22,,

894 99 113
                                    

•Hadi başlamadan No1'in bi sözünü bırakın :)

--

Onur : 5 dakikaya oradayız.

Büşra : a few moments later  jdjsjjssjs

Mert : boş yapma geldik in.

Büşra : bu sinir ne aw ?

Sinan : kanka elite e başlamış bu bizde senin yanına gelicez diye yarım bıraktı ondan dolayı üzgün.

Onur : ya kızım insene Sinan sende boş yapma.

Sinan : çay yapim mi ?

Büşra : ayyy yeter be üstümü giyinip atlicam ben. Hazır olunke,

Büşra / Çevrimdışı

~

Hızlıca üstüme kıyafetlerimi  giyinip penceremi  açtım. Onur'ları burada görmek beni rahatlatmıştı. Sonunda bu boktan  yerden kurtulacaktım  ve Baran'a iyi davranmak zorunda kalmicaktım.

"Büş  sonunda hazırlandın hadi at çantanı."

"Tamam Onur." Dedim heyecanla. Önce çantamı Sinan'ın kucağına attım sonra da sorarcasına çocuklara döndüm.

"E ben kimin kucağına atlicam ?" Mert söze atladı,

"Bu kız ne zamandır bu kadar salak abi ya !?"Kaşlarımı çatıp Mert'e baktım.

"Ne alaka Mert ? Ayrıca az acele edin Baran uyanıcak." Mert yine söze atladı.

"Merdiveni dayicaz şuraya yoksa seni nasıl taşıyalım dombili ?" Ben sinirle bakarken onlar kahkaha atıyolardı,

"Şşh  sessiz. Hadi ne yapıyosanız yapın." Erkekler hızlıca hareket edip merdiveni pencereme dayayınca bende dikkatlice aşağıya inmeye başladım.

Merdivenin sondan ikinci basamağına gelince bi el tarafından çekilip yere yapışmıştım. Sinan'ın aptal şakalarından biri olduğunu düşünüp başmımı hızla kaldırdım fakat Sinan'ın değil Baran'ın  yüzünü görmemle  hayal kırıklığına uğradım.

"İçeri geç Büşra seninle sonra görüşücem," Baran'ın dişlerinin arasından konuşması beni ürkümüştü. İçeri girecekken Onur'un sert sesini duymamla  yerimde durdum.

"Büşra bizimle geliyor."

"Siktirtme  sizi ! Büşra içeri." Bu sefer Baran'ın sesi ile içeri yöneldim fakat Onur'un sesiyle tekrar yerimde  durdum.

"Niye seninle kalıyor lan bu kız ? Niye kaçırdın ?"

"Seviyorum lan. Yanımda olsun istiyorum zorla mı ?"

"Bende bu kızı gizliden gizliye seviyorum ama psikopat gibi kacirmiyorum. Şimdi bu kızı sal." Ne Onur beni mi seviyormuş ?

"O-onur -"

"Kes sesini Büşra."İkisinin aynı anda söylediği şeyle yerimde zıpladım ve sustum.

"Vay anasını Onur'a bak." Mert Sinan'ın kulağına fısıldamıştı ama ben de duymuştum.

~~

Baran ve Onur hararetli hararetli konuşuyorlardı fakat köşeye çekildikleri için biz duymuyorduk. Sanki birinin elinde silah olsaydı diğerini vuracak gibiydiler.

Bu biraz şey... Ürkütücü.

15 dakika sonra Baran ve Onur yanımıza geldiler. Ilk önce Onur konuşmaya başladı.

" Büşra biliyorum seni sevdiğimi yeni öğrendin fakat ben seni bununla bırakmam. O yüzden biz bi karar verdik."

"Ne kararı ?" Dedim korkuyla. Bu sefer Baran konuştu.

"Dövüşeceğiz ve kazanan seni alacak."

"Ha ?" diye sordum şaşkınlıkla."

"Evet farklındayız bu  biraz senin üzerinde idaaya  girmek gibi oluyor ama eğer bu kavga olmazsa kan çıkar." Diyen Baran'a göz devirdim.

"Pardon ama benim fikrim neden alınmıyor ?"

"Büşra boş yapma sırf seni sevdiğimizden izin aldık Yoksa bunu sana sormadan da yapabilirdik şimdi cevap ver."

"Çok kibarsın Baran !"

"Saol yavrum. Herneyse kararın?"

"Ben izin vermiyorum desem de zaten kavga edeceksiniz. Bu yüzden Tamam kabul ediyorum Ama canınız çok yanmayacak."

~~~

Bir sonraki bölümde Baran'ın ve Büş'ün arasını hafif açıcam.
Herneys,
Sizi seviom 🌼♥



İnternet Kafe | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin