Lucifer izlemeyen uçsun gitsin izlesin.👿
Küfür edip etmeme ailem karışmıyo yanisi karışanlar ;
KÜFÜR EDIP ETMEM SİZİ ALÂKADAR ETMEZ !!~~
Büş'ten🥑
Anonim beni engelledikten sonra küçük çaplı bi sövme şovdan sonra duş almıştım. Simdi de en nefret ettiğim şeyi; saçımı kurutuyodum.
Saçımı çok azıcık kuruttuktan sonra tarağımı almaya yeltendigimde tarağın koyduğum yerde olmadığını görünce etrafıma bakındığımda elinde tarağım olan kar maskeli,kaslı,saçı güzel.. Ay ne diyom ben ? Bunun evimde ne işi var?
"S-sen kimsin lan." Dememle güldüğünü duydum.
"Önce titreyerek konuşup sonra lan demeyi nasıl başardın kız?" Deyip kahkaha atmaya başladı. Şerefsiz sesini incelttigi için tanıyamadım.
"Evimde hatta.. hatta odamda ne işin var !!?" Diye yükseldim ama cevap vermedi.
Yoksa bu sabah kapıyı zorlayan adam mıydı ?
Hemen yerimden kalkıp hızlıca ona en uzak duvara sindim. Gözüm elindeki tarağıma kaydı.
"Hey, taraklamı öldürüceksin beni ?" Yine güldü ve yanıma gelmeye başladı.
Fazla mı sert yapmıştım ?
Tam karşıma geçince elini kaldırdı. Ben vuracak diye korkmuştum fakat o beni şaşırtan bişey yaptı. Saçımı okşadı?
Yoksa bu.. Anonim ?
"Hey anonim sen misin?" Dememle "Çok şükür." Diye fısıldadı.
"Neden geldin oğlum sakat mısın?" Beni öldürmeyeceğini bildiğim için rahatlamıştım.
"Sakat değilim. Eski yerine geç." Sözünü dinleyip eski yerime oturdum. Yani yatağıma.
O da tam oturacakken engel oldum..
"Hey benim kurallarım var."
"Kuralların beni ilgilendirmiyor güzelim." Diye fısıldayınca sinirlendim.
"Tabiikide seni ilgilendirir. Her insan evladını ilgilendirir benim kurallarım."
"Bu kadar fazla konuşmak zorunda mısın ?" Deyip yatağıma oturdu ve fön makinemi açıp saçımı kurutmaya başladı. Ben kaçmaya çalıştıkçada saçımı tutuyor ve kaçmamı engelliyodu.
Saçımıda taradıktan sonra ayağa kalktı. Maskesinin ucunu çıkardı. Heyecanla onu izlemeye başladım.
Ben Arka Sokaklar'ı izlerken bu kadar heyecan yapmamıştım.
"M-maskenimi çıkarıcaksın?" Başını salladı. Tam maskeye yeltenirken onu durdurdum.
"Ben çıkarabilir miyiiim? Lütfen?" Dedim çocukça. Gülümsedigini duydum ve tekrar başını salladı. Bu 'evet' anlamındaydı.
Yavaşça maskeyi çıkarmadım tabiiki. Yanına gittigim gibi maskeyi çektim.
Çekmemle beraber ufak olmayan çaplı bi şok geçirdim.
"Anonim sen misin Baran?" Diye şokla bi soru sordum fakat cevabını alamadan ağzımın üstüne konulan peçeteyle bilincimi kaybetmem bir olmuştu..
~~~
ANONİM BARAN'DI 👿❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...