Jak staré byli postavy a jak jejich představitelé?

145 13 0
                                    

Marie Stuartovna (Adelaide Kane)
Představitelka titulní role, rodačka z Austrálie Adelaide Kane, se narodila 9.8.1990.
V seriálu vystupovala po celou dobu jeho 4 sezónového trvání. Na začátku 1. série jí bylo 22 let a na konci 4. 27 let.
Jelikož v 1. sérii proběhla její svatba s dauphinem Františkem až v polovině série, dá se předpokládat že Marie bylo do té doby 14 let, v 15 se pak vdávala. Ve 3. sérii se stává vdovou a to v pouhých 18 letech, v 19 se vrací do Skotska. Za lorda Darnelyho se ve 4. sérii vdává ve 22, syna rodí ve 23. Umírá ve 44 letech.

František ( Toby Regbo)
Představitel osudové lásky hlavní hrdinky a francouzského krále Františka II., rodák z Londýna Toby Regbo, se narodil 18.10. 1991. V seriálu vystupoval 1.-3. sérii. Na začátku 1. série mu bylo 21 let, ve 3. sérii 24 let.
František se ženil ve věku 14 let, tedy v době kdy se sním prvně setkáváme se věk dá odhadnout na 13. František umírá ve věku 16 let.

Kateřina de Medici (Meghan Follows)
Představitelka matky Františka II. a poněkud tvrdé a vypočítavé královny, kanadská herečka Meghan Follows se narodila 14.3. 1968. V seriálu se objevovala po celou dobu jeho trvání. V 1 sérii si zahrála ve věku 45 let, na konci seriálu jí bylo 49.
V 1. sérii ji můžeme vidět ve věku 39-40 let, ve 3. sérii je jí 41 let. Co se týká 4. během vlády jejího syna Karla jí bylo 41-55 let.

Jindřich II. (Alan van Sprang)
Představitel manžela Kateřiny, kanadský herec Alan van Sprang, se narodil 19.6.  1971. V seriálu jsme ho mohli vidět pouze v 1. sérii, kdy mu bylo 42 let.
Bereme li v potaz dobu jeho úmrtí, je Jindřichovi v seriálu 39-40 let.

Reign [Království] - seriál vs skutečnost Kde žijí příběhy. Začni objevovat