0.7

39 12 2
                                    

MULTİMEDYA DA SELİN VAR.

...

Okuldan sonra herkes sinemaya gitmek için hem ailesinden izin almaya hem de kıyafetlerimizi değiştirmeye dağılmıştık. Ben de eve gidip ailemden izin aldım ve hazırlanmaya başladım.  Whatsapp grubumuza herkes ailesinden iziz aldığını 15 dakikaya kadar hazır olacağımızı yazmıştık. Kerem de bizleri taksiyle alacağını haber vermişti. En sonunda hep birlikte taksiye binip alışveriş merkezine gittik . Önce yemek yiyip sonrada film seçmeye başladık. En sonunda JOKER  filmine karar verdik.Film bittikten sonra biraz daha alışveriş merkezini gezdikten sonra taksiyle evlere dağıldık. Eve geldikten sonra biraz salonda annem ve babamla oturduktan sonra  odama geçtim bir iki saat ders çalıştıktan sonra bugün hiç telefonuma bakmamıştım ve hiç bildirim sesi gelmemişti.Elime telefonu aldığımda neden hiç bildirim sesi duymadığımı anladım meğerse şarjım bitmiş. Hemen telefonu şarja taktım. Şarjım dolana kadar yarım bıraktığım kitabımı okumaya başladım. Bir saat kadar kitap okuduktan sonra saatin on bir olduğunu gördüm ve telefonumun şarjının bu kadar dolduğu yeter diye düşünüp kapanan telefonumu açtım . Ama açmaz olaydım açar açmaz bir sürü mesaj  geldi .Çoğu Anonimden ve birkaç tane de bizim gruptandı.

Anonim: Selam. Bugün okulda pek mutluydun.(17.23)

Anonim: Sana gülmek çok yakışıyor bu yüzden  her yerde gülme . İnşallah bir gün bana da böyle gülersin .(17.25)

Anonim: HEYYY!!!(17.50)

Anonim: Cevap versene .(17.54)

Anonim: HUUHUUU. ORADA KİMSE VAR MI?ANONİM MAVİŞİNİ  ARIYOR.(17.58)

Anonim : MAVİŞŞŞŞ.(18.00)

Anonim: Kime diyorum . ALOOOOOOO(18.02)

Anonimden 5 cevapsız arama .OHA Bir de aramış.

Anonim:Telefonlarımı açsana.(18.25)

Anonim: Niye mesajlarıma cevap vermediğini anladım. Sana iyi eğlenmeler.(18.36)

ANONİM SON GÖRÜLMESİ :22.30 

Nasıl yani benim nerde olduğumu nerden biliyodu ki acaba beni mi takip etmişti? Yok ya yoksa bana böyle sorular sormazdı.

Hemen ona mesaj yazmaya başladım.

Helin: Sen benim  nerede olduğumu nerden biliyorsun?

Çok geçmeden çevrimiçi oldu.

Anonim yazıyor...

Anonim: Bugün seni ve arkadaşlarını alışveriş merkezinde gördüm. Ben ve birkaç arkadaşla bowling oynamaya gittik alışveriş merkezine . Oyundan sonra yemek yemeğe gittik.Orada siz de yemek yiyordunuz. Hararetli şeyler konuşuyordunuz gibiydiniz. Bizi görmediniz.

Biz yemek boyunca Kerem'in maçı hakkında konuşuyorduk .Demek ki çok kaptırmışız kendimizi.

Helin: Sana hesap vermek zorunda değilim ama hem beni merak ettiğin için hem de sen bana cevap verdiğin için söylüyorum .Yoksa sana hesap vermek zorunda değilim yani BAY ANONİM.

Helin:Şarjım bitmiş bu yüzden mesajlarını ve aramaları duymadım.

Anonim: Teşekkür ederim MAVİŞİM bana anlattığın için.

Anonim: Peki son bir soru sorabilir miyim?

Helin: Evet sorabilirsin.

Anonim: Bugün okulda seni mutlu eden şey neydi? Tabi mutlu olabilirsin gülebilirsin şey yani sadece merak ettim.

Söylemek ve söylememek arasında kararsız kaldım ama söylesem ne olacak sanki .

Helin: Bugün Kerem beden hocasıyla konuşmuş. Bilmiyorum Kerem'i tanıyor musun  ama Kerem futbol da yedek oyuncuydu ve yarın yapılacak maçta hoca ona şans verecekmiş eğer iyi oynarsa onu yedeklikten çıkaracakmış .Bu yüzden sevindim yani sevindik.Zaten de bu yüzden alışveriş merkezine kutlamaya gitmiştik.

Anonim:Anladım ve inşallah yedekten çıkar .Ayrıca Kerem'i de tanıyorum zaten okulda çoğu kişiyi tanıyorum.

Helin: Ben bir şey sorabilir miyim?

Anonim: Tabi ki sorabilirsin Mavişim.

Helin: Peki sen okulda herhangi bir ders dışı aktiven var mı?

Anonim:Evet sportif aktivite de yer alıyorum . Hangisi diye sorma zaten bir futbol bir voleybol var. Sonra beni orada aramaya başlarsın .

Haklı yani gider ararım.

Anonim: Neyse Mavişim  hadi artık uyu saat geç oldu. İyi geceler Mavişim.

Helin: İyi geceler Anonim.



SELAM ARKADAŞLAR . BÖLÜM NASILDI ?UMARIM BEĞENİRSİNİZ,YORUM YAZMAYI VE OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM LÜTFEN. BİLİYORUM BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜM UZUN OLACAK .

GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...


BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin