-1-

183 22 37
                                    

Ben Mina. 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Herkes gibi sıradan bir hayata sahibim ve tüm yaşıtlarım gibi üniversite sınavına hazırlanıyorum. Ortalama bir boya, renkli gözlere ve kumral rengi küt saçlara sahibim. Şimdilik hakkımda bu kadar şey bilmeniz yeterli. Neden burada olduğumu merak eder gibisiniz, anlatayım. Her hikaye biraz imkansızdır ve her imkansız bir başlangıçtır. Ben de size kendi imkansız başlangıcımı anlatmak için buradayım. Hadi gelin beraber bu yolculuğa başlayalım.

🖤🖤

Sabah gözlerimi susmak bilmeyen telefonla açtım. Gözlerimi ısrarla kapalı tutup gördüğüm rüyaya devam etmek için ısrar etmeme rağmen arayan kişi de fazla ısrarcıydı. Sonunda pes edip yataktan doğruldum ve komodinin üstünde çalan telefonu elime aldım, arayan kişi Alina'ydı. Sabahın köründe aramasını merak ederek telefonu açtım. Neşeli ve dinç sesi kulaklarımı doldurdu;

"Günaydın Mina'cığım! Biraz daha telefonunu açmasaydın öldüğünü düşünecektim." dedi alaylı bir sesle.

"Sabahın köründe ve rüyamın ortasında ararsan böyle olur Alina'cığım." dedim bende imalı bir ses tonuyla.

"Neyse hadi hazırlan dışarı çıkalım ." dedi. Tam itiraz edecekken;

"İtiraz istemiyorum! Her hafta sonu ders çalışıyorsun bari bu hafta biraz kafa dağıt. 1 günde tüm konulardan geri kalmazsın merak etme." dedi. Biraz düşündükten sonra okulların yeni açılmasıyla ve konuların fazla birikmemesine kanaat getirerek teklifini kabul ettim.

"Saat 12'de sizin evin önünde olacağım şekerim. Öptüm bay." deyip telefonu kapattı.

Yataktan kalkıp boy aynamın önüne geçtim, göz altlarım şişmiş, saçım başım birbirine girmişti. Ellerimle saçlarımı karıştıra karıştıra odamdan çıkıp banyoya doğru yürüdüm. Kendime gelmek için duşa girdim. Yarım saate yakın sıcak suyun altında oyalandım. Duştan çıktıktan sonra üzerime bornozumu geçirip saçlarıma havlumu sardım. Odama geçip hazırlandıktan sonra paytak paytak adımlarla odamdan çıkıp mutfağa annemin yanına gittim. Karşısında erken kalkmış beni görünce şaşkınlığını koruyamadı.

"Hayırdır sen bu saatte kalkmazdın?" dedi.

"Sabah Alina aradı, telefonun sesine uyandım. 'Her hafta sonu ders çalışıyorsun bu hafta dışarı çıkacağız,' dedi. Bende reddemedim mecbur kalkmak zorunda kaldım. Saat 12'de gelecekmiş." deyip durumu açıkladım.

Sofrayı hazırlamasına yardım ettikten sonra beraber kahvaltı yapmaya başladık. Hızlıca kahvaltımı yaptıktan sonra odaya çıkıp aynamın karşısına geçtim. Göz altlarımı hızlıca kapatıp hafif makyaj yaparak çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Salona geçip Alina'nın mesaj atmasını beklemeye başladım. Beklerken TV'de kanalları hızlı hızlı geçmeye başladım. Annem yanıma gelip;

"Ben teyzene gidiyorum kızım. Fazla geç kalma eve tamam mı?" dedi.

"Tamam annecim. Eğer ben gelene kadar eve geçmezsen bende gelirim teyzeme." dedim.

"Tamam kızım, haberleşiriz." deyip evden çıktı.

2-3 dakika sonra Alina 'geldim' diye mesaj attı. Hızlıca evden çıkıp asansörün gelmesini beklemeye başladım. Binadan çıktıktan sonra sitenin çıkışında bekleyen Alina'nın yanına hızlı adımlarla gittim.

GÜNEŞ RETROSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin