Uusi sukulainen.

26 2 1
                                    

"Eli Rowena on mun täti..?" Totean, mutta se taitaa kuulostaa kysymykseltä. "Vaaleat hiukset ja suklaan väriset silmät eivät tuo mieleeni mitään mielikuvaa meistä sukulaisina. Mutta, näen silti muutamia yksityiskohtia ja piirteitä, joita minullakin on. Kuten, meillä on lähes saman muotoiset kulmakarvat.

Sen enempää yhdennäköisyyttä meissä ei taidakaan olla.

Yhtäkkiä kuulen huudon takaani, intiaanihuudon. Kädessäni on yhä keihäs. Katson ensin keihästä, sitten jännittyneitä Joyta, Jilliania, ja Rowenaa, ja sitten juoksuun lähteneitä intiaaneja.

Mietin hetken, miksi he juoksevat, kunnes tajuan sen.

He jahtaavat meitä.

Lähden pää kolmantena jalkana juoksemaan niin kovaa kuin pystyn, pois intiaanien leiristä, takaisin rannalle.

Joy, Jillian, ja Rowena, kaikki kolme, juoksevat vierelläni kohti laivaa.

"Laiva valmiiksi, lähdemme NYT!!" Isäni, kapteeni huutaa miehistölle laivalla, ja he alkavat kiireesti laittaa laivaa lähtövalmiiksi.

Vilkaisen olkani yli taakseni, jota ei olisi kannattanut tehdä, sillä näen lähes satoja intiaaneja rykelmässä juoksemassa perässämme, keihäät, moukareet, tai soihdut käsissään.

Käännän katseeni takaisin eteeni. Olen jäänyt muista jälkeen, ja intiaanit saavuttavat minua. Kiristän tahtiani. Hyppään köyden varassa laivan puiselle kannelle, ja samassa laiva lähtee hurjaa vauhtia liikkeelle.

Horjahdan liikkeestä, mutta en kaadu. Intiaanit ovat jääneet rannalle, soihdut ja keihäät käsissään.

Yllättäen alkaa keihässade, kun intiaanit heittävät teräviä keihäitä laivan kanteen, tähdäten laivalla olijoihin. Kyykistyn tynnyreiden taakse, jotta keihäät eivät osuisi minuun.

Suojaan käsilläni päätäni. Vasta nyt huomaan vasemmassa polvessani olevan palovamman, hui. Jos en olisi päässyt sieltä kokon keskeltä pois, olisin täynnä tuollaisia palovammoja.

Laiva kiihdyttää tahtiaan, ja pian olemmekin jo kaukana saaresta.

Mutta en yhtään tiedä, missä olemme. Tiedän vain sen, että olemme sumun keskellä, eksyksissä.

~

On kiva lukea noita kommentteja, joten olisi kiva, jos kommentoisit esim. Mielipiteitä tai jtn muuta? Mut toivottavasti piditte luvusta

Jasmin 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin