Poděkování a slovo závěrem

52 9 2
                                    

Vážení čtenáři,
konečně jsme se dostali na úplný konec knihy Reign: seriál vs skutečnost. Knihu jsem začala psát v létě 2016 (jako budoucí středoškolák a dopisuju jako vysokoškolák na podzim 2020) a vznikla úplně impulzivně. Vůbec bych nečekala, že zaujme takové množství lidí a bude mít tolik částí. Opravdu mě potěšilo, jaký zájem o historii na Wattpadu je. Chtěla bych opravdu všem, kteří se tu někdy zastavili, dali knize vote, přidali si ji na seznam čtení, nebo zanechali komentář, upřímně poděkovat. Díky Vám jsem měla motivaci toto vše dokončit. Především si velmi vážím všech, kteří se ke knize vrátili i přes velkou pauzu ve vydávání a tím mě motivovali k dokončení! Takže ještě jednou, děkuji za všechnu přízeň, kterou jste mi za ty roky věnovali.

Trochu té statistiky [k lednu 2022]
• Knihu jsem začala psát v létě roku 2016 a oficiálně ji uzavírání v listopadu 2020.
• Momentálně má kniha více než 47 000 přečtení a více než 4000 votes!
• Nejčtenější a zároveň nejpopulárnější kapitola je (kupodivu že?) úplně první rozdíl - více jak 1400 přečtení a 80 votes.
• Nejméně populární je kapitola 98. Princ Jakub, která má pouze 2 votes.
• Nejvíce populární rozdíl byl ten úplně první a nejméně ten poslední :)
• Děkuji především za skvělou odezvu na série Kdyby postavy měly FB - z toho jsem měla opravdu radost!

Kniha bude tedy od této chvíle označena jako dokončená, ovšem dojde ještě k zpětnému doplnění zdrojů. Taktéž budu i updatovat videa Reign Q&A od Adelaide Kane (2. díl tam již naleznete).

Co bude dál?
• Výše uvedené změny již budou jediné a kniha se opravdu definitivně zastaví na čísle 180 částí.
• Jedná se o moji 2. dokončenou Wattpad knihu. Avšak momentálně mám na svém profilu rozepsanou knihu I Medici: seriál vs skutečnost, která je stylem podobná Reign, akorát se týká seriálu I Medici (Medicejové: Lorenzo Nádherný - Ve jménu rodu).

Děkuji, že jste si příběh i tuhle kapitolu přečetli.

Reign [Království] - seriál vs skutečnost Kde žijí příběhy. Začni objevovat