MULTİMEDYA SEN BENİM TUĞKAN
...
Sabah yine ve yeniden telefonum çalmaya başladı ve saat daha yediydi.Kimin aradığını baktığımda Anonim olduğunu gördüm. Demek ki dün her sabah seni şarkılarla uyandıracağım dediğinde gerçekten de doğru söylemiş . Acaba bugün hangi şarkıyla uyandıracaktı .Keşke bir de biraz daha geç arasa .Telefonu açtığımda kulağıma müziğin sözleri geldi.
...
Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim
...
Sesimi çıkarmadan müziğe kendimi kaptırdım. Anonim belki de gerçekten beni seviyor ama ben onu seviyor muyum bilmiyorum . Ama şimdi bunu düşünmeyeceğim. Müziğin sonuna geldiğinde arama sonlandı. Hemen ardından mesaj geldi.
Anonim: Günaydın . Umarım şarkıyı beğenmişsindir.
Helin: Sana da günaydın. Şarkıyı çok beğendim.
Anonim: İnşallah bir gün benim sesimle sana şarkı söyleyerek uyandırırım.
Helin: Sesin güzel mi?
Anonim: Övünmek gibi olmasın ama sesim güzeldir. Maşallah sesime .
Helin: Tütütütüh maşallah o zaman sesine .
Anonim: Sağ ol ya sayende abdest aldım.
Helin: Ay hemen de abart zaten.
Anonim: Tamam ya hem ben seni niye uyandırıyorum ?
Helin: Niye?
Anonim : Sen okula geç kalma diye ama sayende hiç geç kalmayan ben geç kalır oldum.
Helin: Ya sadece bir kere geç kaldın .Hem benim suçum sanki konuşmaya dalmasaydın sende .
Anonim : Haaa yani benim suçum oldu şimdi de öyle mi?
Helin: Evet öyle.
Anonim: Hasbinallah ya offf tamam ya kalk hazırlan yoksa yine geç kalacaksın . Senin yüzünden de ben geç kalacağım.
Helin: Şuan seninle kavga etmeyeceğim .Hadi ben çıktım.
Mesajı yazar yazmaz telefonu yanıma alıp uyumaya devam ettim . O da beni hazırlanıyor zannetsin. Aklımı seveyim ne kadar da zeki. O sırada telefona mesaj geldi.
Anonim: Sakın beni kandırdığını düşünme kalk o yataktan ve hazırlanmaya başla.
Oha bu nerden anladı ya. Etrafa baktım beni mi izliyor diye arada bir de elime sağa sola sallıyordum .
Helin: Sen beni nerden gördün ? Yoksa odama girip kamera mı taktın. Ayyy bak bağıracağım şimdi söyle nereye taktın kamerayı?
Anonim: He odana kamera taktım tövbe ya. Sana da bir şey denmiyor ha .
Anonim: Hem ben, seni senden daha iyi tanıyorum çabuk kalk .
Helin: Tamam kalktım .
Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp okul pijamalarımı çıkararak dolaba koydum ve okul kıyafetlerimi giyindim. Zaten makyaj falan yapmadığım için doğru mutfağa gittim. Ben uyumak için bir dakika bile uyku saatimden kaçmasın isterken başkaları erken kalkıp makyaj yapıyorlar . Eğer uykuları onlara fazlaysa bana verebilirler mi acaba çünkü bana uykum yetmiyor da . Mutfağa gittiğimde annem kahvaltıyı hazırlıyodu. Anlamıyorum ben sabah erken saatlerde kahvaltı yapamıyorum annem her gün hiç yemediğim halde hazırlıyor . Ben olsam üşenir hazırlamazdım aç olsam bile . Annem beni görünce bir an şoka girdi. Bende bime girdim. Tamam bu bayat espriyi yaptığıma göre hayatıma devam ediyorum . Bayatsa ısıtalım . Ay beynim de espri yaptığına göre bu sefer kesin hayatıma devam edebilirim. Anneme bakıp ''Aaaa ama anne sende öcü görmüş gibi oldun alt tarafı kızın erken kalktı .'' . Annem de ''Bence öcü görsem bu kadar şaşırmazdım .Sen ve erken kalkmak şaşkınım doğrusu.'' ''Bak yatarım geri.'' ''Yok yok otur kahvaltı hazır zaten.''''Anne sen beni tanımıyon mu ? Ben bu saatte kahvaltı yapıyomuyum hiç?''''Bir lokma ye de bari öyle git.'' ''Tamam.'' Daha sonra birkaç dilim ekmek yedikten sonra anneme çıktığıma dair sesimi duyması için bağırdım.Saat daha erken olduğu için yürüyerek okula gittim . Banklara baktığımda bizim kızların da geldiğini gördüm. Doğruca onlara doğru ilerledim. Hepsine günaydın dedikten sonra onlar da bana dedi.Bende yanlarına oturup konuşmaya başladık. O sırada konu anonime gelince onlara yazışmalarımızı ve beni her gün şarkılarla uyandırdığını anlattım. Onlar da bana ne kadar romantik olduğunu söylediler. Bir an etraf kapkara olmuştu . Korkttum ve ''Kör oldum diye bağırdım.'' Daha sonra arkamda biri olduğunu ve gözlerimin neden görmediğini anladım. Meğersem Kerem gözlerimi elleriyle kapatmış. Kerem ''Kızım salak mısın, ne diye bağırıyon ? Bizde seni zeki bir şey zannederdik.'' ''Ay bir an korkttum . Sen de ne diye gözlerimi kapatıyon hem niye sessiz geliyon?'' Kerem omzunu silktti . Kerem'in bir an aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü.''Vayyy çen büyüdün de okula erken mi gelir oldu hıı söyle bakim.'' Bunları söylerken yanaklarımı koparırcasına sıkıyordu. Zor da olsa yanaklarımı onun elinden kurtardım. Kızlar Anonimin beni her sabah beni uyandırdığını anlattı. Kerem'' Bak eğer sana yamuk yaparsa söyle , onu mahvedim . ''Bende ''Tamam. Bana yamuk yaparsa sana söylerim Ama üçgen , kare yaparsa ben hallederim.'' dedim. Kerem bir an ne dediğimi anlamdı ki bana boş boş bakıyordu.Herhalde bir anda beynine jeton düşünce ne dediğimi anladı ve bana doğru gelmeye başladı. Hemen kızların arkasına saklandım. Kerem kızlara doğru ''Var ya buna erken kalkmak yaramıyor .Sabah sabah beni sinirlendirdi.'' O an Alara ''Ay neyse ,Kerem bugün mü maç ?'' diye sordu. Kerem de ''Evet ,bugün öğlen arasından sonra .Bu yüzden derslere girmeyip maça hazırlanacağım .Sizler de maçı izlemeye gelip beni destekleyin .''. Hepimiz bir anda Kerem'e 'evet ' der gibi başımızı aşağı yukarı salladık. Biraz daha banklarda oturduktan sonra herkes sınıflara dağıldı. Teneffüslerde hiç birbirimizi görmedik. Kerem spor salonunda maça hazırlanıyordu. Kızlar ve ben de yazılılar yaklaştığı için ders çalışmıştık .Tabi ben daha çok bizim sınıftakileri izledim ama olsun. Teneffüsteyken bir an aklıma acaba 'Anonimde maçı izlemeye gelecek mi 'diye merak ettim. Kimseye göstermeden telefonu çıkarıp Anonime mesaj attım.
Helin: Sen bugün ki maçı izlemeye gelecek misin?
Anonimden çok geçmeden mesaj geldi.
Anonim: Evet orada olacağım. Peki sen orada olacak mısın?
Helin: Evet , kesin orada olacağım .Çünkü Kerem de oynayacak ve kızlar ve ben de onu destekleyeciğiz.
Anonim: Umarım Kerem başarılı olur .
Helin: İnşallah, şey aklıma bir soru geldi sorabilir miyim?
Anonim : Elbette.
Helin: Hani sen Kerem'i tanıyorsun ya peki Kerem de seni tanıyor mu?
Anonim: Evet , onunla arada bir konuşuyoruz .
Anonim: Haa ama ona gidipte ' Anonim seni tanıyormuş hatta sen de onu tanıyormuşsun, peki bu anonim kim' diye sorma ya da sor sonuçta ben Anonimim beni ben dışında kimse bilemezsin , tabi ileride sen bileceksin.
Helin: Peki o ilerisi ne zaman ?
Anonim : Bilmiyorum .Orası da sana kalmış sen beni ne zaman seversin ve beni kendin bulursan o zaman benim kim olduğumu bileceksin. Hadi zil çaldı sonra hoca seni yakalamasın.
Cevap yazmaya kalmadan çevrimdışı olmuştu. Dediklerini hoca gelene kadar düşündüm ama sonra neyse diyerek hocayı dinlemeye başladım.
SELAM ARKADAŞLAR BÖLÜM NASILDI ? UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR . GELECEK BÖLÜMDE MAÇ ZAMANINI VE ONUN SONRASINI OKUYACAKSINIZ . DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARA YAZMAYI UNUTMAYALIM . OY VERMEYİ VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYALIM LÜTFENNNN.
GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM ANONİMİM
Short StoryHayatıma ''Senin anonimin olabilir miyim ? '' sorusuyla dahil olmak isteyen ve girdikten sonrada hayatımın en güzel köşesine yer edinen anonimin ve anonimin mavişi arasındaki hikayeye sizlerde katılmaya hazır mısınız?