Topielec

51 0 0
                                    

INFORMACJE

NAZWA ZWYCZAJOWA

Topielec

KLASYFIKACJA

Trupojady (Utopcowate)

WYSTĘPOWANIE

Topielce zamieszkują tereny nad zbiornikami słodkowodnymi - jeziora, rzeki, stawy czy bagna. Niektóre zamieszkują też w sztucznie wybudowanych kanałach w większych ludzkich miastach.

SPOSOBY ODŻYWANIA SIĘ

Są wszystkożerne. Pożywiają się głównie stworzeniami żyjącymi w pobliżu zbiorników wodnych.

TAKTYKA

Czają się pod wodą, starając się złapać ofiarę z zaskoczenia i ją utopić.

ODPORNOŚCI

Są w miarę odporne na krwawienie i większość trucizn.

PODATNOŚCI

Jako stworzenia pokoniunkcyjne są wrażliwe na srebro, choć równie łatwo ubić je można inną bronią. Lubią wilgoć - więc są bardzo podatne na ogień.

SKŁADNIKI ALCHEMICZNE I TROFEA

Niezwykle cennym składnikiem alchemicznym występującym w ciałach topielców jest tak zwany "kwas Ginatzy". W alchemii wykorzystywane są też ich języki oraz jad trupi. Natomiast trofea z ich głów można sprzedać za całkiem niezłą sumkę.

Topielec - mocniejszy utopiec, silniejszy i bardziej wytrzymały. Najlepiej walczyć z nim stylem Szybkim, można także spróbować Silnym. Przy grupie topielców najskuteczniejszy jest styl Grupowy. Wystepuje w okolicach wód i bagien.

Bestiariusz z wiedźminaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz