❗BEJELENTÉS❗

534 12 18
                                    

Sziasztok! ❤
Lehet sokan tudjátok, hogy nekem van ezen kívül még egy könyvem az Angyali katona  amibe próbálok folyamatosan írni.

Mivel ennek a könyvnek a végét nem látom, így szeretném szüneteltetni ezt.
Magyarán még sok-sok rész lesz A vérszívók iskolája című könyvemben.
Szertném befejezni az Angyali katona című könyvem. Még nagyjából 20 rész lesz abból, így arra akarok összpontosítani, hogy befejezzem.

Szeretném ha megértenétek miért akarom szüneteltetni.
Nem csak ez az oka. A másik, hogy az alap történet megvan a nyári szünetes részeknek, de még azt megkell írnom és mostanság nincs ihlet.

Aki esetleg még nem olvasott bele a szóban forgó könyvembe, az kukkantson csak bele. 😉

Igyekszem gyorsan befejezni, hogy ne kelljen sokáig szüneteltetnem a könyvem.

Plusz infó: Van egy másik könyvem, melyet még nem publikáltam! Még nincs kész és azzal is alig haladok..
DE! Várjatok türelemmel minden jön a maga idejében. 😁😉

Kérdés:
- Mit gondoltok A vérszívók iskolája című könyvemről?
- Szeretnétek olyan fejezetet amelyben kicsit Leon és Astrid nyaralásáról írjak?
- Mit gondoltok arról, hogy szüneteltetem a könyvet?
- Mit gondoltok Nami új érzéseiről?
- Kivel hoznátok össze szívesebben a főszereplőt?
- Ki az aki ismeri az Angyali katona könyvemet? Aki ismeri mit gondol/gondoltok arról a könyvemről?

Szeretném kicsit ha beszélgetnénk a könyvemről, hogy kinek mi tetszik, vagy mi nem tetszik a könyveimben, ezzel új ihleteket is kaphatok tőletek amivel segítitek a további fejezet gördülékeny írását.

--99Pepy99--

A vérszívók iskolája (Befejezett)Where stories live. Discover now