11. BÖLÜM

93 10 22
                                    

...

Jungkook ve Seung eve gidince tek başıma oturmaya başladım.

Babannemi çok özlemiştim. Sürekli olarak telefon da konuşsak da yüz yüze görüşüp ona sarılmak isterdim. Arkadaşlarımı da özlemiştim. Onlarla da konuşuyorum.

Bugün yapacağım hiç birşey yoktu. Evde kalınca birşey yapmıyordum. Sıkılıyorum da. Bu yüzden belki küçük bir yerde çalışıp vakit geçirmek işime yarar. Kore de olan iş sayfalarına göz attım. Belki bir aksesuar dükkanında çalışabilirim. İş ilanını arayıp konuştum. Yarın gidip deneme yapacakmışım.

1 gün sonra;

Bugün işe gideceğimi babamla dün konuştum. Kabul etti. Sonuçta para kazanmak için gitmiyordum. Vakit geçirmek için gidiyordum. Üzerimi değiştirdim.

(Bu sefer kıyafeti siz hayal edin jcjdjsjdjjscjsj)

Yola çıktım. Yürüme mesafesindeydi. Bu yüzden yürüyerek gittim. Geldim. Içeri girdiğimde çok güzel aksesuarlar vardı. Normalde hiç aksesuar takmayı sevmem bu yüzden Kore'de olduğumdan beri hiç aksesuar dükkanlarına girmedim. Bu yüzden de nerde veya nasıl aksesuarlar olduğunu bilmiyordum.

Içerideki sahibi olan bayanla konuşup fiyatlarını öğrendim. Gelen müşterilere yardımcı oluyordum. Burası baya büyüktü. Ben ve benden başka çalışan bir kız daha vardı. Birde buranın sahibi. Arada kendime bir şeyler deniyordum. Burdan çıkarken birşeyler alacağım. Ve takmayı deneyeceğim.

İşim bittiğinde çıktım. Güzel geçmişti. Kendime bir sürü çeşit bilezik aldım. Yolda yürürken Jungkook ile karşılaştım.

"Jungkook!"

Jk "Y/n. Sen ne yapıyorsun burada?"

" İlerideki aksesuar dükkanında çalışmaya başladım vakit geçirmek için. Eve gidiyordum. Sen?"

Jk "Sana geliyordum. Özledim."

Sebepsiz yere utanmıştım.

Eve gittik. Jungkook'a aldıklarımı gösterdim.

Jk "Çok tatlılar."

"Artık takacağım."

Aklıma annemin bileziği geldi. Babam annemin bileziğini takıp bana uğur getirmesi için vermişti ama ben bilezik takmayı sevmediğim için takmamıştım. Ama şimdi takacağım ve bana uğur getirecek.

Gidip alıp geldim. Bileziğe baktığımda birazcık üzülmüştüm.

Jk "Iyi misin?"

"Annemim bileziği. Hiç takmamıştım. Ama artık takacağım."

Jk "Uğur getirir umarım."

"Umarım."

Jk "Çok güzelmiş. Bir gün bende takabilir miyim?"

"Olur."

Jungkook'la vakit geçirdikten sonra gitti.

...

Seung mesaj yazmıştı.

Texting;

Seung: Selam.

Y/n: Selam.

Seung: Yarın müsait misin?

Y/n: Evet. Noldu ki?

Seung: Yarın bir yere götürmek istiyorum seni.

Y/n: Jungkook?

Seung: Ikimiz gitsek olur mu?

Türkiye'den Güney Kore'yeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin