1.3

42 10 3
                                    

Kerem ve takımdaki kişiler soyunma odasına girdikten sonra biz de onları beklemeye başladık.  Ali''Nerede kaldı bunlar? ''dedi. Bende'bilmem ' dercesine ellerimi açtım.Oğuz ''Acaba baksak mı?''dedi.Alara ''Bakmana gerek kalmadı , zaten  geliyorlar.''dedi. Hepimiz gelen kişilere baktık.Kerem ve sabah bizimle tanıştırdığı kişilerden biri olan Yusuf ile konuşarak geliyorlardı.Onların yanında Can ve Emre konuşarak geliyorlardı. Yanımıza geldiklerinde Ali''Eee nereye gidiyoruz.'' dedi.Yusuf ''Bence dönerciye gidelim.''dedi. Herkes de onu onaylayınca dönerciye doğru yürümeye başladık.Yürürken arada Emre ve Can komik şeyler söylüyordu.Bir an bakkalda gördüğüm Emre'yi ve şimdiki Emre'yi düşünüyordum ikisi de sanki farklı  kişilermiş gibi geldi bir yanda inatçı bir yanda komik biri ama ikisi de kendisiydi.Emreyle ilgili düşüncelerimi değiştirmeye karar verdim.Dönerciye kadar gülerek geldik.Bugün biraz kalabalık olduğumuz için masaları birleştirdik.Yemekleri sipariş ettikten sonra sohbet etmeye başladık. Yemekler geldikten sonra sessizce yemeklerimizi yedik. Ardından dönerciden çıkıp sokakta yürümeye başladık.Can''Hey! Hadi kafeye gidelim de bir şeyler içeriz.''dedi.Emre''Daha yeni yemek yedik nasıl içeceksin ?''dedi.Can ''Aaaa kanka ayıp ettin sen beni hiç mi tanımadın.Cıkcık sana hiç yakıştıramadım.''dedi.Emre ''Ah pardon  kanka  bir an unutmuşum senin nasıl midesiz biri olduğunu.''dedi.Ardından Can'ın istediği gibi kafeye gittik.Orada ben vişne suyu,Alara nescafe,Selin ve Kerem portakal suyu,Yusuf ve Can çay Oğuz ve Ali limonata en sonda Emre meyveli soda istemişti . Kafe de Pera grubunun 'Seni seviyorum' şarkısı çalıyordu.Müşterilere baktığımda kimisi şarkıya eşlik ediyordu kimisi oturduğu kişilerle sohbet ediyorlardı.Bizim masaya baktığımda Alara ve Can gülerek birbirine bir şeyler anlatıyorlardı.Selin ve Ali  telefonuna bakıyordu.Oğuz ve Kerem Yusufla konuşuyorlardı. Emre'ye baktığımda onun da beni gibi etrafına baktığını gördüm.Ardından sanki benim ona baktığımı anlamış gibi hemen kafasını bana çevirdi.Bir an kafamı başka yere çevirmek istesem de yapmadım öylece birbirimize bakıyorduk. Sonra da bir anda koluma biri dokundu aynı şekilde Emre'ye.Kafamı  bana vuran kişye doğru çevirdiğimde Alara kaşlarıyla başka tarafa bakmamı sağladı.Baktığım tarafta garson bana meyve suyumu uzatıyordu. Hemen kolumu uzatarak meyve suyumu aldım.Ardından sohbet ederek içeceklerimizi içtik.Kafeden çıktıktan sonra herkes yolda yürürken sohbetlerini etmeye devam ettiler. Bir an yanımda karartı hissetmemle o tarafa baktım. Emre yanımda yürüyordu. Öylece yürümeye devam ettikten sonra Emre konuşmaya başladı.'' Doğrudan söze giriyorum. Geçen bakkal olayı için senden özür dilerim.O zaman  en sevdiğim çikolatayı görünce dayanamayıp öyle davrandım.Kusura bakma, lütfen.''dedi. Bende ''Bende özür dilerim o günkü olay yüzünden. Bende senin gibi o çikolatayı sevdiğim için yaptım.''dedim.Emre''o zama aramızda sorun kalmadı.''dedi. Ben de 'yok'anlamında başımı sağa sola salladım.Emre''Hadi o zaman bu sefer düzgün tanışalım.Ben Emre.''dedi. Bende''Helin.''dedim.Ardından ikimide gülğşerek yürümeye devam ettik. Bir süre sonra herkes evlerine dağılmak üzere ayrıldı. Biz de eve girdiğimizde bizimkilerin balkonda çekirdek çitlediğini gördük.Biz de yanlarına oturup onlarla  çekirdek çitlemey başladık.Dedem''Çocuklar biz pazar günü gideceğimiz için gitmeden bir ailecek vakit geçirelim dedik.Bu yüzden de cumartesi günü pikniğe gidelim dedik.Peki siz ne düşünüyorsunuz?''dedi. Oğuz ''Zaten siz karar vermişsiniz bize niye soruyorsunuz?''dedi.Amcam''Oğuz düzgün konuş dedenle.''dedi. Bende''Tamam , dede gidelim.Birkaç arkadaşta çağırsak sorun olur mu size?''dedim. Yengem''Sorun olmaz hem ne kadar kalabalık o kadar çok eğlence .''dedi.Sonra da bugün yaptıklarımı konuşmaya başladık.

