Nejhorší historické seriály

84 6 7
                                    

Zde se chci podělit o historické seriály, které se podle mého názoru vůbec nepovedly. Jedná se tedy o takový opak Top 10 historických seriálů. Překládám zde čistě můj subjektivní názor. Rozhodla jsem se nezařadit sem nový seriál stanice Hulu s názvem Veliká, protože to je vyloženě cringe.

1. Empire
Když se řekne špatný historický seriál s nízkým rozpočtem, hned se mi jako první vybaví právě Císař Augustus (český název). I přestože je téma života mladého Octaviána velice zajímavé, seriál z něho není schopný těžit (a to ani trochu). K tomu opomíjí některé velice důležité události a osobnosti, které jsou známé i lidem, jenž se o toto období nezajímají (například Kleopatra). Přidejme k tomu viditelně lacinou výpravu a děj, který si tvůrci vedou tak nějak po svém. Herecky to také není žádná sláva, vypíchla bych jen fakt, že v něčem takovém hrála Emily Blunt.
1/10 (za tu Emily)

1/10 (za tu Emily)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

2. World without end
World without end je méně známá druhá adaptace knihy Kenna Folletta, tedy takové volné pokračování Pilířů země. Seriál se odehrává na historickém pozadí počátku vlády Eduarda III. a osudu jeho otce Eduarda II. Hlavní dějová linie však pojednává a lásce mezi dívkou a stavitelem, kteří nemohou být z několika důvodu spolu (jak jinak že?). Na věky věků opět působí dojmem až céčkové produkce, herci nezaujmou ani nenadchnou, hlavní dějová linie je málo atraktivní a až nudná. K tomu jinak skvělé téma vlády krále Eduarda nezpracovává funkčně, jakoby si sním nevěděli rady. Do děje se mícha nadpřirozeno, či alternativní osud krále Eduarda II.
(Ano, ta zrzka na fotce je Miranda ze Sexu ve městě)
2,5/10

 (Ano, ta zrzka na fotce je Miranda ze Sexu ve městě) 2,5/10

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

3. Knightfall
Seriál nesoucí český titul Soumrak templářů je jedním slovem průšvih. Výprava sice působí mnohem lépe než u předchozích jmenovaných, stejně tak i herci se viditelně snaží zachránit situaci. Knightfall se sice tváří jako solidní historický seriál, opak je však pravdou. Jeho problém tkví právě v nesmyslnosti většiny dějových linií, které často působí až absurdně. Historickou přesnost zde nečekejte, na tu se tvůrci vykašlali hned. Seriál bych popsala jako: výběr populárního až záhadného tématu, nákup přesvědčivých kostýmů a vypůjčení si historických jmen. Opět zde samozřejmě najdete nadpřirozené prvky a příběh tipu: Jsi výjimečný, protože jsi z krve Ježíše Krista.
Z nějakého důvodu byl seriál obnoven pro 2. sérii, tu bych nezvládla, už tak to bylo dost bolestné sledovat.
0/10

Reign [Království] - seriál vs skutečnost Kde žijí příběhy. Začni objevovat