Bölüm Şarkısı ; Yüzyüzeyken Konuşuruz = Dinle Beni Bi'
Baranaşkımdan...💕
"O tabak biticek Büşracım." Bana 999. kez göz devirip,
"Yo." Demesiyle sinirlenmiştim.
"Kızım azıcık şey kalmış tabağında, patates lan onlar patates !"
"Doğru patates bırakılmaz ayıp olur." Deyip patateslere gömüldü.
Ulan hayvan gibi patates yemesine bile aşıktım..
En son patatese gömüldüğü başını kaldırdı ve bana baktı.
"Oyh şiştim." Deyip dilinde kalan mayonezi yaladı. Fesat olma ölersin !
"Afiyet olsun Büş'üm." Deyip peçete koparıp dudağını sildim. Önce bana göz kırpıştırıp baktı sonrada yapmamışım gibi devam etti.
Zor kızdı benim güzelim vesellam.
( Vesellam ne demek bilmiyorum üstüme gelmeyin.)"Bana Büş'üm diyemezsin canım." Dedi kaşlarını çatıp.
Canın mıyım gerçekteeen ?
"Asıl benden başkası sana Büş'üm diyemez. Hepsinin ağzını yırtarım." Bunu dedikten sonra ikimizde kahkaha atmaya başladık. Sessizliği bozup,
"Ne güzel gülüyosun sen öyle.." Dememle kulağına kadar kızarmaya başladı. Demek Büşra Hanımın sertliğini utandırarak ürkekleştiriyoduk.
Bana hava hoştu. Dayılandığı an öpe- utandırırdım..
"Seninde giderin var." Dedi gözlerini kaçırıp. Sinsizce sırıttım.
"Nereye ? Hoşuna mı ?" Dememle oflayıp masadan kalktı ve odasına gitti. Deli kız..
~
"Ya valla kaçmıcam az hava alalım." Diyen Büşra'ya öldürücü bakışlarımı attım. Dışarı adım attığımız an kaçmak için plan yapıcaktı. Tanımıyodum sanki.
"Tamam be bakma öyle Aşk-ı Memnu izleyelim gel.. Yada gelme amk banane." Deyip televizondan Aşk-ı Memnu'yu açtı ve koltuğa uzandı bende yandaki koltuğa uzandım.
"Beşir bi öksürme.. Bi sal Behlül aşkım ve Bihter'i.. Bi git ayol." Diyen Büşra'ya kaşlarımı çatıp baktım. Aşkım ?
Kumandayı alıp televizyonu kapatım ve Büşra'nın üstüne gücümü vermeden üstüne eğildim.
"Ne yapıyosun be salak !?" Diye çemkirince bende aynı sinirle ona baktım.
"Asıl sen ne yapıyosun ? Behlül aşkım ne lan !?" Gözlerini devirip kendini tutamayıp kahkaha attı.
"Öncelikle şeyine tekme yemeden üstümden kalk. 2.side beni Behlül'denmi kıskandın !?" Deyip kahkaha atmaya devam etti. Bende üstünden kalkıp sinirle oturdum. Bi süre yine sessizken,
"Baran internetin varmı ?" Demesiyle tek kaşımı kaldırdım. Neden sormuştu ?
"Hemen kaldırma o kaşını Aşk-ı Memnu 'nun finalini izleyelim aç telefonundan nolur ??" Diye sorunca bide o salak bakışı yapınca kıyamamıştım.
"Behlül'e aşkım demek..-" sözümü kesip hızlıca
"Yok." Deyince bende dudağımın kenarının kıvrılmasına engel olmadan istediğini açtım.
Sevdiğim kız Aşk-ı Memnu bağımlısıydı?
~~
Bihter'in meşhur 'beni beni Biher'ini' dediği yerde Büşra'nın salya sümük olduğunu görünce şaşkınlıkla gözlerimi açtım. Tamam bende ilk izlediğimde gözüm dolmuştu ama Büşra'nın bilmem kaçıncı izlemesinde bu halde olması beni şaşırtmıştı.
"Büşra ağlamasana kız. Ağlanacak bişey yok." Dememle sinirle bana döndü. Sıçtım teşekkürler.
"Siz erkeklerin hepsi aynısınız kız aşkı için ne hale geldi baksana."
"Aşkı için değil aptallığı yüzünden bu hale geldi. Adnan'ı boşayıp Behlül'ün götüne tekmeyi bassaydı böyle olmazdı."
"Ama aşıktı. Tekme basamazdı. Sen benim götüme tekme basar mıydın ?" Basmazdım.
"Haklısım. Allah senin belanın versin Behlül pü senin kalıbına."
"Ay daha fazla izlersem çok ağlicam kapatırmısın Baran." Başımı sallayıp kapattım. Koltukta arkama yaslanıp gözümü kapatıp hayal kurmaya çalıştım,
Büşra & Baran
DÜĞÜNÜMÜZE DAVETLİSİNİZ... ❤Allah'ım sen konuyu biliyorsun çok amin.
"Baran tahminen ne zaman kurtulurum senden?" Al işte ben neyin hayalini kuruyorum bu ne diyor ? Biraz hayalkırıklığı ve sinirle Büşra'ya döndüm.
"Benden hiçbir zaman kurtulamıyosun. Çünkü seni bırakmıyorum."
--
Bugünde Bihter için yakıyoruz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...