Biraz daha oturduktan sonra herkes odalarına çekildi.Şansıma Oğuz  kıyafetlerini değiştirmeye gitmişti de ben de onun yattığı koltuğu kaptım. Allah'tan ondan önce kıyafetlerimi değiştirmiştim. Maalesef ki ona da yerde yatmak kaldı onun için çok üzüldüm desem yalan olurdu , o da benim çektiklerimi çekecek ohhh. Salona geldiğinde yattığı koltukta beni görünce nasıl tepki vereceğini çok merak ediyorum ama beni uyanık görürse kesin yere atardı bu yüzden uyuma taklidi yapmaya başladım. Ayak sesleri  salona doğru yaklaşıyordu. Fark etmesin diye gözlerimi iyice kapattım. Ayak sesleri durduğunda salona geldiğini anladım.Ardından bir şeyler söyledi ama mırıldandığı için anlayamadım. Bana ''Helin uyudun mu?'' dedi.Bende''Hıhı uydum.'' dedim.O da''Vay üç kağıtçı ,uyusaydın nasıl cevap verecektin?''dedi.Oha çok mantıklı 'salak ben' diye söylenerek kafama vurdum.Ay acıdı kendi kafamı neredeyse kendim kırıyordum ya.''Çabuk kalk yerimden senin yerin yerde herhalde yerini karıştırdın.Kalk bakayım.'' dedi. Bende''Bana ne bana ne ya.''diyerek omzumu indirip kaldırdım.''Hep ben yerde yatıyorum ,birazda  sen yat.''dedim.''Kalksana kızım bir kere ben misafirim.Hem git Ali'nin yerine yat .''dedi. Ali''Bana ne ya .'' dedi yattığı yerden oturma pozisyonu alarak.''Vay  üç kağıtçı vay , sen uyumuyor muydun lan , senden horlama sesi geliyordu.''dedim.Ali''Sen  nasıl abimi kandırmayı çalıştıysan bende seni kandırıyordum.''dedi.İşaret parmağımı Ali'ye doğru sallamaya başladım ardından ağzımı oyanatarak'sen bittin' dedim.Oğuz ''Hadi helin,hadi kuzenciğim kalk yerine yat yoksa ben seni yatırmasını bilirim.''dedi.''Nasıl yatıracakmışsın beni?'' dedim ama demez olayım,''Aha böyle yatıracağım.'' diyerek beni koltuktan iterek yere düşmemi doğrusu yere uzanmamı sağladı.Oy belim acıdı. ''Şimdi de kalk kendi yerine yat.'' dedi.Bende ''Sen gör ,ben sana bunun bedelini ödetmez miyim?''dedim. O da elini 'he canım he ' der gibi elini aşağı yukarı salladı.Yerden kalktığım gibi doğruca yerime yattım. Ne demişler'Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı.' benim durumum da şimdilik böyleydi.Yine bu yer yatağında yatmak.Ama ben o Oğuz'dan öcümü yakın bir zamanda almazsam bana da Helin demesinler.Gidişim kötü olabilir ama dönüşüm muhteşem olacak.Oğuz bekle ve gör. Daha sonra Oğuz'a yapacağım planı oluşturup uyumaya başladım.

BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin