Herci Toby Regbo (František) a Rose Williams (Claudie) se opět setkali před kamerami ve 3. sérii historického seriálu Medici: Masters of Florence (u nás Medicejové: Páni Florencie). O seriálu Medici jsem zde již informovala v části Seriál o rodině Kateřiny: novinka Medici: Masters of Florence. Avšak od té doby se seriál rozrostl o 2 nové řady, přičemž i 2. série již byla uvedena. Toby i Rose se objeví ve 3. sérii jako nové a zároveň vedlejší postavy. Rose si zde zahraje postavu " lvice z Forli" Katerínu Sforzu Riario a Toby ztvární Tomassa Peruzziho (zde jako člen Priori).
O třetí sérii - děj
Třetí série navazuje na předchozí a pokračuje vyprávěním příběhu Lorenza il Magnifica de Mediciho známého jako Lorenza Nádherného (ztvárněn Danielem Sharmanem) . Série se zaměřuje na pozdější léta jeho vlády ve Florencii po atentátu na něj a jeho bratra Giuliana. Taktéž se zaměřuje na Florencii v době příjezdu a kázání Savanaroli. Tato série nese podtitul - Ve jménu rodiny.Kde můžu sledovat ?
3. série se momentálně vysílá v Itálii v italském jazyce. V roce 2020 by měla být dostupná i v angličtině. Seriál lze sledovat na sledujserialy. to nebo je na stažení na uložto. Na FB taktéž můžete nalézt stránky IMedici CZ&SK.Přehled řad
1. série - Vládci Florencie (2016)
- příběh Cosima, děda Lorenza, muže považovaného za otce Florencie
2. série - Nádherný (2018)
- mládí Lorenza a jeho zisk moci až po atentát Pazzi
3. série - Ve jménu rodiny (2019)
- pozdější léta Lorenzovi vlády, Savanarola
4. série - oficiálně se neplánuje další pokračováníNázor
Myslím, že pro fanoušky Reign je to skvělá příležitost vidět seriálové sourozence opět spolu. Já však nebudu lhát, že jsem byla zklamaná, že místo nich neobsadili italské herce. Ve 2. sérii se vyskytovalo poměrně dost herců italského původu, což jsem velmi ocenila, jelikož vsichni byli výborní.Sledujete seriál, popřípadě jaký na něj máte názor? Máte zájem o nějaké samostané části o tomto seriál, například hodnocení z mé strany?
ČTEŠ
Reign [Království] - seriál vs skutečnost
Non-Fiction"Příběh" pro všechny příznivce seriálu Království, který vznikl jako reakce na komentář na CSFD, že tento seriál znásilňuje historii. Co zde najdete: - historické odchylky - zajímavosti o seriálu a hercích - porovnání s konkurencí a recenze ...