0.2

79 13 0
                                    

Dersimiz bedendi ve ilk ders spor yaptırıp ikinci ders hoca serbest bırakmıştı. Bende sınıfa gelip kitap okumaya başladım ama bir türlü kafamı kitaba veremiyordum. Çünkü bugün olanlar aklımdan çıkmıyordu , bilmediğim bir numaradan gelen mesaj  bende akıl bırakmadı .O an ne düşüneceğimi bilmeyerek ve birazda panikleyerek engellemiştim . Bu olanları daha bizim gruba anlatmamıştım .Sınıfa baktığımda çoğu kişi  ders beden olduğu için dışardaydı bazıları da telefonlarıyla ilgileniyordu bende sıramda tek oturuyordum aslında arkadaşlarım vardı ama onlar ya sayısalcı yada dilciydiler ben ise eşit ağırlıktım .Bu yüzden sadece teneffüslerde , öğlen aralarında yada okuldan sonra konuşuyorduk. Bende bu konuyu okuldan sonra konuşuruz diye daha söylemedim . O sırada telefonumu çıkararak anonimim olmak isteyen kişinin engeli kaldırdım çünkü ona soracak sorularım vardı ve ben daha onun kim olduğunu öğrenmeden engellemiştim . Hemen telefonuma ondan mesaj gelince baktım . Bunun dersi yok muydu , okula gitmiyor mu ya da aynı okulda mıydık ? Bu soruların cevabını sadece o biliyor ve ben bunların cevabını öğrenecektim.

0532*** ** **: Hele şükür . Engeli kaldırmışsın. 

Helin: Kimsin , amacın ne ve neden bana mesaj atıyorsun ?

0532*** ** **: Sorularının cevaplarını istiyorsan akşam bana mesaj at.

Helin: Şimdi yazsana niye yazmıyorsun?

0532*** ** **:Hııı oldu şimdi yazarken hocaya da yakalanim  ne de olsa senin dersin beden ve şuan dersiniz boş  rahatsın ama maalesef  benim dersim dolu.

0532*** ** **: Bu yüzden akşama görüşmek üzere.

0532*** ** ** çevrimdışı ....


MULTİMEDYA HELİN...


ARKADAŞLAR BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ ? DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARA BEKLİYORUM. 

OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYALIM 😊😘

GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin