Y/N: Cinsellik bulunmaktadır, gomennesai tomodachi-chan'lar.
Sertleşmişti.
Göz bebeklerimin siyahta daha da kocaman olduğunu hissettim, Sehun'u sertleşmiş olarak ilk kez görmüyordum ancak bu... Tuhaftı.
TANRI AŞKINA ANNEMİN EVİNDEYİZ.
''L-Luhan,'' diyerek hafifçe inledi, neyse ki sesi kısık çıkmıştı. Jongin'in oldukça hafif bir uykusu vardı ve minik bir tıkırtıdan bile uyanabilirdi.
''H-Hm?'' Sesim çatlak çıkıyordu.
Sehun, o güzel yüzünü buruştururken, alnında parıldayan terleri karanlıkta bile seçebiliyordum.
''Yardım et,'' diye mırıldandı, ''R-Rahatlamam lazım.''
İki dakika boyunca yalnızca Sehun'un yüzüne baktım, başka bir şey yaptığım yoktu. Sessiz kaldığımı gören Sehun ellerini altına götürdü, benim gözlerim de otomatiken oraya kaymıştı. Dikkatle bakmaya devam ettim ve penisine sürtünen kumaş yüzünden inilderken pijamasını altından çıkardı.
Yüzümde kocaman bir şaşkınlık ifadesi vardı.
Lastiği alta çekti ve kocaman olmuş, sertleşmiş ve kızarmış penisi birden dışarı fırlamıştı.
Aman tanrım. Bu şeyi... İlk defa bu kadar büyük görüyordum. Başı şişmişti ve kırmızının en parlak renklerinden birine bürünmüştü, kesinlikle patlayacakmış gibi görünüyordu. Gözlerimde tıpkı 'o şey' gibi kocaman olurken, Sehun penisine çarpan ılık hava ile hayatımda duyduğum en seksi ses tonuyla inlemişti.
''İ-İç çamaşırı giymemişsin,'' dedim boğazımdaki yumruyu yutarak.
Cümlemi bitirdikten sonra bakışlarımı penisinden çevirip yüzüne baktım, bana masum bir şekilde gülümsüyordu ve bu gülümseme şu anda bulunduğumuz duruma o kadar tersti ki...
''Giymedim,'' dedi yumuşak bir sesle. Şu anda onu öpmek istiyordum. Üstüne atlamak, kardeşimi, Yixing'i ve diğer odadaki annemi umursamadan onu şapır şupur öpmek. Tek istediğim buydu.
Ve tanrı beni duymuştu. Sehun gülümsemeye devam ederek bana bakarken, soluğum tamamen kesilmişti. Hafifçe bana yaklaşıp parmaklarını enseme yerleştirdiğinde biraz daha yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi.
Gözlerimi kapatıp dudaklarına karşılık vermeye çalışırken eli ensemi yumuşak hareketlerle okşamaya başlamıştı. Hissettiğim şey sıcaklıktı, biraz da ıslaklık. Daha önce hissetmediğim kadar kaygan, ateşli ve bir o kadar da güzeldi. Sehun'un öpücükleri, şu anda size anlatamayacağım kadar mükemmeldi, sonu gelmeyen bir hikaye gibiydi tıpkı; yada sonsuz bir şiir, bir roman... Yada ne bileyim... Bambaşkaydı. Tanımlayamıyordum işte. Öptükçe, bir kez daha istiyordunuz.
Eli boynumdan hafifçe sırtıma kaydı, oradan da belime ve son olarak da popoma. O bunları yaparken ve ben ona karşılık vermeye çalışırken vücudumun her yeri titriyordu, adrenalin ve heyecandandı bu. Sehun alt dudağımı iki dudağının arasına alıp gürültülü bir şekilde emdi. Ardından, onun dudaklarının tadını almak isteyen kişi ben oldum ve yaklaşıp iki dudağını da ağzımın içine almak için dudaklarımı araladım. Bu işlemi yaparken yumuşak bir öpücük sesi çıkmıştı.
Birkaç saniye sonra Sehun birdenbire yüzümden geri çekildi, mahmurlaşmış gözlerimi hafifçe araladım ve gülümseyen yüzünü görmüştüm. O kadar sevimliydi ki onu parçalayabilirdim.
''A-Arkanı dön,'' diye mırıldandı, eli popomu avuçlayıp sıkarken.
''B-Burada mı yapacağız?'' diyerek kekeledim şaşkınlıkla, oda göründüğü kadar büyük değildi ve lanet olsun, ŞU AN 4 KİŞİYDİK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO.2
Hayran Kurgu''Sigara inanılmaz bir şey. Zarar vermiyor, aksine vücudumu yeniliyormuş gibi hissediyorum. Dertlerimi unutuyorum, o dumanı içime çekerken kutsanmış gibiyim sanki.''