1.4

45 10 12
                                    

MULTİMEDYA GRİPİN:AŞK NERDEN NEREYE

Bu sabah tam rahat uyudum diye düşünürken bir anda yanımda fısıldaşmalara takılmadan uykuma devam ederken  biri kafamdan aşağı buzlu su dökmüştü.Neye uğradığımı şaşırarak bir yandan içimden küfür edip bir yandan da  kimin suyu döktüğünü bulmaya çalıştım .'Ya bir gün kafamdan aşağı su döke döke beyin hücrelerim donacak ,yeter artık adam gibi ismimi söyleyerek uyandırsanız ölür müsünüz?''dedim. ''Sende beyin  var mı ki canım kuzenciğim.''dedi Oğuz.Ben de ona Ona doğru baktığımda yanında Aliyle birbirlerine bakıp çak beşlik yaptılar.''Hangi kuzenime çektiysem artık.''Bekleyin siz ben size bir çakacağım o zaman görürsünüz .Lan adam gibi uyandırsaydınız zaten uyanırdım.''Biz seni sakince uyandırmayı çalıştık kalkmadın. Bizde bu yola baş vurduk.''dedi Ali.''Ben niye duymadım ?''dedim.O da ''Bilmem artık.'' dedi. O sırada saate baktım .''Eee saat daha altı buçuk.''dedim. İkisi de şaşırmış gibi yaparak''Ne! Saat daha altı buçuk mu? Dur birde ben bakayim.''dedi.Ardından saatine baktı.''Aaa! saat gerçekten altı buçukmuş .Ali sana kaç defa saatin kaç olduğunu öğren diyeceğim.Bak kızı erkenden uyandırdık işte tüh,gördün mü. Neyse kalk hadi hem ne demişler ;Erken kalkan yol alır.'' dedi Oğuz.Ali''Abi ben saati zaten biliyorum. Sen ona şaka yapalım demedin mi ? Niye hemen benim üstüme atıyorsun?''dedi.Oğuz o sırada Ali'nin kafasına bir tane vurup''Niye söylüyorsun oğlum?''dedi.Ben de''Oğuz sen dün akıllanmadın herhalde .Ya bir gidin bir uykum vardı onun da içine ettiniz .''dedim.Kafamı yastığa geri koyar koymaz yastık kafamın altından çekilip ''Kalk hadi ,erkenden gideriz işte okula .''dedi Oğuz.Ben de''Erken gidip ne yapacağız acaba ? ''dedim.''Ya kalk dediysem kalk işte .Yeter bu kadar uyuduğun.''dedi .Yerden kalkıp ayakta durup''Alın kalktım,istedğin oldu mu? Rahat mısınız? ''dedim.Oğuz ''Oh bir rahatlama geldi.Anlatılmaz yaşanır.''dedi.Ona bakıp dil çıkarttıktan sonra ''Gıcııık''dedim.O da bana dil çıkarıp 'oh ' çekti. Ardından her sabah yaptıklarımı yapıp mutfağa gidip  kahvaltıya oturdum.Ali ve Oğuz da oturmuş kahvaltı yapıyorlardı.Ali'ye bakıp'' Sen niye erken kalktın ki zaten evdesin? '' diye sordum.Ali ''Bir şahıs uyutmadı .''diyip Oğuz'a baktı. Bu sefer Oğuz'a bakıp ''Senin bizimle derdin ne ? ''dedim.Oğuz''Hiç öylesine, erken uyanmıştım benimde canımsıkıldı sizleri uyandırdım.Hem okula aç gitmeyelim diye annemi de uyandırıp kahvaltıyı hazırlattım.Ya bir de bana kızarsınız,size iyilikte yaramıyor.''dedi.''Oh ! paşamızın canı sıkılmış eğlenmek içinde bizi uyandırıyor,o yetmiyor gidip sabahın köründe annesini uyandırıyor.Canın sıkıldıysa oturup sınavına çalışsaydın ,sınava ben girmeyeceğim sen gireceksin.''dedim.Oğuz''Merak etme o sınava  sen de gireceksin.Bu yüzden fazla rahat olma.''dedi.Ben de''Ben zaten çalışıyorum.''dedim.Ardından omuz silkip yemeğine geri döndü.Biz de yemeklerimize geri döndük.Kahvaltıdan sonra okula gitmek için ayakkabılarımızı giyip kapıdan çıktık. O sırada her zaman ki gibi telefon çaldı.Arayanın kim olduğuna bakmama gerek yok diye düşünerek doğrudan aramayı onayladım.Kulağıma her zaman ki  gibi şarkı sözleri geldi.

Bu ilk defa değil ki
Kimselere inanmadım
Yalanlar söylemeye başladığım günden beri
Bu ilk defa

Cesaretimi topladım, gururumu ezdim geçtim
Bir zeybek gibi dimdik dikildim tam karşında
Son bir defa

Bugün fal bakmayı öğrendim
Elini tutabilmek için

Son bir defa !
Boynuna sarılıp, gitsem
Huzuru koklasam Ege'de
Aşk nereden nereye?
Soldan sağa dört harf ölüm
Yazılmamış beş harf hayat
Aşk nereden nereye? 

...

Arama  sonlandıktan sonra mesaj geldi.

Anonim: Günaydın MAVİŞİM.Bugün biraz geç uyandım .Bu yüzden şimdi arayabildim.Dün bu şarkıyı keşfettim.Sözleri çok hoşuma gitti.

Helin:Şarkı sözleri güzelde sen daha benim karşıma dikilmedin.Ve burası Ege değil.

Anonim :Evet dediklerin doğru ama şu romantik anları bozmasan olmaz değil mi?

BENİM ANONİMİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin