Reggel azt vettem észre, hogy apa ágya üres.
Megfogtam a telefonom bekapcsoltam, majd az órát néztem meg. 10 óra 34perc. Mikor megláttam az órát, gyorsan kikeltem az ágyból. Fogat mostam, megmostam az arcom, megfésülködtem, rendbe hoztam az ágyat és végül átöltöztem.
Mikor átöltöztem, akkor láttam csak meg, hogy az ágyán egy lap pihent meg.
Nem keltettelek fel, gondoltam aludni akarsz sokáig. Lent leszek az ebédlőben ott keress! Apa.
Nem is kellett több, lesiettem az ebédlőbe. Néhány vendég volt csak és persze a dolgozók.
Halkan beszélgettek az emberek.
- Szia! Itt vagyok! Intett apa, mintha sokan lennénk és nem venném észre a nagy tömegbe.
Leültem az asztalához szembe vele.
- Jól aludtál? Kérdezte apa kipihent arccal.
- Igen! Felkelthettél volna nyugodtan! Morogtam rá halkan.
- Nem tudtam, legközelebb felkeltelek! Mit szeretnél enni reggelire? Kérdezte apa.Láttam hogy már ő reggelizett és hogy már csak az üres tál ékeskedett előtte. Jelenleg kávét kortyolgatott.
- Te mit reggeliztél? Kérdeztem apától, mivel nem tudtam választani az étlapról, amit a kezembe fogtam.
- Császárzsemléből készített szendvicset ettem. Pontosan nem tudom mi volt már benne, csak annyi hogy sajt, valamilyen felvágott, melé paradicsom. A szendvics mellé kértem egy citromos teát.
- Nagyszerű.Jön a pincér.
Magas, elegánsan kiöltözve volt a férfi.- Választott hölgyem? Kérdezte a férfi dörmögő hangjával.
- Igen, az lesz amit édesapám rendelt nemrég.Bólintott a férfi, majd itt is hagyott. Nem gondoltam volna, hogy emlékszik a menüre.
- Ma szeretnék pihenni. Fürdőbe menni, masszíroztatni, szaunázni.
- Rendben, ahogy szeretnéd!Hozták az ételt. A tea finom citrom illatot árasztott. Láttam ahogy a gőz felfelé száll a bögréből. Megettem a finom szendvicset, majd a teát kezdtem kortyolgatni. Néha megsütőtte a nyelvemet, mert mohón ittam.
Felmentünk a szobába, majd fürdő ruhába átöltöztem. Felvettem egy köntöst, így tett apa is.
Apa előszőr a melegforrás vízébe szeretett volna bele menni.
Áztattuk magunkat a forró vízben.
Nem sokan voltunk a vízben, ahogy kőrbe néztem, akkor jöttem rá, hogy én vagyok az egyedüli fiatal a vízben, kissé kényelmetlenül is éreztem magam. Később apa kiszállt, majd elment egy masszőrhöz. Én még kicsit a fürdőben voltam. Miután jól ellazultam, felkerestem én is egy masszőrt.Egy fiatal férfi volt már csak szabad.
- Jónapot! Szóltam a masszőrnek.
- Magának is! Feküdjön csak le! Mosolygott kedvesen.Beolajozta a testem, majd elkezdte masszírozni a végtagjaimat, majd a hátamat. Nem szoktam ilyen helyekre járni, így kissé furcsa volt, de még is jó érzés töltött el.
Már majdnem elaludtam, mikor megszólalt a férfi hogy végzett.
- Kőszönöm! Kimentem az ajtón, majd látom hogy apa is most végzett.
- Hogy érzed magad? Kérdeztem tőle.
- Nagyon jól, már rég nem voltam ilyen jó állapotban. Mosolygott apa mintha karácsonyi ajándékot kapott volna, vagy mintha megnyerte volna az ötös lottót.Apa ment szaunázni én viszont már nem akartam oda is menni. Felmentem a szobámba, letusoltam, majd a teraszra kiültem. Kicsit negcsípte az arcomat a hideg.
Apa a szaunázásból vissza jött, lefürdött, majd mentünk ebédelni. Grízgaluska levest ettünk, majd második fogásként roston sült húst, hasábburgonyával.
A ház ajándékaként pedig egy desszertet kaptunk.
- Sacher-torta. Mondta a pincér aki felszolgálta.Megköszöntük, majd elkezdtük enni a desszertet. Finom volt a torta, már a végén küszködtem vele mert tele voltam.
Befejeztük az ebédet felmentünk a szobába.
- Szeretnél valamit csinálni még ma? Kérdezte apa kissé fáradtan.
Mivel láttam rajta, hogy fáradt így azt mondtam hogy most nem. Gondolom túl sokat evett, így megülte a gyomrát.
Beszélgettünk estig.
- Mit szólsz, hogy utolsó évedet fogod kezdeni? Kérdezte apa mosolyogva.
- Hát nem igazán hat meg. Nevettem fel kurtán.
- Az igazgató úrral beszéltem nemrégiben. Nyögte ki végül.
- Igen? És mivel kapcsolatban? Kérdeztem nyugtalanul.
- Veled kapcsolatban. Mivel cserediák vagy, nem biztos hogy az utolsó évedet is ott tudod eltölteni.
- Én azthittem hogy végig lehetek. Szomorodtam el.
- Ez nem így működik! A másik gyerek akivel cseréltél helyet, ő vissza akar jönni a suliba az igazgató pedig rábólintott.
- Nem lehet valahogy beszélni, hogy én a sulijukba szeretnék maradni?
- Kislányom, nem tudom!
- Tudod miért vállaltam el ezt a cserediákot ugye?
- Persze, piszkáltak az előző suliba és mikor meghallottad ezt a lehetőséget egyből ráharaptál.
- Igen! Tetszik ez a suli, kissé szokatlan de jó ott lenni.Kissé elgondolkodtam mi lesz ha a 12.évemet nem fejezhetem ott be.
Vacsoráztunk, majd elvégeztük az esti teendőket, majd néztünk egy filmet. Valahogy a közepe felé alhattam el a filmnek...
--99Pepy99--
YOU ARE READING
A vérszívók iskolája (Befejezett)
VampireEgy iskoláról szól, melyben hemzsegnek a vámpírok. Az új iskolai évbe egy cserediák érkezett meg. Mivel a cserediák egy ember, így nem tudja hogy vámpír iskolába került és még a létezésükről se tudott mostanáig!