7. BÖLÜM

114 8 14
                                    

...

Sabah erken uyandım. Uyku düzenimi hala düzeltememiştim. Kalkıp mutfağa gittim. Seung ile Jungkook uyanmadan bende onlara birşeyler hazırlayacaktım. Sanırım anne ve babası da gelmemişti.

Internetten kore yemeklerine baktım. Yapımları çok zor gözüküyordu. Deneyecektim. Baktığımda pek birşey bulamadım. Bir tek gyeranmani (rulo omlet) diye birşey yapmaya başladım.

 Bir tek gyeranmani (rulo omlet) diye birşey yapmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapıp bitirince masayı hazırladım. Ne içtiklerini bilmediğim için onu hazırlamadım.

Sonra acaba odalarına gidip uyandırsam mı diye düşündüm. Sonuçta artık çok yakın arkadaşlarız. Bu arada söylemeyi unutmuş olabilirim. Benim babam ve onların ailesi sürekli iletişim halindeler. Kore'de edindiğim ilk arkadaşlarım da Seung ve Jungkook'tu.

Birde okula gitmeyecektim. Sonuçta yanımda bir öğretmen vardı. O öğretecekti.

Uyandırmaya karar verdim. Koşup önce Seung'un odasına gittim.

"Günaydınnnn~"

Perdeyi açarken tatlı tatlı bağırıyordum.

"Seung~ Sabah oldu kalk~"

Sg "Ya şu perdeyi kapatır mısın?"

"Hâlâ uyuyacak mısın? Sürpriz hazırladım."

Sg "Ne sürprizi?"

"Kalkarsan görürsün."

Sg "Peki kalkıyorum."

Örtüyü üzerinden atınca üst tarafının çıplak olduğunu gördüm. Bir saniye filan bakıp odadan kaçtım. O da utanmış olduğumu anladı herhalde ki gülmüştü.

Şimdi de Jungkook'u uyandırmak için odasına gittim. Jungkook'un bir tarafı belli olmadığı için korkarak girdim.

Yanına gidip seslendim. Örtüyle yüzünü bile kapatmıştı.

"Jk~" Ona Jk demek hoşuma gidiyordu."

"Günaydın~"

Birşeyler mırıldandı ama anlamadım.

"Kalkacak mısın?"

Jk "Günaydın Y/n. Hep bu kadar erken kalkar mısın?"

"Hayır ama bugün böyle oldu. Hadi kalk."

Jk "Uyanmak istemiyorum."

"Biz Seung'la kahvaltı yaparız o zaman. Sana da sonra hazırlamayız."

Jk "Peki."

Bir süre durup örtüyü üzerinden hızlıca çektim. Çekmemle Jungkook'un bana bakması bir oldu. Benimde Jungkook'a.

"Oha."

Yuh artık! Ikinci defa kaslı vücut görüyorum.

Jk "Iyi misin?"

Bir de soruyor musun?

Türkiye'den Güney Kore'yeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin