Sabahtan beri Baran'ın benim kaçacağımı nerden anladığını bulmaya çalışıyodum ama bulamıyodum.Ona sor.
Olmaz.
Kızım sen gurursun bişeysin sor gitsin.
Doğru.
Yerimden doğrulup Baran'ın odasının önüne geldim. İcerden ses gelmiyordu kapıyı çaldım.
"Beni sevmediğini yeterince anladım ama anlamadığımı düşünüyosan gel içeri biraz daha sik kalbimi güzelim." Söylediklerine göz devirip içeri girdim.
Bune anasını satayım savaş mı olmuş odada ?
"Ben bişey soracam Baran sorabilir miyim ?"
"Sor bakalım."
"Kaçacağımı nereden anladın ?" Burukça gülümsedi.
"Senin sandığın kadar gerizekalı değilim. Tamam sana telefonunu bıraktım ama öncesi whatsappını bilgisayarıma bağladım." Deyip göz kırptı.
"Oha." Dedim kendimi tutamayarak. Çocuk gerizekalı değilmiş görüyor musunuz ?
Birden fark etmeden Baran'ı dibimde görünce sıçradım.
"Büşra bana bi şans veremez misin ?" Diye sordu. Gözlerimi kaçırdım.
"Üzgünüm Baran senin gibi biriyle olamam." Dalgayla gülümsedi.
"Benim gibi biri derken ?" Deyip dudağını yaladı.
"Y-yani sen çok acımasız birisin ve ben seninle olamam." Deyip hızla odadan çıktım.
Çıkmamla Baran'ın duvara fırlattığı bardağın kırılma sesi ve Baran'ın üzgün sesini duydum,
"Acımasızmış (!)"
1 Hafta sonra..
Baran'dan..
Piç Boran 🍑 : Kardeşim sorun kalmadı artık Büşra'yı getirebilirsin.
Baran : Nasıl oldu bu ??
Piç Boran 🍑 : Borcu hallettim. Sen Büş'e herşeyi anlatır getirirsin..
Baran : prensesin artık korunmaya ihtiyacı yok demek.
Piç Boran 🍑 : aynen çok şükür.
Baran : hıı ne demessin çok şükür .s
Piç Boran 🍑 : Hasiktir bu hâlâ seni sevemedi mi ?
Baran : kardeşin taş kalpli aslanım.
Piç Boran 🍑 : gün doğmadan neler doğar ;)
Piç Boran 🍑 / Çevrimdışı
Baran : bu ne şimdi anasını satayım ?
Baran / Çevrimdışı
Büş'ten..
1 hafta.. Baran'a o siktir boktan lafları söylememin üstüne 1 hafta geçti.
1 hafta boyunca benimle hiç konuşmadı ve haklı da.
Ve itiraf etmem gerekirse o 1 haftada Baran'ı özlemedim değil.
Yani kokusu,gülüşü,sesi,sadece bana olan o güzel bakışı..
Dış görünüşünden bahsetmiyorum bile..
Kız sen abayı yakmışsın.
Saçmalama.
Bak tatlım. Pek değerli içinin sesi olarak sana uyarımı yapacağım, öhöm seninde dediğin gibi bu çocuk fişeq gibi maşallah. Yani bu çocuk senden bıktığı anda artık ona açılan kızları reddetmez ve Baran elden gider. Kapiş.
Saçmalama kim açılır lan ona ?
Valla ben bilmem git yapış çocuğun dudağına.
Sen iyice arsız birşey oldun Ayça'nın iç sesi ile konuşa konuşa he.
Beni boşver dediğimi yap. Hadi aslanım kam on !
İç sesin dedikleri doğru olabilirmiydi ? Baran benden bıkar mıydı ?
Bıkabilirdi. Erkek milleti değilmi herşey beklenir bu xy kromozomlulardan.
Hızlıca pijamalarımdan kurtulup siyah şortumu ve beyaz tişörtümü giyindim.
Hiç seksi değilsin anasını satayım.
Seni siklemeyip Baran'ı sürtüklere yedirmemeye gidiyorum. Şans dileyin.
Aynada son kez üstüme bakıp hemen Baran'ın odasına gidip kapıyı çaldım.
"Girme desemde gireceksin o yüzden ne halt yersen ye." Demesini umursamayıp içeri girdim.
"Bende seni çağıracaktım Büşra."
"Sebep ?"
"Benim gibi acımasız bi piçten kurtuluyosun mutlu olman lazım. Artık bu acı-" Devam etmesine izin vermeden hızlıca parmak ucumda yükselip dudağına yapıştım.
Baran transa geçtiği için dudaklarımızı kısa bir süreliğine ayırıp 5 10 tane tokat attım ve onu kendine getirdim.
Sonra tekrar dudağına yapışacakken beni kendinden uzaklaştırdı.
Namuslu çıktı çocuk.
"Büşra neden öpüyorsun beni ? Amacın azdırmak mı ? Ay pardon azdırıp bırakmak mı ?"
"Hayır ?"
"E niye öpüyorsun anasını satayım. Üzgünüm ama duygularımla oynayamazsın."
"Duygularınla oynayan kim seni seviyorum ben." Dememle gözleri kocaman açıldı ama hiç vakit kaybetmeyip dudağıma yapıştı.
Bende onun öpüşüne karşılık verdim. Şu gün bitince böyle öpüşmeyi nereden ögrendiğini araştırmalıydım. Kesinlikle.
Sırtım yatakla buluştuğunda hâlâ durmadan öpüştüğümüzü fark ettim.
Bendekide nefes be kardeşim.
Baran'ın koluna vurup nefessiz kaldığımı anlatmaya çalıştım. Gerizekalı başta anlamadı ama nefessizlikten mora dönen suratımı görünce sırıtarak ayrıldı.
Üstümden doğrulup kıyafetlerini çıkardı. Sonra benim kıyafetimin eteklerinden tutup sorarcasına baktı.
İzin verircesine başımı sallamamla tişörtümün eteklerinden kaldırıp çıkardı ve beni öpmeye başladı.
Dudağımdan önce yanağıma sonra ise yanağıma,burnumun ucuna ve anlıma öpücük kondurmaya başladı.
Her öpücüğünden sonra kendimden geçmiş gibi hissediyordum.
Boynumda dudağını hissedince hafifçe inledim..
Pişman değildim. İlerdede pişman olacağımı sanmıyordum.
Ben onu seviyordum o ise bana aşıktı..
Pişman değiliz aklımız hâlâ yapamadıklarımızda xd
~~
BarBüş QSKSKZJNWHXJSW
Aklımda böyle birşey yoktu sadece Büşra açılacaktı fakat Büşra biraz(!) arsız bi karı olduğu için böyle birşey yaptım Sölsnzhdhkeizkwz
Pişman değiller akılları hâlâ yapamadıklarında XNZJNXJDUXNSJZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnternet Kafe | Texting
Teen FictionBüşra : kriterlerime uyuyosun hadi evlenek 0542** : Kriterlerin ? Büşra : erkek olup nefes alması ? 0542** : gerizekalı.. Büşra : asıl sensin gerizekalı. Sırf oyun taktiğimi sana vereyim diye beni sevdiğini söyleyen ucubenin tekisin. Ama Büş bunu ye...