0.5

50 12 0
                                    

Multimedya : Cem Belevi  Günaydın Sevgilim

Rüyamın en güzel yerinde tam da  Tolga Sarıtaş ile fotoğraf çekilecekken bir telefon sesi yüzünden Tolga Sarıtaş  ile fotoğraf çekilme imkanını kaybetmenin acısını yaşarken bu telefon melodisi kulağıma çok tanıdık geldi, tanıdığım başka bir ses daha duydum ama bu ses ... Annemin sesine ne kadar çok benziyordu .Tam olarak ''Helin şu telefona bak yoksa ben gelip bakacağım.''diye bağırdıktan sonra kafama bir şey DANK etti. Bu çalan telefon bana aitti. Bende diyorum nereden tanıdık geliyor bu ses. Gözlerimi karşı duvardaki saate baktım. İnanamıyorum saat daha yediydi ve ben saat sekizde uyanırdım güzelim bir saatimi çaldı kimse bu arayan.Kesin bizimkilerdir çünkü yapmadıkları şey değildi anlamıyorum ya erkenden aradıklarından sonra gün boyu neler çektirdiklerimi nasıl unuturlar.Eğer Kerem arayan yine sensen bu sefer senin bütün ifşalarını instagramda paylaşmazsam bana da Helin demesinler. Telefon çalmayı kestikten sonra bir süre sonra tekrar çaldı .Artık dayanamayıp kimin aradığını baktığımda neredeyse gözlerim yuvalarından çıkacaktı çünkü arayanlar bizimkiler değildi. Arayan...

ANONİM ARIYOR...

Bir an dün dediği şey aklıma gelince şaşırdım ne yani bana sürprizi  sesini mi dinleyecektim yani onunla konuşacaktım.Belki de bu sayede kim olduğunu öğrenirdim. Telefonu son çalışında açtım.İlk başta ses gelmedi ama bir an sonra bir şarkı çalmaya başladı.

''Günaydın sevgilim tatlı uykudan uyandın mı?
Benden ayrı bu sabah güllere boyandın mı?
Yalan mı söyledin yoksa kendini kandırdın mı?
Ayrılık son kelime sen buna inandın mı? ''

...

Müziği dinlerken bir an kendimi kaybedip sözleri mırıldanmaya başladım. Müziğin sonuna kadar bende eşlik ettim.Müzik bittiğinde telefon bir anda kapandı ve mesaj gelmeye başladı.

Anonim: Günaydın sürprizimi nasıl buldun, beğendin mi?

Anonim: Ha bu arada seni hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm sonuçta sen benim aradığımı görünce sesimi filan duyacağını sonradan kim olduğumu öğreneceğini düşünmüşsündür.

Helin: Öncelikle yalan söylemeyeceğim sürprizini çok beğendim ve ne diyim gerçekten seni bu şekilde öğreneceğimi sanmıştım.

Anonim:Beğenmene sevindim. Merak etme artık seni hep böyle uyandıracağım. Alış güzelim bunlara seni hep böyle uyandırmaktan bıkmadan yapacağım.

Hadi biraz romantik ortamı bozalım.😈

Helin: HOP DESTUR . Güzelim falan hayırdır .Yavaş gel oğlum. Bak beni sinirlendirme ... 

Anonim: HOŞGELDİN HELİN ABİ .Sinirlendirirsem ne olur?

Helin: Hodri meydan  diyorsun yani.

Anonim:Tam üstüne bastın .Kaldır bakim ayağını.

Anonim:Evet , sorumun cevabını alamadım.

Helin:Beni sinirlendirirsen sana kafa göz dalarım .

Anonim:Sen benim kim olduğumu biliyor musun ? Hıı söyle bakim.

Helin: ....

Anonim:HELİN ERROR VERDİ. ARADIĞIMIZ HELİNE ŞUAN ULAŞILMIYOR.

Helin: Ben seni elbet bir  gün yakalayacağım ama sana o zaman bu laflarını dürüm yapıp yediririm. Bak gör hatta bir yere yaz senin kim olduğunu öğrendikten sonra gözünde kocaman bir morluk olacak demedi deme.👊👁

Anonim:Hıhı  iple çekiyorum o günü . Hem sen beni elbet bir gün yakalayacağım sözünü yanlış yazdın bence o söz şöyle olacak.

Anonim:

Elbet bir gün buluşacağız,
Bu böyle yarım kalmayacak
İkimizinde saçları ak,
Öyle durup bakışacağız...

Belki bir deniz kenarında,
El ele mâziyi konuşacağız..
Benim içimde yanan ateş var,
Sevgilim, ne zaman buluşacağız..

Belki bir gemi güvertesinde,
Sen beni unutmuş için kupkuru..
Benim gönlümde hâlâ o arzu,
Sevgilim, ne zaman kavuşacağız.

Helin: Bak iki de bir sevgilim filan sinirlendirmesene oğlum .Sabah sabah sinirlendiriyorsun.

Anonim: Tamam sinirlenme ne de olsa yavaş yavaş bu kelimelere alışacaksın çünkü ben bıkmadan sana her gün her saat her dakika hatta her saniye bunları söyleyeceğim.

Anonim:Neyse bak aklıma ne geldi .Bu hayattaki bütün şarkılar bizim için yazılmış sanki bakar mısın  bütün sözler neredeyse bizi anlatıyor.

Anonim: Önce bunun gibi olacağız💏 sonrada  bunu gibi👨‍👩‍👧‍👦 evli mutlu çocuklu.😍

Helin: Derinlere dalma boğulursun.

Anonim: Hemen hayallerimi boz zaten .Sen inanmasan da biz tam olarak böyle olacağız. Sen  de beni seveceksin bekle ve gör.

Helin: Bekleyelim bakalım.

Anonim: 😲

Helin: Ne oldu?

Anonim: Ya ben sen okula geç kalma diye erken uyandırdım ama tartışmaktan sen de bende okula geç kaldık.

Helin: Ne? NASIL? 

Anonim : Hadi git hazırlan da daha beter okula geç kalma bende bari koşmaya başliyim ancak okula yetişirim. HADİ BAY .

Helin :Tamam ben kaçtım .BAY BAY.

EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM NASILDI? BEĞENDİNİZ Mİ? DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARA BEKLİYORUM.

OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYALIM.

TEKRARDAN GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN...


BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin