Mikor felkeltem, még mindig azt vettem észre, hogy Liam nincs itt. Kiindultam a szobából és egyenesen a fürdőbe indultam, hogy megmossam az arcomat.
Mikor kinyitottam, Liam pucér teste tárult elém, reflexszerüen elpirulva eltakartam a szemem.
Motyogtam az orrom alatt, hogy bocsánat és egyből kiléptem az ajtón, majd becsuktam azt.A szoba mellett voltam és még mindig el voltam pirulva. Liam 5 perc elteltével kijött, de még mindig pucér volt csak eltakarta egy törölköző az alsó részét.
- Ne haragudj... Pirulva a parkettát figyeltem.
-Nincs semmi baj. Mosolygott és beletúrt a vizes hajába, zavartan.Bement a szobájába én addig a fürdőszobába mentem.
Beértem és férfi illat csapta meg az orromat. Valamiért megnyugtatott ez az illat. Megmostam az arcom és kimentem a fürdőből.Liam fekete farmert vett fel, amely kicsit passzos volt és néhol divatosan szakadt. Hozzá felvett egy fehér pólót, amelyen valami minta volt.
- Szertnél valamit enni? Kérdezte mosolyogva Liam.
- Ahha elfogadom. Bólogattam serényen.
- Jah a szobába összeszedtem neked ruhát, hogy öltözz át, ne ebbe legyél.
Mutatott a szobája felé.
- Köszönöm.Míg Liam a konyhába ment, én addig átöltöztem. Szinte ugyan olyan ruhát pakolt ki, mint ami most rajta van. Csak nekem sötétkék farmert adott.
Miután felvettem, lementem a konyhába ő addigra kirakott a tányérra egy pirítóst, meg kakaós csigát. Mellette volt, egy bögre gőzölgő tea.
Odaültem, majd elkezdtem majszolni. Mohón elkezdtem inni a forró teát, így megsütötte a nyelvemet.
- Hol voltál az este? Nem voltál az ágyadban.
- Volt egy kis elintézni valóm. Mikor visszamentem a szobába, láttam hogy ott alszol így nem akartam befurakodni oda hozzád.
- Jah. Amúgy ne haragudj, nem tudtam aludni...
- Semmi baj. Mondta mosolyogva az arcán, felém fordulva.Szó nélkül elment, én addig még szürcsölgettem a teámat. Kis idő mulva visszajött egy kis piros dobozzal, melynek a tetején fehér + jel volt.
- Most egy kicsit leveszem a kötést és le fertőtlenítem. Mondta Liam, lágy hangon, a szemembe nézve.
Én csak bólintottam egyet, majd levettem a pólómat szó nélkül, hogy hozzá tudjon férni a sebemhez.
Levette a kötést, ami nem mellesleg viszketett a kötés alatta a bőröm, így jol esett hogy szabad levegőn van. Félszemmel figyeltem, hogy milyen a sebem. Szörnyülködve elfordultam, ezzel levettem a tekintetemet a csúnya sebemről
- Nagyon elintézett a tanár... Motyogta mögöttem Liam, közben a sebemet fertőtlenítette.
- Hát igen. Szerinted meddig tart felgyógyulnom?
- Azthiszem mire teljesen meggyógyul kb 2 hónap, de 1 hónap alatt bevarasodik. Gondolom nem akarsz orvoshoz menni ezzel?!
- Nem lenne jó ötlet, nem tudnák mit mondani, hogy hogyan keletkezett...
- Igazad van. Majd én ellátom minden reggel és este a sebedet. Figyelek rád. Nyugodtan maradhatsz amég csak akarsz.
- Köszönöm.Befejezte a fertőtlenítést, majd bekötötte a sebem és utánna végig simított a gerincemen, amitől jóleső borzongás kapott el. Egy puszit nyomott az arcomra, majd eltette a kötszereket és elvitte a dobozt.
Vissza vettem a pólót, most hogy lekezelte kicsit fájt, zsibongott.
Liam vissza jött, majd felém fordult.
- Szeretném, ha eljönnél velem valahova. Kacsintott rám nagyon helyesen.
- Hova? Kíváncsiskodtam, Liam tekintetét fürkészve.
- Majd meglátod..Hozott nekem egy pulcsit, majd elindultunk a kocsi felé.
Kinyitotta az ajtót, úriember módjára.
Ő is beült, majd elindult a kocsival.
Kis idő mulva a belvárosba érkeztünk meg, azon belül pedig egy ruha bolthoz.- Miért jöttünk ide?
- Ne kíváncsiskodj már.. Mosolygott felém, majd megsimította az arcom.Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a ruha boltba.
Egy hölgy jött elénk érdeklődve, hogy miben segíthet.Liam váltott vele pár szót, kicsit arrébb húzva a hölgyet.
A hölgy a beszélgetés után megfogta a csuklómat és elvezényelt a női osztályra.Mutatott ruhákat, amiket fel kellett próbálnom.
Kijöttem a fülkéből, Liam állt előttem.- Nos, hogy tetszik? Kérdezte Liam, a hajába túrva.
- Tetszik, de most ezt mire véljem?
- Mivel nállam leszel egy ideig, gondoltam veszek neked ruhákat, hogy ne kelljen az én cuccaimban lenned.
- Köszönöm, de nem kellett volna ezzel fáradnod.
- De igenis kell.Vissza tolt a fülkébe, majd még egy jópár ruhát felpróbáltam. Póló, pulcsi, nadrág és még pizsamát is vett.
Vagy 3 szatyornyi ruhát vett nekem.
- Ez nagyon sok, nem gondolod?
- Dehogy is, a lány akit kedvelek megér ennyit, sőt még többet is.Pirulva beültem a kocsiba és szótlanul néztem ki az ablakon.
Visszaértünk a házba, már bőven este fele járt az idő.
Még egyszer le fertőtlenítette a sebem fürédés után, majd néztünk közösen egy horror filmet.
Mivel unalmas volt a film, így Liam vállán elaludtam.Félálomban éreztem, hogy Liam felemelt és a karjaiban felvitt egy szobába. Lerakott az ágyra, majd betakart. Éreztem, hogy férfi illat járta át a paplant, így egyből arra gondoltam, hogy Liam szobájába vagyok.
- És te, hol alszol? Kérdeztem halkan és lágy hangon.
- Majd később alszok. Te csak nyugodtan aludj.
Szia jóéjt!
- Neked is.Kiment az ajtón, lecsukva a villanyt.
Liam ágyában mélyen elaludtam és csak reggel keltem fel...--99Pepy99--
ESTÁS LEYENDO
A vérszívók iskolája (Befejezett)
VampirosEgy iskoláról szól, melyben hemzsegnek a vámpírok. Az új iskolai évbe egy cserediák érkezett meg. Mivel a cserediák egy ember, így nem tudja hogy vámpír iskolába került és még a létezésükről se tudott mostanáig!