben yokum.
Büş'üm💫 : eheh unutalım gitsin canım :)
Benimki : sus sus. Çok kırıldım.
Büş'üm💫 : Baran boş yapma hazırlan. Senden önce gidersem beni Sinan'la baş başa bırakmak istemezsin ;)
Büş'üm💫/Çevrimdışı
Benimki : bu ilişkide yıpranıyorum.
**
Büşra'dan..🦕
3 saattir Sinan'ların evindeydik.
Ben, Baran, Onur,Sinan,Mert,Arda,Ayça,abim.. Bu kadardık heralde. Neyse,
Baran ve Onur'un aynı ortamda olduğundan dolayı hiçbirşey yapamıyorduk.
Film izlerken Baran Onur'u kıştırtıyordu ve filmden bi bok anlamıyorduk.
Monopoly oynadığımızda ise Onur Baran'ın parası azlaldığında 'Mülteci gibi ortada kalıcaksın Baran,' demişti. Baran'da köpürmüştü.
Şimdide ikisini odanın farklı köşelerinde tutup ne yapacağımızı düşünüyorduk.
Çünkü cidden sıkılmıştık.
"Şişe çevirmece oynayalım ?" Diye soran Mert'e katılmak bakımında "Aynen," dedim. Çünkü boş boş oturmaktan bıkmıştım.
Herkes bize katılınca masanın köşelerine dizildik ve oturup Sinan'ın şişe getirmesini bekledik.
Sinan içeriden şişeyle gelip şişeyi masanın üstüne koydu.
Onur öne atıldı ve şişeyi çevirdi. Şişe Ayça ve Sinan arasında kalmıştı. Sinan soran taraftı.
"D'mi C'mi bacım ?" Sanırım Arda'nın bakışlarından tırsıp bacım demişti çünkü çocuğu yiyecek gibi bakıyordu Arda.
"D." Dedi benim pamuk premesesim.
Sinan'ın dudakları kıvrıldı, "Arda ile birlikte oldunuz mu ?"
Ayça kızarırken Arda'nın dudağını üzgünce bükmesinden cevabı almıştık.
"Hayır. Birlikte olmadık." Deyip şişeyi aldı ve çevirdi.
Bu sefer şişe Mert ve Onur'un arasında kalmıştı. Mert soruyordu.
"D ? C ?"
"D." Diye cevap verdi Onur. Kim olsa 'D' derdi. Mert piçti ve neler yapacağını kimse kestiremezdi.
"Büş'ü ne zamandır seviyorsun ?" Onur'un dudakları kıvrıldı. Baran'sa dişlerini sıkmış Onur'a bakıyordu.
"Aramıza katıldığından beri."
"Yuh !"
"Çüş."
"Yok artık."
Aralarına 5 yaşımda katıldığımı görmezden gelirsek herşey okeydi.
Abime göz ucuyla baktığımda onunda sinirlendiğini görmüştüm.
Ayça ve Arda konuya Fransız.
Onur şişeyi çevirince şişe abim ve Arda'nın arasında durdu. Abim soran taraftı.
"D ? C ?" Arda hiç düşünmeden,
"C." Deyince cesaretini taktir etmiştim.
"Ayça ile aralıksız 1 dakika öpüşün." Deyince Arda'nın dudakları kıvrılmıştı. Ayça'nın ise gözleri ve ağzı şokla açılmıştı.
Ayça,"şeyy bence baş-" diye konuşmaya başladı fakat Arda'nın dudakları onu susturdu.
Ben onları izlerken gözlerim eller tarafından kapatıldı. Kim olduğunu soracakken kulağıma fısıldayan sesle anlamıştım.
"Güzelim bakma şimdi azarsın felan. Abin burada." Müzpiçe konuşan Baran'ın elini sıkınca.
"Siktir," Deyip elini gözümden ayırmasıda bir olmuştu.
Arda ve Ayça ayrılınca Arda şişeyi alıp bizim bişey dememize izin vermeyince çevirmeye başladı.
Şişe Mert ve benim aramda durmuştu. Soran taraf bendim.
"D ? C ?" diye soru yönelttim Mert'e.
Hiç düşünmeden "C," dedi. Bende pislikçe sırıttım. En az abim kadar şerefsizdim.
"Rehberinden bir kızı seçicem ve ona 'gece boşum ne zaman geleyim?' Diceksin."
Dememle Mert dışındaki herkes halinden memnundu.
Ve tabii Ayça dışında. O çok terbiyeli bi kızdı ve bu çok can sıkıcıydı.
Mert, "sikeyim," deyip telefonunu bana verdi. Bende sinsice sırıtıp hemen rehberine girdim.
Bune anasını satayım rehber değil kız yurdu mübarek.
'Banu ama sarışın olan.'
'Merve -telefonlarını açma-'
'80 beden Sibel'
Ve daha niceleri. Kankam diye demiyorum az yavşak değildi. Çok yavşaktı !
"Merve'yi arayabilirsin." Dedim sırıtarak.
"Hangisini ?" Dedi dehşetle. Odadaki herkes şokla Mert'e dönmüştü. Arda dışında. Çünkü Ayça'nın anlattığına göre o da az şerefsiz değildi. -eskiden-
"Telefonlarını açma diye kaydettiğin." Deyip göz kırptım.
Mert 'bana sen görürsün.' Temalı bakışlar atarken Baran beni kolunun altına almıştı.
"Kimin manitası be." Diye gurula söylenince ona dönüp gülümsedim.
"Sanırım senin."
~
Mert PÖŞĞLFŞĞŞKDNJDJDBoktan bi bölümdü farkındayım ama boş bırakmak istemedim.
Hadi eyw. 💖🦕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...