1.0

41 12 1
                                    

MULTİMEDYA HEY PARDON TNK  öylesine koydum bence dinlemelisiniz.

...

Bugün haftasonu ve ben geç saatlere kadar uyuyacağım derken yanlış bir şey mi söyledim anlamıyorum ki kesin  biri inşallah uyuyamazsın diye beddua etti yoksa benim sabahın onunda uyanık olmam imkansız hemde haftasonuyken kesin imkansız ama gel gör ki uyanığım şuan.Neden mi uyanığım çünkü sabahın köründe işi yokmuşçasına bize gelen ve gelmekle kalmayıp kafamdan aşağı buz gibi su döken işsiz Selin ve ona ortak olan annem beni bu  buz gibi suyla uyandırarak güzelim uykumun içine ettiler .Şuanda beni kahvaltı masasında oturmuş keyifle çaylarını içiyorlar. Anlamadığım şey ise siz uyumuyorsunuz tamam anladım  bari uyuyanlara saygınız olsun .Tabi Helin uyumasın ne olacak ki. Bende şuan ıslak kıyafetlerimi çıkarıp yenilerini giydim ve elimi yüzümü yıkayarak annem ve Selin'in yanına gittim. Onlara doğru ilerlerken bir taraftan da konuşuyordum. ''Siz bir ses duydunuz mu?''. İkisi de 'hayır' anlamında başlarını salladılar  . ''Nasıl duymadınız ya  o ses benim kırılan kalbimin sesiydi 'Çıt ' diye kırıldı''. ''Hadi anne Selin beni sinir etmek için yaptı ama sen ona ' dur yapma benim kızım mışıl mışıl uyuyor ben ona kıyamam 'demek yerine onunla iş birliği yapmışsın . Sana hiç yakıştıramadım . '' ''Ama şuan bunu düşünmeyeceğim ve güzelim kahvaltımı yapacağım .Anne Selin de olduğuna göre sen bize poğaça veya kek yap da televizyon izleyerek yiyelim. Hatta ben bakkaldan abur cubur da alayım yeriz .''İkisi de bana gözlerini kocaman açmış bakıyorlardı.Onlara  'ne?' der gibi baktım.Annem''Sen daha nerene yiyeceksin acaba. Daha yeni kahvaltı yaptın .'' ''Aaaa  ama Derya teyze (Helin'in annesi) sen kızını hiç tanımamışsın. O doymaz yedikçe yer ama doymak nedir bilmez. ''''Selin sen benim dostum musun yoksa düşmanım mı? Bir karar ver ama çok sinirleniyorum.'' ''Dost acı söyler Helin .'' ''Her neyse anne sen bize önceden yaptığın keklerden ve poğaçalardan hazırlar mısın? '' ''Selin sende Pis Yediliyi aç.'' ''Bende bakkala gideyim  geleyim . Anlaştık mı?'' İkisi de 'Tamam ' dercesine başlarını salladı. ''Hadi ben gidiyom.''Selin'' Bu kılıkta mı ?''.Tipimin nasıl olduğunu bakmak  için aynanın karşısına geçtim. Ne yani tipim gayet düzgündü. Üzerimde bol bir beyaz tişört , gri eşofman altım ve saçlarım tepeden yapılmış dağınık bir topuzdu. ''tipim gayet düzgün ve ben gidiyom. Ben gelene kadar her şey hazır olsun.'' dedim. Dışarı çıkmadan önce beyaz spor ayakkabımı giydim. Yavaş yavaş yürüyerek bizim eve yakın olan bakkala girdim . Hemen içecek bölümüne gidip kola aldım. Sonra cips ,bisküvi ve lolipop aldım. Tam çıkacakken en sevdiğim çikolatayı görmemle olduğum yere çiviledim kendimi. Sanki bana göz kırpmıştı ,'GEL BENİ AL VE MİDEYE İNDİR 'dermiş gibi bakıyordu. AMAN ALLAH'IM sadece bir tane mi kalmıştı? Koşmaya başladım. O çikolata ya benim olmalıydı ya benim olmalıydı başka şansı yok. Çikolatayı tutmuş tam diğer yiyeceklerimin yanına koyarken başka bir elin daha olduğunu fark ettiğimde kaşlarımı çattım .Benim ellerim olamazdı .Çünkü bu eller benim ellerime göre büyüktü. Elin sahibine baktığımda o da bana bakıyordu.  '' O koca ellerini benim çikolatamın üstünden hemen çek .'' dedim. Adını bilmediğim çocuk -çocuk dediğime bakmayın benden neredeyse 20 cm uzundu bu arada ben kısa değilim o çok uzundu yani  orada anlaşalım ben kısa değilim- konuşmaya başladı '' Senin çikolatan olduğu ne malum tapun var mı ? ''dedi.'' HEE tapum var ama gösteremem çünkü tapu midemde ...Tövbe ya '' dedim. ''OĞLUM BAK GİT hem çek elini hemen '' dedim. ''Bana ne sen git, hem sen çek elini . ''dedi . ''Hadi gel taş kağıt makas oynayalım kazanan çikolatayı alır , anlaştık mı? ''dedim.'' Anlaştık .'' dedi. ''Başlıyorum . TAŞ KAĞIT MAKAS. Olamaz ya nasıl aynısını  yapabildik . Hadi baştan TAŞ KAĞIT MAKAS . OFFF ama ya yine mi ? Baştan . '' Baştan baştan diye diye neredeyse on kere yaptık ve hepsinde de birbirimizin yaptıklarının aynı şey yapmayı nasıl becerdiysek anlamadım. ''Bu böyle olamayacak , hadi gel pes et ve bana ver .'' dedi. ''Bana ne sen pes et.''Böyle diyerek yarım saat ayakta dikilip çikolatayı tuttum ve  o da aynı şekilde . Galiba ayaklarımı  hissetmiyorum. O sırada bakkalcı amca ''Çocuklar yarım saat burada bir çikolata için bekliyorsunuz .Hadi biriniz bırakın.'' dedi .İkimiz de aynı anda ''O '' diyerek ellerimizle birbirimizi gösterdik.Bakkalcı amca dayanamayarak '' Ama müşteriler gelip geçip size bakıyorlar ve deli görmüş gibi mırıldanarak gidiyor .Sizin için söylüyorum sonra insanlar Deli diyecek'' dedi . İkimiz de 'Bana ne ' demişçesine omuz silkeledik. Bakkalcı amca daha fazla dayanamamış gibi gitti. O gider gitmez de birbirimize kötü kötü bakıyorduk. O sırada telefonum çaldı. Kim aradığına baktığımda Selin olduğunu gördüm. Aramayı onaylayarak kulağıma doğru tuttum .Bir elimde telefon diğer elimde de çikolatanın bir kısmı . ''Efendim Selin , tamam geliyorum sadece biraz çikolata nöbeti tutuyorum . Tamam gelicem , sen izle ben gelince anlatırsın. Hadi görüşürüz. '' diyerek telefonu kapattım.  Ardan biraz zaman geçtikten sonra onun da telefonu çaldı. Oda benim gibi yaparak telefonu kulağına götürdü. ''Efendim Can , tamam gelecem birazcık işim var tamam ,sen bekle sen hazırla oyunu ben gelecem , sakın ben gelmeden oyuna başlama.Hadi görüşürüz. '' diyerek telefonu kapattı. Bakkal amca elinde bizim tuttuğumuz çikolatanın aynısı iki tane getirmişti.''Hadi çocuklar onu bırakın bakın ben sizin için taaa bir sokak aşağıdaki markete gidip aldım . Alın bunları ve gidin sizden para mara da istemiyom. ''dedi.''Ama bu çikolataya ne olacak. '' diyerek tuttuğumuz çikolatayı gösterdim. '' Onu ben yiyeceğim , hadi alın ve gidin.'' dedi. İkimizde ayna anda bırakıp bakkalcı amcanın elindeki çikolatayı aldım ve teşekkür ettim . Bakkaldan çıkarken  adını bilmediğim çocuğa kötü bakış atarak evin yolunu tuttum. Bu olayın en iyi tarafı bakkala para vermemiştim ,parayı hemen cebime attım. Eve ulaştığımda kapıyı Selin açmıştı. ''Başladı mı ,her şey hazır mı?'' dedim .''Her şey hazır da sen nerde kaldın ,geç geldin .'' dedi. ''Boş ver hadi gel izleyelim. Ne oldu yeni bölüme geçti mi? '' dedim .'' Geçti ama hemen reklama girdi . '' dedi . Hemen koltuklara oturduk ve başlamasını bekledik.Anneme '' Hadi gel sen de izle .''  dedim .Annem'' Yok , ben komşuya gitcem, sakın evi dağıtmayın, yerlere de yemek kırıntıları dökmeyin ben daha yeni temizledim evi.'' dedi. Biz de ''Tamam ''dedik. 

BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin