17. BÖLÜM

75 3 9
                                    

...

Yavaş yavaş yaklaştı. Eli hala çenemdeydi. Gözlerimi ona çevirdiğimde beni dudağımdan öptü. Bir süre sadece öyle kaldı. Anın tadını çıkararak gözlerimi kapattım. Yavaşça dudağını hareket ettirmeye başladı. Acemice ona eşlik etmeye başladım. Dudaklarımdan ayrılıp kıkırdadı. Kesin kötü öpüştüğümden kıkırdamıştı. Yavaşça belimden tutup yatağa yatırdı. Üzerime çıkıp sakince öpmeye başladı. Böyle daha iyi hissettiriyordu. Ama kalbimde yerinden çıkacaktı. Çünkü ilk defa öpüşüyordum. Ellerimi boynuna dolayıp kendimi ona bıraktım. Yavaş ama sert öpüyordu.

Kapı çalınca hemen Jungkook'u ittirdim. Ellerimin tersiyle ağzımı silip konuştum.

"Gelebilirsin babacım."

Babam içeri girdiğinde heyecandan birşey fark edecek diye kalbim daha da hızlanmıştı.

"Aç mısınız?"

Jungkook'a baktım. Sonra da babama. Kafamı hayır anlamında salladım.

"Değiliz babacım. Acıkırsak hazırlarız biz."

Babam odadan çıkınca Jungkook hemen yanıma yaklaştı. Gözlerine baktım.

Jk "Ama ben açım."

"Söyleseydin. Hadi gel hazırlaya-"

Yataktan kalkıp giderken kolumdan çekti ve az önce ki gibi yine yatağa attı. Kalbim heyecandan çok hızlıydı. Iyice yaklaştı.

Jk "Seni yemek istiyorum." Diyip kocaman gülümsedi. Bende gülümsedim. Tekrar babama yakalanmak istemediğimden kalktım.

Jk "Hey! Sende istemiyor musun?"

"Tekrar babama yakalanmak istemiyorum."

Jk "He benimle sevişmek istiyorsun yani." Dedi ve yine pis pis sırıttı.

Bende sinirden ve belki de utancımdan elime geçen yastığı fırlattım.

"Abartma."

Jk "Niye? Hiç mi sevişmeyeceğiz?"

"Jungkook uzatma lütfen. Babam duyarsa?"

Elimden tutup tatlı tatlı yüzüme baktı. Sonra da odadan çıkardı. Mutfağa gidip yemekleri hazırladık.

Oturup yemeye başladık. Babamda oturuyordu bizimle.

"Jungkook. Baban aradı. Ev tutmuşlar. Akşam gidiyorsunuz."

Üzülüp dudaklarımı büzdüm.

"Umarım uzak değildir."

"Hayır. Değilmiş."

"Neresi o zaman?"

"Yanımızdaki."

Zaten doymuştum. Kalkıp pencereden baktım. Benim odamın penceresi ve Jungkook'un odasının penceresi birbirine bakıyordu.

"Odalarımızın pencereleri birbirine bakıyor olacak."

Jk "Güzel."

...

Akşam olunca Jungkook ve ailesi evine taşındı. Direk odamın penceresine çıktım. Hemen Jungkook'a da çıkması için mesaj yazdım. Sonra oda çıktı penceresine. Bana bakıp kocaman gülümsedi. Bende ona. Konuşsak birbirimizin sesini duyabilirdik ama etraftaki insanları rahatsız etmemek için mesajlaşıyorduk. Uykum geldiğini anlayıp Jungkook'la vedalaştım. Yarın beni bir yere götüreceğini söylemişti. Yatarken saate baktığımda 2.30 olduğunu gördüm. Yarın bir yere gidecektik ve ben erken yatmadığım için kesin geç uyanacaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türkiye'den Güney Kore'yeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin