0.6

42 12 2
                                    

Multimedya Kerem

Sabah Anonim ile mesaj  olayından sonra hızlıca okul  kıyafetlerimi giydikten sonra kahvaltı filan yapmadan doğruca okula koştum. Neyse ki  okula geldiğimde bizim sınıftan birkaç kişi konferansa ineceğimizi söyleyince çantamı sırama koyduktan sonra bende konferans salonuna gittim ama daha başlamamıştı. Hemen arka koltuklara doğru ilerledim. Konferansın konusu ise biz eşit ağırlık sınıfında olduğumuz için avukat getirmişlerdi . Konferans başladığında avukat önce kendini tanıtıp sonra mesleğiyle alakalı bir şeyler  anlattı. Konferans bir ders sürmüştü. Zil çaldığında herkes yavaş yavaş dışarı çıkmaya başladı . Ben ise sınıfa gittim.Sıramda gördüğüm şeylerle şaşırmıştım.Baktığımda sandiviç ve kola olduğunu gördüm ama ben almamıştım ki .

Baktığımda sandiviç ve kola olduğunu gördüm ama ben almamıştım ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HELİN'İN SIRASI ( YANİ ÖYLE OLDUĞUNU HAYAL EDİN.)

O sırada  telefonuma mesaj geldi.

Anonim: Sabahın ki olaydan sonra kahvaltı yapmamışsındır diye düşündüm. Bu yüzden sandviç ve kola aldım. Aslında kola yerine başka şey alacaktım ama bunları aldığım yerde kola bulabildim bu yüzden kusura bakma.😔

Helin: Hayır üzülme beni düşünmen yeterli bunlar için teşekkür ederim. Hem ben kolayı çok severim sabah kahvaltı da bile içmişliğim var.😊

Helin: Peki sen bir şeyler yedin mi? 

Anonim: Evet , sana alırken kendime de aldım.

Helin: Sen sınıfa girerken kimse görmedi mi?

Anonim: Maalesef  ama kimse görmedi. Siz o sırada konferans salonundaydınız. Tüh yine  benim kim olduğunu öğrenemedin.

Helin: Ya ben onun için söylemedim. Sonra yanlış anlarlar diye söyledim.

Anonim: Hıhı kesin bu yüzdendir.

Helin: Ay inanmazsan inanma sana yalan borcum mu var sanki? Neyse zil çaldı ben kaçar.

Anonim: Bana kaç ama yoksa ben gelirim kaçırırım seni.

Helin:😮😠

Anonim: Şaka yaptım yahu hemen ne o ifadeler  .Hem sen beni kaçıracaksın .Benim sevdiğim kişi beni omuzlarında taşıyabilmeli yoksa onunla evlenemem. Ya bir düşünsene benim evime beni kaçırmaya geliyorsun . O sırada evdeki başka birini ben sanıp kaçırıyorsun. Evine geldiğinde bir bakıyorsun  ben değilim kaçırdığın kişi bambaşka biri .

Helin: Bu günlükte  boş yapma süreni doldurduğuna göre ben çıkıyorum sonra hocaya yakalanamam.

Anonim: GÖRÜŞÜRÜZ MAVİŞİM.

...

 Bugün zaman çabuk geçti. Öğlen arasında Alara, Selin ve ben yemekhaneye indik. Kerem ise beden hocasıyla konuşmaya gitmişti. Kerem okulun futbol takımında şimdilik yedekti. Bugün yemekte yaprak sarması ve yoğurt meyve olarak elma vardı. Yaprak sarmasının üzerinden dumanlar çıktığı için soğumasını bekledim. O sırada telefonuma mesaj gelince  mesajı okumaya başladım.

Anonim: İçim yanar içim kanar da isyan...

Anonim: Yanıyorum 🥵

Helin:Söndürelim mi?

Anonim: TABİ TABİ.

Anonim: Kız gerçekten yanıyorum.

Helin: Nasıl yanıyorsun?

Anonim: Yaprak sarması sıcaktı, arkadaşlarda üflemeden yersin yiyemezsin ideasına girdik. Bende üflemeden ağzıma beş tane soktum ama sokmaz olaydım ağzımı bırak mideme gidene kadar geçen her yer yanıyor neyse ki yoğurt vardı da ondan yiyince biraz olsun yanması geçti. Bir an öleceğimi sandım ölmek vahim değil de sen beni görmeden ölmek vahimdi. Neyse yine çok konuştum .Hadi yemeğini üfleyerek ye. Sonra aç kalma .AFİYET BAL ŞEKER OLSUN. YARASIN MAVİŞiME. 

Helin: Sana da AFİYET OLSUN .Bu sefer üfleyerek ye.

O sırada Kerem başımızda sırıtarak  dikiliyordu . Selin dayanamayıp ''Ne dikiliyon zebani  gibi?''diye sordu. Kerem bir anda hepimize sarıldı .Biz ise ona salak gibi bakıyorduk .Kerem ''Hoca beni yarın ki maçta oynatacakmış .Durumuma göre yedeklikten çıkabilirmişim.'' Üçümüzde aynı anda ''VAYYYY!'' dedik . Kerem '' Bunun şerefine okul çıkışında hep birlikte sinemaya  gideceğiz .'' Önce benden'' ASLANSIN BE.'' ,sonra Alara'dan ''KOÇUM BENİM BE.'' ve en sonda Selin ''KRALLL'' dedi.

Sonrasında ise yemeğimizi yedik ve zil çalana kadar acaba hangi filme gitsek diye konuştuk ve tabi ki de Kerem'in durumunu konuştuk.



EVEEET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BU KADARDI .DÜŞÜNCELERİNİZ NE. PEKİ ANONİM HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ . BELKİ KİM OLDUĞU KONUSUNDA TAHMİNLER İÇİN ERKEN OLABİLİR AMA KİŞİLİĞİ HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM .OY VE YORUMLARINIZI BEKİYORUM.

HOŞÇAKALIN...


BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin